Szukaj

Oceny Opel Insignia I Hatchback

Podsumowanie 169 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Opel Insignia I Hatchback - Oceń swoje auto
4,09
średnia ocena z 169 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
71%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Opel Insignia I Hatchback

3,1
~Tomek B.
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Samochód tylko ładnie wygląda , 2 lata myślenia co jeszcze trzeba poprawić lub naprawić lub co dziś mnie zaskoczy z elektryką np nie wyłączy się radio czy może jednak samo w czasie jazdy zgaśnie i już się nie włączy , zacinający się nawiew na szybę, tylna szyba raz grzeje raz nie , można by jeszcze wymieniać. Jeżeli chodzi o silnik 1.8 140km jest ok na tyle dobry że jeszcze mnie nie zawiódł ale koszty utrzymania to co innego . Skrzynia biegów...
2,9
~Lucas
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Auto kupiłem 3 lata temu, ponieważ mi się podobało i po tym okresie mogę śmiało stwierdzić że poza wyglądem nic dobrego w tym aucie nie ma. Jedna wielka skarbonka na kółkach. Z całości najlepszy jest chyba silnik. 2.0 CDTI 160KM, mimo że jest dość głośny to całkiem żwawo rozpędza duże i ciężkie auto i przy tym nie dużo pali. W silniku poza wymianami oleju i filtrów wymieniałem tylko pęknięty wąż płynu chłodzącego biegnący do chłodnicy oleju....
3,8
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Informacyjnie - model przejściowy 2012,5, skrzynia manualna AWD, koła R18 245/45. Samochód odkupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem około 110k km, która miał go od nowości przez prawie 10 lat, co roku serwisowany w ASO. Przez niecały rok sam nabiłem 20k km. Myślę że za kwotę 30-40k jeden z lepszych wyborów w tej klasie aut - choć jeżeli miałbym wybierać, to wolałbym wersję 160-konną z pojedynczą turbiną. Jeździ się całkiem pewnie i...
4,0
~ooo
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Jestem zadowolony z auta. Praktycznie pancerne zawieszenie nic się tu nie dzieje niepokojącego a w ciągu 4 lat i 70 tys wymieniłem 2 sworznie metalowo gumowe za niewiele ponad 200 zł. Wszystko. Silnik - super. Cichy, niewiele pali jak na tak sporą masę auta, elastyczny. Trzeba pilnować regularnej wymiany oleju i filtrów. Nic się nie zadzieje. Niestety nie mogą tego powiedzieć o osprzęcie, ale cały czas mówimy o drobiazgach - zawór EGR, słynny...
4,1
~Wachowsky
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Samochód godny polecenia, lecz oczywiście jak w każdym aucie można dostrzec pewne wady. Trochę drażnią jak na tą klasę auta skrzypiące plastiki. Zastanawiałem się nad 160km, a BiTurbo 195km i taki mi się właśnie egzemplarz trafił w autmacie. Automat nie jest idealny, ale za to pancerny jak się go dobrze eksploatuje. Trochę szarpie przy redukcjach, ale wgranie nowego softu i po problemie. Spalanie dość zadowalające, ale mogłoby być ciut...
4,4
~Mariusz
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Bardzo fajny i przyjemny samochód. Pojazd fantastycznie sprawdzający się w dłuższych podróżach. Podróże rzędu ok. 2 tysięcy kilometrów jednego dnia nie były wielkim problemem. Średnie spalanie w trasie to 6,5 l/100km (autostrady do 130km/h) Minusy to przede wszystkim widoczność do tyłu i na boki w "martwej strefie", ale wynika to z linii / stylizacji pojazdu dla której to kiedyś go kupiłem ;-) Moment obrotowy 350 daje możliwość sprawnego...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
7,7
l/100km
10,0
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~grzesiek,lublin
Opel Insignia I
Hatchback 1.4 Turbo LPG ecoFLEX 140KM 103kW
Auto bardzo bardzo ekonomiczne a zarazem sprytne i zrywne. Drugi i trzeci bieg jest długi i najlepiej sie zbiera. bardzo duzy bagaznik. smialo wozek wchodzi, hulajnoga, i torby.Kwestia dobrego ulozenia. Gazu w trasie do 130km/h wychodzi 8,5L. w miescie ok 10L przy śmiałej jeździe. usterki? do 200tys nie było. przy 220000 tys. usterka linki do Zmiany biegów. Trzpień sie wyrobił. wymiana termostatu przy 210000tys. a tak poza tym . lata auto...
4,9
~Dawid
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Po roku czasu,po uzytkowaniu samochodu wiem o nim bardzo duzo,zaczne od wad,fabrycznie uszczelka smoka wytrzymuje okolo 3 lat,po 3 latach uszczelka smoka robi sie twarda,olej nie trzyma cisnienia,niedopilnowanie sprawy konczy sie komunikatem o niskim cisnieniu oleju,nastepnie zatarty silnik,trzeba pinowac,druga wada jest dpf,w jezdzie po miescie zapycha sie bardzo szybko,nawet kontrolujac poziom przez obd i aplikacje oraz pilnujac wypalania...
4,9
~Opel insignia
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Mam wrazenie ze wiekszosc ludzi ktorzy opisuja tutaj ten samochod nie miala z nim do czynienia. Opowiadaja jakies dziwne nie stworzone zaslyszane historie aby tylko pokazac jaki jest blee , jaki to badziew a jest wprost przeciwnie. Kupuja samochd sprowadzany z kreconymi zegarami od handlarza ktory nawet nie ma pojecia co kupil a potem rozczarowanie ze kupilismy przypudrowanego trupa. Moj samochod pochodzi z polskiego salonu,jestem jego drugim...
4,9
~Max Nowak
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Jeźdże autkiem już ponad 5 lat zrobiłem autem 200tyś km i szczerze powiem że gdybym mógł to przy zmianie na nowszy model gdyby była taka możliwość to wybrał bym ten sam egzemplarz. Auto super się prowadzi bez problemu można spędzić za kierownicą długie godziny jazdy. Koszty eksplatacji bardzo niskie najdroższą rzeczą jaką do tej pory wymieniłem był rozrząd. Silnik w trasie spokojnie schodzi ze spalaniem na około 5l. Zawieszenie trwałe nie...
Opel Insignia I Hatchback