Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Opel Corsa C - Oceń swoje auto

 
lista silników Opel Corsa C

Podsumowanie 738 ocen tego auta

Oceny Opel Corsa C

, produkowany od do roku
Średnia ocena
3,92
1% gorzej niż w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt

3,96

Mechanika

Silnik

3,95

Skrzynia biegów

3,76

Układ jezdny

4,04

Komfort

Widoczność

4,03

Ergonomia

4,03

Wentylacja i ogrzewanie

4,04

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,02

Wyciszenie

3,53

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,01

Stosunek jakość/cena

3,85

Niezawodność

Drobne usterki

3,83

Poważne usterki

3,93

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
70%
30%
NIE
na podstawie 280 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Zawieszenie

Filtr

Lista 738 ocen

sortuj komentarze od
4,08
dodano 14.02.2012 04:30:47 przez

Ogólnie ocena całkiem niezła. Małe, wygodne, dość ładne stylistycznie (choć to subiektywna opinia ale mi się podoba). Na pochwałę zasługuje z pewnością silnik ze swoją "pancerną" konstrukcją, dynamiką jak na taką pojemność i umiarkowanym apetytem na paliwo oraz karoseria w tym samochodzie, która jest cała ocynkowana, po 9 latach użytkowania w zimie i lecie, i trzymania auta pod chmurkę nie ma nawet śladu rdzy czy innych kwiatków. Zaraz po kupnie samochodu była mała przygoda w wyniku której został delikatnie uszkodzony prawy przedni błotnik tego samochodu. Nic strasznego ale trochę lakieru odprysnęło. Ja tego nie robiłem bo mi to zbytnio nie przeszkadzało i to już dwa lata a tu ani śladu w miejscu uszkodzenia jakiejkolwiek rdzy! Rewelacja. Podobają mi się też materiały z których wykonano wnętrze samochodu. Materiał pokrywający siedzenia całkiem niezłej jakości, nie wyciera się, nie wygniata, dość wygodny. Drażni mnie tylko to dlaczego w tym samochodzie nie zastosowano regulacji kolumny kierowniczej jak to ma miejsce w samochodach innej marki. Mam tu za to regulację wysokości fotela kierowcy. Ciężko mi było się przyzwyczaić bo na ogół lubię w autach siedzieć trochę niżej a tu nie mam takiej możliwość bo albo nisko i kierownica w niewygodnym położeniu albo wysoko ale znowu odczucia są jakieś dziwne. Plastiki o fajniej matowo-chropowatej fakturze, przyjemne w dotyku, auto od nowości użytkowane na polskich drogach i nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi. Widać dokładne spasowanie wszystkich elementów. Bardzo ładnie podświetlone wnętrze i zegary (kolor pomarańczowy, coś jak w BMW)ładna, nowocześnie wyglądająca konsola zegarów z elektronicznym licznikiem przebiegu oraz z "inspekcją" informującą nas o zbliżającej się wymianie oleju w silniku. Przydatny wyświetlacz który poza obsługą radia pokazuje nam także godzinę, datę oraz temperaturę na zewnątrz. Wyposażenie jak na takie małe autko wystarczające, bardzo pomocny jest tempomat, na długie trasy pozwala sobie trochę poleniuchować, klima to nieoceniona rzecz w samochodzie, kto ma ten wie, ogólnie elektryka szyb, lusterek, szkoda że nie ma podgrzewanych foteli, bardzo przydało by się to w zimie. Całokształtem autko zasługuje na mocne 4.

więcej »
3,08
dodano 29.09.2011 21:43:08 przez

postaram się zacząć od początku. Auto kupiłem z przebiegiem 87tys obecnie ma przejechane211tys 2lata i 4 miesiące to jest 124tys głównie trasa, zanim włożę piąty bieg to czekam aż motor złapie temp na trasie jadę ok 100 -120/130km/h (nie rżnę silnika)przez ten okres popsuł się: POMPA WTRYSKOWA COMMON RAIL 1500zł, alternator 300zł, turbina(nie pamiętam), EGR 530zł (tylko orginał jest na rynku), regenerowałem wtryski 1200zł z zaprogramowaniem, pękła sprężyna pod zaworem-koszt naprawy z wieloma częściami zamiennymi, które trzeba było wymieniać po drodze 2400zł, 2 świece ok 160zł,po roku rozruszanie dwóch wtrysków 150zł, jakiś mechanizm od strony kolektora 180zł (odczuwalne były szarpnięcia),pompa wody - ceny nie pamiętam Ople ogólnie mają wytrzymałe zawieszenie, wymieniłem przez te 2 lata 2 razy końcówki, łączniki. przy zakupie tarcze/klocki/przód 350zł bębny/okładziny tył.. jakieś 5 mieś wymieniany był tył. bębny200 łożyska 250 okładziny 130 czujniki ABS 120zł/tylko serwis/ bo stare pękają przy próbie zdjęcia całość z robotą 850zł ale to nic.. padł przy 120tys magiel-koszt używka z robotą 900zł po następnych 10tys i ten zaczął mi pukać ale nie ruszam dopóki się nie rozpadnie! do mojego mechanika przyjeżdża dużo takich Cors cdti i mają podobne objawy, właściciele też wydali kupę kasy.. czytając te same pozytywne opinie, mam wrażenie, że wasze samochody stoją w garażu albo zrobią w tyg po 150km i nie mają się kiedy popsuć. te silniki montowane są też w pandach Jtd, także omijać je z daleka. czuję że o jakiś usterkach zapomniałem, albo były nie istotne. Jeśli już Corse C to tylko w benzynie!

więcej »
4,31
dodano 29.07.2009 15:13:28 przez

Jeżeli ten samochód ma Ci służyć do jazdy po mieście, chcesz dobrej zwrotności, rewelacyjnej widoczności, brakow problemów z parkowaniem, bezwaryjności i mozliwości nareperowania czegokolwiek gdziekolwiek to ten samochód sprawdzi się w 100%. Dynamika jest słaba, miejsca z tyłu jest mało, ale jeśli planujesz jeżdzić w max 2 osoby wtedy to auto sprawdzi się rewelacyjnie. Kupiłem to auto z przebiegiem 80000 km (na początku 2006), w tym momencie ma 150000 km (wakacje 2009) i nie miałem z nim żadnych problemów (z wyjątkiem wymiany czujnika oleju, gdzie cała naprawa z częścią kosztowala mnie 40 zł). Dopiero w tym momencie planuję wymienić amortyzatory (jeszcze są fabryczne), bo powoli zaczyna słabo tłumić nierówności. Nie widać żadnych śladów korozji na podwoziu i nadwoziu, mimo, że z racji codzienej jazdy po mieście auto jest całe pokryte wszelkimi rysami :) Generalnie auto znakomicie znosi polskie warunki. Świetne jest szczególnie zawieszenie, ale to zawsze był atut Cors i z tego słyną. Za dwa-trzy lata auto sprzedam i na pewno zakupię Corsę D lub E jeśli będzie już dostępna w salonach. Jeśli planujesz zakup Corsy to radzę jednak rozejrzeć się za silnikiem conajmniej 1.2. Trzy cylindry w 1.0 to słaba kultura pracy i podatność na wibracje. Jednak corsy 1.0 są zdecydowanie tańsze od 1.2. Jednak podkreślam, że różne negatywne opinie o silniku 1.0 12v są mocno przesadzone. Do miasta nadaje sie w zupełności, lecz na trasie wyprzedzając niestety możesz się spocić :)

więcej »
4,08
dodano 16.07.2013 10:53:27 przez

Witam. Postaram się obiektywnie ocenić to auto. Nie jestem jakimś fanem Opli, auto kupiłem bo była okazja. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym wozidełkiem a w szczególności jego bezawaryjnością. Silnik 1.7 dti Isuzu ma bardzo dobrą opinię- moim zdaniem jak najbardziej zasłużoną. Obecnie auto ma 220 tys przebiegu (oryginalny na 100%)i żadnej usterki. Średnie spalanie na poziomie 4-5l przy mojej nodze to świetny wynik. Niby ma tylko 75 km ale zbiera się bardzo dobrze, na trasie nie ma problemu z wyprzedzaniem, bez problemu pojedzie 190 km/h. Wiem co mówię, miałem już różne auta. Jak na samochód miejski mam dobre wyposażenie (klima, elektryczne szyby, cztery poduszki, radio cd sterowane z kierownicy, fabryczne alufelgi). Jedyne czego naprawdę brakuje to regulacja kierownicy! Jestem dosyć wysoki, siedzę daleko i nisko a ustawienie fabryczne kierownicy mi nie odpowiada. Wizualnie mi się podoba, bardziej niż Corsa D, która wygląda jak bańka. Jedynym mankamentem jest twarde i średnio wytrzymałe zawieszenie, w miarę głośna praca silnika (coś za coś)i plastikowy środek. Na polskich drogach trzęsie jak w taczce aczkolwiek na równej, ładnej drodze jedzie się przyjemnie. Wielkim plusem są bardzo tanie i ogólnie dostępne części. Za nowe kompletne lusterko do pomalowania dałem 30 zł, nowy wahacz 120 zł, termostat 15zł itp. Ogólnie auto na plus jeśli wiesz czego od niego oczekiwać- nie jest to limuzyna.

więcej »
3,08
dodano 28.12.2008 23:47:25 przez

Salon i serwis - skutecznie zniechęca do zakupu i serwisowania, sam o sobie żle mówi. Oszukują klienta, nie dbają o niego nie starają się. Szkoda samochody wydają się być solidne i podobaja mi się, miałem pare starych opli od kadeta cabio 93r do astry II 2001r z 2litrowym silnikiem - serwis we własnym zakresie. Corsa była nowym nabytkiem 2003r z salonu, miałem ją 2 lata i niestety musiałem myśleć o samochodzie a to źle w porównaniu z Toyota (np Yaris), niestety opel przegrywa i to bardzo mocno. Ceny przeglądów takie same, części o zgrozo w Toyocie nawet tańsze!!!! a co gorsza przez 100tys w Toyocie nic nie wymieniłem poza żarówkami i filtrem powietrza, olejem, klockami dosłownie nic więcej i też jest łańcuch rozrządu, zawór EGR itd ten sam kierowca te same trasy. Nie polecam Opla, starsze rdzewieją , bardzo tracą na wartości, nowe zawodzi elektronika, mechanika a najgorsze zawodzą ludzie: mechanicy, sprzedawcy. Ciesze się że pozbyłem się tego samochodu. Bardziej chyba cieszę się że nie jeżdże już do serwisu, salonu Opla, nie jeżdzę do prywatnych kolesi co to do 18 pracują w oplu a później otwierają swój Oplowski warsztat i ze skradzionych części naprawiają auta. Dziwię się że w dzisiejszych czasach jest to możliwe!

więcej »
3,46
dodano 18.04.2003 06:26:37 przez

Po upływie roku zepsuł się regulator jałowego biegu - mały silniczek (wymiana 600 zł), wszędzie palą się żarówki nawet w konsoli, a cały samochód trzeszcy i skrzypi. W serwisie chcieli mi wymienić pasy bezpieczeństwa, ale nie potrafili odkręcić śrub, próbowali wpierw rozgrzać je palnikiem i niestety w wykładzienie pod fotelem wypalili dziury. Ogólna moja ocena samochodu jest średnia , natomiast obsługa w autoryzowanych serwisach firmy Opel w Polsce jest tragiczna - byłem w 7 serwisach Opla i wszędzie spotkałem się z takim samym niedbalstwem. Na zakończenie dodam, że kilka razy miałem przyjemność być obsługiwany u dealerów Opla we Frankfurcie n.Menem i w Kassel i mogę powiedzieć, że Polacy to mogą się jeszcze długo ale to długo uczyć naprawiania samochodów. Ja za każdym razem mam obawy, jak oddaję swój samochód nawet na przegląd techniczny, czy wszystkie oryginalne części pozostaną w moim samochodzie. Ponadto nie należy się przejmować tym, aby w książce przeglądów samochodu były oryginalne pieczątki Opla, ponieważ moi znajomi załatwiają je za flaszkę u Opla na terenie Polski - tak więc przestrzegam przed polskimi serwisami Opla, bowiem tam tylko widnieje napis i reklama Opla, a z samym Oplem ma niewiele wspólnego.

więcej »
4,77
dodano 13.03.2013 13:50:34 przez

Niezawodny 1.2 75KM. Instalacja LPG BRC sekfencyjna. Wystarczająco mocny i superoszczędny. Pomimo przebiegu 225tys km ,poza wymianą jednego wtyskiwacza benzyny (115zł) absolutnie nic się nie zepsuło na dystansie 60tys km. Tylko regularna wymiana płynów i filtrów jak i przegląd instalacji LPG. Łańcuch rozrządu bez wymiany. Tak bezawaryjnego silnika nigdy nie miałem w żadnym aucie. Tak ekonomicznego samochodu jeszcze nigdy nie miałem i mieć pewnie nie będę!!!!!!!!!!!!! Spalanie 7L LPG!!!!!!!!!!!! Maksymalnie pali 8l LPG na krótkich dystansach z zimie w mieście. Minimalnie 6L na trasie z prędkościa 110km/h. Doskonała instalacja sekfencyjna BRC. 60 tys na gazie bez żadnych problemów! Tylko pkresowe wymiany filtra i regulacja. Ogólnie auto najekonomiczniejsze jakie mozna tylko sobie wyobrazić :) POLECAM KAŻDEMU!!! Warto wydać te ok 12 tys zł na autko z silnikiem z12xe - bo ten mniejszy to totalna porażka. + DO tego instalacja LPG koniecznie BRC i mamy super oszczędny wóż!!! TYlko trzeba uważać na oferty handlarzy i po nauce jazdy. Corsa C 1.2 LPG BRC z klimą to naprawdę świetny wybór!!!

więcej »
4,15
dodano 07.12.2005 08:13:43 przez

całkiem udane autko, szybkie i zwrotne, umiarkowany apetyt na paliwo i relatywnie niskie koszty ekspoloatacji, z uwaględnieniem wymian oleju, filtrów, klocków, świec itd. w wersji trójdzrzwiowej zauważalny brak miejsca dla pasażerów z tyłu. w mieście na zatłoczonych skrzyżowaniach i parkingach spisuje się znakomicie, można się nim wszędzie wcisnąć, manewry ułatwia dobrze dobrane serwo kierownicy i promień skrętu. na trasie przy spokojnej jeździe można zrobić około 700 km, na prostym odcinku auto daje się bujać (na benzynie) do 190 km/h (strach w oczach :P). z gazem są nieco problemy: świeci się checkpoint od układu wydechowego i komputer (benzynowy) odcina zapłon po przekroczeniu, w zależności od gazu 4800 - 5500 obrotów. prawdopodobnie ma to związek z przekroczoną normą emisji spalin, ale w sumie montowałem gaz zeby jeżdzić ekonomicznie a nie "sportowo", jak mi się nudzi to przełączam na benzynę i rura :) siwy dym

więcej »
4,31
dodano 25.07.2011 10:38:56 przez

Auto handlowca (VAN)ale dbającego.przebieg 149 tyś.Auto w bdb kondycji.Choć drobiazgi denerwują.wady wymieniłem wcześniej.Ćut za słabe wyposazenie.Warto zamontowac sobie tylną boczną szybe,centralny zamek.Silnik bardzo fajny i oszczedny.Przy zakupie warto sprawdzić zamki,wycieraczki(czujnik i włacznik)Rozrusznik (ciezko)Dużo aut na szrotach.Tanie czesci i naprawy.Auto proste i troche toporne,ale to zaleta.Silnik na łańcuch-149tyś i nawet sie nie rozciągnął.Niezle na GAZIE (kolega ma )Znam corsy VAN z przebiegami od 195-265 tyś bez poważniejszych napraw.Opinia o zawieszeniu i o układzie kierowniczym.Róznie..bywa że pada zbyt szybko, a bywa że jezdzi do śmierci.Ostatnio elektryczne wspomaganie u sasiedniej firmy po przebiegu 118 tys głównie w mieście.Nie wiem ile ale nowe to spory wydatek,szukaja na szrotach.Spalanie:Najniżej zszedłem do 5,25 niżej sie nie dało.Jeżdze sam z teczką.Nie piratuje.

więcej »
4,54
dodano 14.03.2010 23:34:05 przez

W moim egzemplarzu przez 45 tyś mojego użytkowania popsuły się teleskopy tylnej klapy i zasoliły się bębny tej zimy (brrrr), ponadto na 60 tyś wymieniono łączniki stabilizatorów (serwis zlokalizował usterkę) choć ja nic nie słyszałem w zawieszeniu. Super autko dla pary ewentualnie + 1, Super dynamiczny silniczek, cichy i zrywny, bajeranckie zawieszonko. Naprawdę polecam zadbany egzemplarz po serwisie, myślę że posłuży długo i bezproblemowo. Nie mam pojęcia dlaczego te auta mają tak niskie ceny sprzedaży, choć przecież dla kupującego to super, no i części do opli są najtańsze na rynku i jest masa zamienników. Najważniejszą cechą tego silnika poza jego cichą i "równą" pracą jest jego elastyczność - na prawdę na 5 biegu jedziesz już od 50km/h bez szarpania, oraz pojemność 1,3cm3 - masz małe opłaty, niskie spalanie, oraz dynamicznego dieselka - czego chcieć więcej? Przydałaby się wersja kombi :-)

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.

Cena: 53 900  ►  44 900 zł

Zyskujesz 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.

Cena: 51 690  ►  44 900 zł

Zyskujesz 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Corsa, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Corsa

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Opel Corsa

Opel Corsa E - gruntownie poprawiona
Opel Corsa E - gruntownie poprawiona Lepiej wyposażona, wykończona bardziej szlachetnymi materiałami i znacznie przyjemniejsza w prowadzeniu. Opel zadbał, by piąta generacja Corsy była mocnym graczem w coraz bardziej wyrównanej stawce segmentu B.

Opel Corsa - zobacz filmy

[PL/Używane] Opel Corsa C, 1.2 75 KM, 2003 - Zachar OFF
[PL/Używane] Opel Corsa C, 1.2 75 KM, 2003 - Zachar OFF Znaleźliśmy mityczne auto "po dziadku"! Jeździ po Krakowie, a za jego kierownicą zasiada Mateusz, który opowie nam dlaczego warto szukać auta o niewielkim przebiegu, dlaczego Opel Corsa to dobre auto na początek przygody z motoryzacją, czego mu w Corsie brakuje i jaki będzie jego następny samochód.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 801
Opel Corsa C 738

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum