Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra G Hatchback

Lelo, 8 lat temu
Silnik 2.0 DTI 101KM 74kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 312 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Astra G Hatchback 2.0 DTI 101KM 74kW 1999-2004 - Oceń swoje auto
2,92
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Mimo tylu lat, no no zaskoczenie...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pompa, turbina
2,0
Całokształt
Auto z takim przebiegiem (o ile wcześniej nie był cofany) prezentuje się słabo. Duża część podzespołów zniszczona
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik całkiem dynamiczny, co prawda nie jest to 1.9TDI, ale mocowo daje radę (bez szaleństw). Aktualnie tykająca bomba, z powodu przebiegu, gruntowny remont zupełnie nieopłacalny z powodu wysokich kosztów nawet, tego prostego DIESLA. Po prostu lepiej kupić inny samochód niż inwestować równowartość auta w naprawę... Kiedy i tak nie będzie on pierwszej świeżości.
5,0
Skrzynia biegów
Jeżeli chodzi o skrzynię, to ma się świetnie, biegi wchodzą bez problemu, nie wypadają, nigdy nie odczułem, żeby coś złego się w niej działo.
3,0
Układ jezdny
Bez szaleństw.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma tragedii
4,0
Ergonomia
Chyba ok, dało radę zrobić 500km i nie odczuwało się większego zmęczenia pozycją za kierownicą, wygodne jest oparcie na drzwiach, można swobodnie oprzeć rękę i prowadzić pojazd na autostradzie.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Minus minus i jeszcze raz minus. Latem nie jest najgorzej z klimatyzacją gdy jeszcze działała (niesprawna od 2lat). Natomiast zimą jest porażka, zanim auto złapie odpowiednią temperaturę i zacznie w jakikolwiek sposób nagrzewać auto w środku minie dobre 8-10km, więc dla ludzi którzy maja taką odległość w trasie do pokonania stanowczo odradzam, zmrozi przez całą drogę, a gdy już dojedziesz zaczniesz czuć pierwsze ciepło z kratek (bardzo irytujące).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jeździłem z gigantami ale do 180cm spokojnie w 4osoby można jechać, w 5 komfort znacznie spada.
2,0
Wyciszenie
Jest słabo, słychać silnik, słychać wiatr, przez co jadąc niezbyt szybko, czuje się +30km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dopóki nie padnie pompa, turbina, to jest OK, reszta podzespołów w przystępnej cenie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Są tanie, nie ma czego od nich wymagać, więc stosunek jakość/cena OK.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 270tyś km nie działało mi: radio, klimatyzacja, elektryczne lusterka grzanie+sterowanie (jedynie grzanie lewego w normie), regulacja wysokości świateł, żarówki panelu, cyferki/literki komputera pokładowego po prostu umierają.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POMPA 2,5tyś zł pełna regeneracja... Pewnie niedługo i turbina padnie, więc zastanów się kupując diesla za 5tyś zł bo zaraz możesz dołożyć jego równowartość.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra G Hatchback