Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Opel Astra H - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Opel Astra H
 
lista silników Opel Astra H

Podsumowanie 672 ocen tego auta

Oceny Opel Astra H

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,07
Podobnie jak w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,13

Mechanika

Silnik

4,01

Skrzynia biegów

4,07

Układ jezdny

4,40

Komfort

Widoczność

3,99

Ergonomia

4,04

Wentylacja i ogrzewanie

4,21

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,18

Wyciszenie

3,76

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,96

Stosunek jakość/cena

4,00

Niezawodność

Drobne usterki

4,09

Poważne usterki

4,13

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
80%
20%
NIE
na podstawie 475 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Układ hamulcowy

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Silnik

Karoseria

Filtr

Lista 672 ocen

sortuj komentarze od
3,54
dodano 13.08.2014 12:00:40 przez

UWAGA - dla tych, co planuja przerobic Astre na gaz. ODRADZAM. Te silniki w ogole nie wspolgraja z instalacja. Ja swoja Astre kupilam jako auto uzywane, 6-letnie, przebieg 148000km, z instalacja gazowa montowane w Oplu po 1000km. Pojezdzilam miesiac bez problemow, no i sie zaczelo... Caly czas meldowala sie ikonka warszatu, za kazdym razem jak pojechalam, wychodzil EGR. Potem robil cyrki na trasie, pojechalam do mechanika, okazalo sie ze swiece do wymiany, bo byly zle, niedostosowane do zasilania gazem, cewka do wymiany. Wymienil tez EGR, ale blad dalej byl, wiec wstawil stary, bo to nic nie dalo. Za jakis czas znowu cyrki, szarpie, dlawi sie - glowica cylindra do wymiany, bo peknieta, chlodnica do wymiany, bo miala dziure. Po wymianie glowicy o dziwo EGR sie przstal odzywac. Potem padl czujnik polozenia walu rozrzadu, znika mi w szybkim tempie plyn chlodniczy i cholera wie gdzie, siorbie troche oleju. Jedyne, co ratuje sytuacje, to fakt, ze oplaca sie jezdzic nia na gaz, nizsze koszty. Tylko co z tego, jak to co zaoszczedzilam (a nawet nie), to musialam wydac na naprawy. Mam wrazenie, ze gdyby auto jezdzilo od poczatku tylko na benzynie, nie byloby tego teatru. Poprzedni wlasciciel musial przegrzac silnik tak porzadnie, ze wszystko sie p*rzy teraz. Ogolnie auto prezentuje sie bardzo dobrze, ma ladna sylwetke, mimo ze to starsza wersja Astry, wyposazenie wystarczajace dla moich potrzeb, brakuje mi jednak wskaznika temperatury silnika i spalania, komfort jazdy tez w porzadku. Auto uzytkowane glownie na trasie (codziennie 80km autostrada, raz na jakis czas trasa 1200 km).

więcej »
4,23
dodano 03.10.2014 18:36:44 przez

W tej chwili jeżdżę Astrą H kombi z silnikiem 1.7cdti 101KM. Zdecydowałem się na zakup, bo przez rok czasu jeździłem takim samym samochodem jako handlowiec tylko 1.3cdti 90KM. Auto pozytywnie mnie zaskoczyło, a nigdy u mnie nie było w domu tradycji "Opla";) Mam porównanie co do tych dwóch silników, bo zrobiłem trochę kilometrów. Silnik 1.7 ma bardzo dobre opinie "w internecie" i spore tradycje, natomiast 1.3 uchodzi za mały, awaryjny i z turbodziurą. Powiem tak - kupić ten, który jest w lepszym stanie. Do turbodziury się szybko przyzwyczaiłem, skrzynia była 6 i silnik dosych cicho chodził i był oszczędniejszy o ok 0,5/1l Zaleta łancuch rozrządu i spalanie 5/5,5. 1.7 jest trochę głośniejszy, pali według mnie więcej, ale też jest wdzięcznym silnikiem. Dodam, że i jedno i drugie auto miałem z przebiegiem ok 240 000km i te silniki chodzą naprawdę ładnie. Wyznaję zasadę delikatnie na zimnym silniku i chłodzę turbo po autostradzie. Auto ma fajny nowoczesny design i na zewnątrz i w środku. Mam wersję z nawigacją i sterowaniem przy kierownicy radia, tempomatem oraz rozbudowanym komputerem - całość bardzo fajna i intuicyjna. Auto jest dość wygodne, sporo miejsca a bagażnik kombi naprawdę duży. Zawieszenie jest zestrojone średnio twardo i wg mnie jest trwałe, a napewno proste w obsłudze (McPersony i belka) Służbówka z Polskiego salonu 2008r trochę rdzewiała na klapie i nad szybą przednią. Mój prywatny "Niemiec" z 2005 nie ma grama rdzy. No i jak zawsze...Jak dbasz, tak masz. Z częściami nie da się tanio i dobrze. Generalnie polecam.

więcej »
4,31
dodano 27.01.2010 09:30:36 przez

Jeździłem przedtem wieloma autami. Opel robi postępy! Czymś co może odstraszać jest silnik niewielkiej pojemności. Ja też miałem takie obawy, ale rzeczywistość je rozwiała. Prawda jest taka, że dla rodziny taki silniczek jest zbyt mały, ale jeżeli jeździsz samochodem samemu, albo w dwie osoby, to zapewnia doskonałą dynamikę. Dzięki doskonałemu momentowi auto objeżdża każdą benzynę o podobnej mocy, będąc przy tym ekonomiczniejszą. Jeździłem przedtem sporo Escortem 1.6 16v i nigdy bym nie uwierzył, ze te auta mają silniki tej samej mocy! Jeżdżąc samemu w ogóle trudno uwierzyć że ma się do dyspozycji tak mały silnik! Co do wykonania - Opel robi postępy. Tutaj jest naprawdę nieźle. Prowadzenie także dobre. Nie jest to wprawdzie VW Golf, nie mówiąc już w ogóle o Fordzie Focusie, ale jest bardzo przyzwoicie i wszystkie francuzy mogą się schować! Trzeba powiedzieć, ze przy sensownej cenie, jeżeli auto jest zadbane i nie należało do przedstawiciela handlowego, to jest świetnym zakupem! Jeżeli chcesz wozić nim rodzinę - kup lepiej wersję 120KM. 100KM nie opłaca się kupować, gdyż nie ma różnicy między nią a 1.3 CDTI 90KM, a ta ostatnia ma nawet lepsze parametry. Jeżeli kogoś rażą twarde plastiki, drobne niedociągnięcia w wykonaniu i własnościach jezdnych to niech się przesiada na Focusa, albo przereklamowanego VW Golfa!

więcej »
4,46
dodano 29.04.2011 10:38:46 przez

Prawie 20 lat pracuję w działach przedstawicielstwa. W tej pracy samochód to jedno z podstawowych narzędzi pracy. Stąd miłośnik motoryzacji będzie się czuł w niej jak ryba w wodzie. Dla mnie też jednym z największych jej atutów jest to, ze dzięki niej miałem styczność z bardzo wieloma samochodami i mogę wyrabiać sobie bezpośrednie opinie oraz porównywać samochody. W 2007 wraz z kryzysem wprowadzono w obecnej firmie zmiany i nowej flocie dano czas 5 lat (zamiast wcześniejszych 2,5). Takim sposobem po oddaniu Golfa V 1.9TDi 105KM z 2004r dostałem nową Astrę 1.3CDTi 90KM. Początkowo byłem przerażony decyzją kierownictwa - takie autka we flocie na 5 lat?! Z biegiem czasu moje pozytywne zaskoczenie rosło coraz bardziej. Na ten moment autko ma ponad 215.000 przebiegu i sprawuje się wyśmienicie. Mam nim jeszcze do przejechania 5 miesięcy. Prywatnie jeżdżę Saabem 93 z 1.9 TiD 150KM, który też jest silnikiem Fiata. Astra nie jest pozbawiona wad, ale jest na pewno bardzo dobrym i trwałym autem, należy tylko przestrzegać konkretnych zasad i można się nim cieszyć długo. W firmie zrobiona na ten temat specjalne szkolenie. Część z tego opisałem powyżej. Myślę, że ktoś kto zlicytuje to autko po oddaniu na koniec roku pojeździ nim jeszcze długo.

więcej »
3,69
dodano 23.07.2012 11:25:40 przez

Nowe auto i już skrzypi :] Opel się popisał! Nawet Fiat takiej kichy nie odwala!! Elastyczność silnika jest OK. Przyśpieszenie 12s mogłoby być krótsze (10s?) AIII trzyma się drogi całkiem dobrze. Różnicę między AIII a Focusem II-giej generacji dostrzegą te bardziej wybredne osoby. Zawieszenie zestrojone gdzieś po środku Sztywne Sportowe a Miękkie Komfortowe w raczej w kierunku tego pierwszego. Może brakować wskaźnika kontroli temperatury płynu chłodzącego czy napięcia akumulatora. Ta skórzana kierownica ... no umówmy się, że koło skóry leżała. Z drugiej strony Audi A6 to nie jest. Szare tworzywo sztuczne deski i drzwi jest miękkie i nie straszy. Na drzwiach jest również materiałowe wykończenie. Klima powiedzmy, że daje radę. Jakby była bardziej wydajna to nikt by się nie obraził. Dziwi mnie również fakt , że po wykonaniu skrętu kierownicą raczej słabo ona odbija do położenia normalnego. Trzeba jej pomagać w powrocie, w przeciwieństwie np do fiatów gdzie sama bez problemu powraca do naturalnego położenia. Czy kupiłbym jeszcze raz - Nie wiem, trzeba pojeździć. Na przełomie I/II połowy 2012 chyba nie ma lepszej propozycji cenowej za spory kawałek nowego samochodu. W sumie oceniam raczej dobrze.

więcej »
3,38
dodano 27.08.2012 19:17:31 przez

Samochód jest przeciętny . Niezaprzeczalnie jego największa zaletą jest wygląd :) Niby nieistotna cecha, ale pozwala lubić to auto . Zwłaszcza że jeśli akurat wszystko w nim działa, to potrafi naprawdę dać przyjemność z jazdy . Samochód jest przecietnie dopracowany(pamietajmy to tylko opel). Spalanie minimalne !! 8.5 L na 100 km to dośc sporo na mniej w mieście niema co liczyć tylko w górę . awaryjność setki drobnych usterek pare wiekszych nic strasznego . Cena częsci nie jest tak fajnie centy chinoli małe cos wmiare dość drogie o tych z gornej półki nie wspomne powalają ( mit o tanim oplu prysnoł doś szybko ) Wracając do silnika mimo 120 KM auto ustępuj na drodze nawet francuzom o mniejszej mocy i silniku dlaczego ? bo tak ople astry mają . Auto nie jest złe ale nie skuszę sie na jego następce , w pracy 5-asterek z 2011 r mamy i 4-meganki z 2009 r co ciekawe megankami jeżdzi się lepiej i pala połowe tego co ople i do tego zero awarji a dajemy im wcisk i to niezły , szefu się wscieka i zapowiada sprzedarz opli na rzecz MEGANEK III Ja sam przyjrzę sie Megance biorąc pod uwagę dodatkowo opinię znajomego z ASO Renault ( jest ona bardzo pozytywna dla 1.5 dci)

więcej »
4,69
dodano 05.10.2007 22:07:23 przez

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż nie jestem praconikiem żadnego ASO, ani salonu dealerskiego i nie pisząc swoją opinię nie robię ani reklamy ani antyreklamy żadnej marce ani żadnemu modelowi samochodu. Czytając opinię niekótrych osób mam wrażenie, że albo nie wiedzą co piszą, albo celowo wprowadzają w błąd innych użytkowników (np. nie stać mnie na beemkę no to pozaniżam jej noty w swojej opinii). Jest to bardzo dziwne zachowanie - bo przecież każda rzetelna ocena może okazać się przydatna dla osoby np. zainteresowanej kupnem samochodu. Dlatego postaram się zachować maksymalny obiektywizm. Przemiotem mojej oceny jest OPEL ASTRA GTC (MY 2008) 1.8 16v (140KM) w wersji COSMO. Autko prezentuje się świetnie- chociaż niektórym jej kształty mogą nie przypaść do gustu. Jak dla mnie jest piękne:) W wyposażeniu znalazły się: poduszki (4 + 2 kurtyny), abs, esp + kontrola trakcji, klimatyzacja elektroniczna, reflektory bi-ksenonowe, 17´´ obręcze aluminiowe z oponkami Bridgestone 225/45/17, fabryczny alarm, immobiliser, pilot parkowania, audio CD-MP3, kolorowy, graiczny wyświetlacz, komputer pokładowy, klimatyzacja elektroniczna.

więcej »
2,85
dodano 20.01.2013 18:08:19 przez

Ogólnie oceniam autko przeciętnie. Podsumowanie zawarł bym w słowach, przeciętne, ale oszczędne. Jeśli cenisz sobie komfort jazdy, wygodę, ergonomię i praktyczność wyposażenia wew. to nie auto dla Ciebie. Przed Oplem miałem focusa, nie jestem miłośnikiem forda, ale Opel przy nim wymięka, w oplu nie ma nawet miejsca na kubek czy butelkę napoju. Jeżdżę w dalekie trasy i cenię takie szczegóły. Ale do meritum, układ jezdny mnie nie przekonuje, mam wrażenie jakby auto nie trzymało się drogi, przez co nie "bierze" zakrętów, a nerwowo je pokonuje. Moja wersja jest wersją "Sport" co sprowadza się do tego że mam na kokpicie przycisk sport, po jego wduszeniu ... zmienia się ustawienie potencjometru - pedału gazu - i uwaga, auto zamiast przyspieszać, zaczyna szarpać po dotknięciu pedału gazu, niczego więcej nie oczekujcie... Poza tym ogrzewanie i wentylacja, cóż, niedawno ktoś mi powiedział że tak to jest w oplach, ciągle zaparowane szyby, ostatnio jechałem 100 km i wnętrze się nie nagrzało - jeśli masz małe dzieci, rozważ jaki ma to wpływ gdy na zew jest -10 st. Cóż, jak powiedziałem na początku, przeciętniak ale ekonomiczny.

więcej »
2,46
dodano 05.04.2010 21:14:32 przez

Mam już szóstego Opla. Dwa ostatnie z Gliwic. Krótko mówiąc, już więcej nie kupię Opla z Gliwic i odradzam także wszystkim moim znajomym. Poprzedni Opel, też z Gliwic, miał skandaliczne niedoróbki przy składaniu. Listwa przykrywająca nawiew na przednią szybę miała pourywane zatrzaski i odstawała. Taki samochód mi sprzedano!!! Chciałem samochód z lepszym wyposażeniem. M.in. z klimatyzację, itd. Niestety, ten rzekomo lepiej wyposażony samochód miał sztywny fotel kierowcy. Przy moich dalekich wyjazdach i problemami z kręgosłupem, to poważny problem, zwłaszcza że profil foteli był chyba dla manekinów. Samochodu nie chciałem odebrać. W salonie odpowiedzieli mi, że jeżeli się wycofam, stracę przedpłatę, a ponadto nie zastrzegłem sobie tego w umowie. To prawda. Tyle że w poprzednich Oplach, nawet w podstawowej wersji, wszystkie miały w pełni regulowany fotel. W dodatku samochód ten był pozbawiony (nie wiem, jak to się fachowo nazywa)tej wyciszającej matrycy pokrywającej maskę od dołu. Musiałem ją dokupić. Kosztowało mnie to 600 zł. Po prostu, dostałem taki okrojony samochód, pewno składany specjalnie dla Polaczków!!!

więcej »
3,23
dodano 27.08.2012 18:40:27 przez

oglonie autko oceniam dobrze na trasie nigdy nie zawiodl miał pare drobnych i większych awari ale to nic strasznego.wnetrze jest dobre materiały zarowno tapicerki jak i kokpitu ktore po wielu latach i prawie 104tys przejechanych km wygladaja nie jak nowe ale jest ok (to tylko opel),niestety drzwi sie obluzowuja,problem z zamkiem i czasem cos zgrzytnie w kokpicie co jednak przy stanie naszych drog nie dziwi,silnik swietny nie bierze oleju pomimo duzego przebiegu zawsze odpala od razu(nawet w duze mrozy) jest elastyczny ,niestety sąsiad Meganką III 1.5 dci 85KW wyprzedza mnie to straszne bo ja mam 110KM i przytym spala mi 8.0l a sasiadowi 5.0l (sam sprawdzałem ) hamulce ok,karoseria w swietnym stanie poza malym drobiazgiem(na dachu w okolicy nadszybia przy uszczelce pojawilo sie ognisko korozji)pozatym zero korozji,lakier w b dobrym stanie. Niestet moim następnym autem nie będzie opel patrząc na sąsiecki wybór skłaniam się by wybrać na następce Francuza , czytając opinie innych upewniam się o słuszności tego wyboru.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite

Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.

Cena: 70 890  ►  61 900 zł

Zyskujesz 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.

Cena: 64 200  ►  51 900 zł

Zyskujesz 12 300 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Astra

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Opel Astra

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w dzisiejszym świecie zostać zauważonym i osiągnąć większy sukces. Mniej więcej coś w tym stylu zrobił Opel. Jaka jest używana Astra J?

Opel Astra - zobacz filmy

Opel Astra Sedan 1,7 CDTI - zalety i wady auta
Opel Astra Sedan 1,7 CDTI - zalety i wady auta

Od tego odcinka zmieniamy konwencję testów. Zamiast doszukiwać się dokładnie 3 zalet i 3 wad prezentujemy Wam wszystko, co zdążyliśmy wychwycić podczas tygodniowego testu. Raz więcej będzie zalet, innym razem wad. Jak będzie tym razem? Zapraszamy do obejrzenia pierwszego wideotestu, bohaterem którego jest Opel Astra sedan 1,7 CDTI 2013.

Uwaga: Będziemy wdzięczni za komentarze, czy zmieniona formuła Wam odpowiada.

Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 813
Opel Astra H 672

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum