Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Insignia - Oceń swoje auto

Opel
Insignia
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Opel Insignia
lista silników Opel Insignia
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 202 ocen tego auta

Oceny Opel Insignia

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,04
3% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,09

Mechanika

Silnik
4,13
Skrzynia biegów
4,05
Układ jezdny
4,30

Komfort

Widoczność
3,68
Ergonomia
4,22
Wentylacja i ogrzewanie
4,35
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,13
Wyciszenie
3,90

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,77
Stosunek jakość/cena
3,96

Niezawodność

Drobne usterki
3,91
Poważne usterki
4,09

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
71%
29%
NIE
na podstawie 201 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Zawieszenie

Silnik

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Układ hamulcowy

Filtr

Lista 202 ocen

3,08
dodano 04.07.2011 przez

Wersja COSMO z pakietami, auto za prawie 140 000 PLN... tymczasem np wyświetlacz od radia jest wielkości podobnej lub mniejszej, jak a autach za 40tys. Przy wrzucaniu wstecznego, 1, 3 i 5 biegu wciska się guziki od klimy, ale chyba hitem jest bagażnik - pomijam, że wygląda na mniejszy niz w mojej starej vectrze hatch, nie to jest najlepsze moim zdaniem. Znakomite jest to, że jest on wyłożony jasno beżową a w zasadzie prawie białą wykładziną (wersja z beżowym wnętrzem - ale w takiej samej hatchback - bagażnik jest czarny!!!) Brak możliwości wyświetlania informacji z radia na wyświetlaczu między zegarami - kolejna zagadka, wcześniej się z tym nie spotkałem. Może Opel chce być oryginalny. Trzeba poza tym dobrze kombinować z ustawieniem kierownicy - nie widać albo dołu rzeczonego wyświetlacza, albo góry wskaźników paliwa, temp, góry obrotomierza itd. Oczywiście, można zapytać po co to komu - jednak dość irytująca sprawa. A właśnie, kierownica. Jest ona... obszyta. I tyle. Bo czym - nie wiadomo. Auto posiada w moim przypadku jednak jedną zaletę - jest służbowe. Nie mogłem jednak się powstrzymać i przestrzegam oraz namawiam do głębszego przemyślenia przed zakupem tego pojazdu. Swoich pieniędzy NIGDY bym na nie nie wydał. Uważam, że za taką kasę można znaleźć dużo lepsze auto. I ta oplowska ekonomia... lekko 9 w mieście przy delikatnej jeździe. Vectra robiła poniżej 8 (120KM).

więcej »
4,85
dodano 21.08.2011 przez

Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut klasy premium jak Volkswagena Passata, BMW serii 5, nowe Audi A6, Mazda 6 lecz po jazdach testowych wybór padł na Insignię samochód okazał się najbardziej wyważony trochę wachałem się przy wyborze mojego nowego samochodu ponieważ był to mój pierwszy kontakt z marką Opel wcześniej głównie BMW i Audi, lecz wygląd jak i właściwości jezdne mnie urzekły i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że z jakości wykonania jak i prowadzenia jestem naprawdę zadowolony, nie spodziewałem się tak dobrze wyważonego układu jezdnego w tym aucie na trasie spisuje się doskonale, a pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. Przedstawię poniżej moją ocenę tego samochodu po 2 letniej eksploatacji co mi się podoba, a co bym poprawił ponieważ jest kilka takich niewielkich rzeczy jak w każdym aucie.

więcej »
3,62
dodano 13.04.2014 przez

Być może trafił mi się taki egzemplarz ale samochód od początku sprawiał problemy. Po 12.000 km pierwsza poważna awaria: pompa wody a potem poszło już jak po sznurku: po nastepnych 12.000 (jak zaprogramowane) ponownie pompa wody potem (nie koniecznie w kolejności) tarcze z przodu plus klocki, mechanizm otwierania tylnej klapy (ten w klapie), potem problem z otwieraniem tejże z "kluczyka". Całkiem niedawno została wymieniona obudowa EGR. Wymieniony został również kolektor ssący (bo pękł). Poza tym samochód w trakcie przyspieszania wpada w wibracje (wg. serwisu mieszczą się w normie). Ostatnio zaczęły się problemy ze skrzynią biegów ale ze względu na to, iż wkrótce i tak się z tym autem rozstanę nie zgłaszam tego do serwisu. Nie jest tak, że nie ma plusów: ani razu nie wymieniałem żarówki (żadnej !) ai światła w tym aucie są najlepsze jakie kiedykolwiek miałem okazję używać. Dość pojemny. Na wyjazd na narty w 3 dorosłe osoby ze sprzętem wszystko zmieściło się do środka.

więcej »
3,85
dodano 12.04.2015 przez

Auto posiadsam okolo 2 lat, jestem jego drugim wlascicielem(przesiadlem sie z Hondy Accord z 2007r i to byl duzy blad) w tym czasie zrobilem niecale 40tys km. Do zakupu sklonila mnie bardzo ladna stylistyka, zarowno na zewnatrz jak i w srodku. Posiadam wersje Cosmo w kolorze czarnym z kremowa skora, wyglada zacnie. Jesli chodzi o komfort podrozowania nie jest on najlepszy, mimo dosc postawnej sylwetki Insignia ma malo miejsca w srodku a w szczegulnosci z tylu. Ujemnie na komfort wplywaja takze, twarde fotele, glosne i twarde zawieszenie, trzeszczace plastiki, oraz glosna praca silnika. Jesli chodzi o awaryjnosc ne jest z tym najgorzej, trzeba czasami wymienic to czy owo, ale przeciez nie ma aut bezawaryjnych. Natomiast ceny podzespolow sa przystepne. Reasumujac Insignia jest dobrym autem dla malo wymagajacych kierowcow, jesli natomiast poszukujemy przestronnego i luksusowego auta klasy sredniej, mozemy sie nieco rozczarowac po zakupie.

więcej »
5,00
dodano 07.07.2011 przez

Jestem posiadaczem Opla juz 2 latka i jak zagladam na ten portal , to sie nie moge nadziwic ze Insignia tak , nisko stoi. Ja spokojne bym jej dał ocene średnia lub nawet wiecej. Po przeanalizowaniu komentarzy doszedłem do wniosku ze negatywnie wypisuja głownie frustracji,ktorych nie stac na auta ze znaczkami kółek, gwiazdy lub L. i chcieli sobie cos chyba powiekszyć ale chyba cos z tego nie wyszło Rzetelnych negatywnych opini jest jak na lekarsto. Dla równowagi musze dodac ze tez jest sporo lukru a oceniajacy nie ma zielonego pojecia co pisze. Dla powyższych zacytuej moto chłopaków z CB : nic nie masz do powiedzenia , to nie mów !! Auto jest dla swiadomego kierowcy , ma duzo zalet , ale GM nie uszczegł sie paru błedów . Zapraszam do mojej opini ps dla równowagi wszystko bede dawał doskonale a w opiniach bedzie rzeczywista ocena

więcej »
3,23
dodano 24.01.2013 przez

Miałem wcześniej Toyotę Corollę i niestety zamieniłem go na Opla Insignię. Samochody jakby z dwóch różnych półek cenowych. Tańszy o połowę japoński samochód był jakby o klasę lepszy od Insigni. Miał takie samo wyposażenie, ale prowadził się lepiej. W Toyocie nie miałem żadnej awarii - najmniejszego kłopotu przez 5 lat za wyjątkiem jednej przepalonej żarówki. W Oplu gubią się klapki od spryskiwaczy. Elementy nadwozia rozchodzą się (zderzaki, klapy). Plastiki są słabe i bardzo drogie. Ten samochód nie ma NICZEGO z niemieckiej solidności. Fotele zrobione ze skaju a nie skóry. Obsługa serwisowa jest jak za komuny (choć to po części kwestia salonu). Jeśli o mnie chodzi, to ostatni raz mam Opla - marka dołączyła do Fiata (podobny poziom) i samochodów francuskich.

więcej »
4,23
dodano 22.07.2009 przez

Witam! Kupiłem to auto jakiś miesiąc temu. Zastanawiałem się nad Toyotą Avensis jednak nie spełniała mych oczekiwań. Opel Insignia ku memu zdumieniu jest naprawde bardzo dobrym autem. Można szczerze powiedzieć, że jest to przełom w tej marce. Prezentuje się niemalże najlepiej jako limuzyna klasy średniej. Sprzęt audio naprawdę mnie zaskoczył! Wnętrze nie przypomina topornej i masywnej vectry. Mnóstwo funkcji, navigacja jest całkiem dokładna. Siedzenia są bardzo wygodne, można se naprawdę bardzo dobrze wyregulować. Auto ogólnie spełniło moje oczekiwania. Jestem naprawdę bardzo z niego zadowolony. Polecam, tym którzy się wachają albo nie wiedzą co mają kupić za ok 100 tyś ażeby jeździło się w miarę luksusowo a zarazem niedrogo i oszczędnie.

więcej »
3,92
dodano 08.10.2011 przez

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu i pełnych skór. Zapłaciłem 105tyś za forda chcieli 85 ale był golas za toyotę 140 a za Passat 120 i też bez rewelacji. Mam 190cm wzrostu miejsca dla kierowcy naprawdę wystarczy auto się super prowadzi i jest w miarę oszczędne. Jak nie przesadzam z gazem to w mieście około 7l na trasie zszedłem do 4,5 Gdynia-Magdeburg tempomat i spokojna jazda Niestety jak ją popędzę 180 to 10/100 bez problemu. Awaryjności nie zaobserwowałem poza tarczami mam nadzieję, że to był przypadek. Generalnie polecam

więcej »
3,62
dodano 04.03.2014 przez

Mam Insignie 1.6T 180km około 8 miesiecy i jestem naprawde zadowolony z tego auta. Przy zakupie tego auta trzeba brać pod uwage że napawno z czasem bedzie do wymiany mikrostyk klapy bagażnika bo jest to wada fabryczna insigni, ale poza tym nie miałem żadnych usterek. Auto jest naprawde dynamiczne jak na silnik 1.6. Naprawde spory bagażnik pomieści torby 5 osobwej rodziny jadącej na wakacje. Na trasie przy zwykłej eździe samochod pali 8-8.5l zaś już w mieście sporo wiecej około 11-12l. Przed kupnem brałem pod uwage 3 samochody opla insignie, honde accord i passata myśle że gdyby można było cofnąć czas wybrał bym znowu ten samochód

więcej »
4,15
dodano 03.09.2013 przez

Spełnia moje oczekiwania. Samochód ładny, komfortowy, reprezentacyjny trochę. Materiały wykończeniowe dość wysokiej jakości. Ładnie zaprojektowane wnętrze. Dość małe możliwości wyboru kolorystyki wnętrza, czarne lub zbyt jasne beżowe.Czarne bardzo eleganckie, ale szybko zbiera kurz. Nie dopracowane mapy nawigacji: opracowane "do przodu" - bywa, że kieruje pojazd na drogi jeszcze w budowie (autostrady). Zaleta taka że za 1-2 lata nie trzeba będzie aktualizować map (600zł). Poza tym zaprowadzi z dużą dokładnością. Miękki lakier - paznokciem można zarysować - ale tak jest z ekologicznymi wodorozcieńczalnymi farbami.

więcej »