Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 2009-2013 - Oceń swoje auto

Opel
Insignia
Wybierz
nadwozie
2.0 CDTI ECOTEC 130KM 2009-2013
lista nadwozi Opel Insignia
Więcej

Podsumowanie 26 ocen tego auta

Oceny Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 2009-2013

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,05
3% gorzej niż w segmencie Klasa ?rednia (4,19)

Całokształt

Całokształt
4,08

Mechanika

Silnik
3,88
Skrzynia biegów
3,96
Układ jezdny
4,38

Komfort

Widoczność
3,62
Ergonomia
4,08
Wentylacja i ogrzewanie
4,58
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,46
Wyciszenie
3,69

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,00
Stosunek jakość/cena
3,96

Niezawodność

Drobne usterki
3,85
Poważne usterki
4,15

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
73%
27%
NIE
na podstawie 26 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Zawieszenie

Karoseria

Silnik

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Uk?ad hamulcowy

Uk?ad elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 26 ocen

3,69
dodano 04.03.2016 przez

Insignia jest moim służbowym autem od ponad pół roku. Nigdy nie byłem fanem tego auta, tym bardziej moja ocena może być obiektywna. Ogólnie mam więcej zastrzeżeń niż pochwał, porównując Insignię do poprzedniego auta - Octavii III z silnikiem 150 KM Insignia jest żółwiem z opóźnionym zapłonem. Rozczarowuje mnie silnik i turbo, które budzi się bardzo bardzo późno - auto sprawia jakby nie chciało jechać, wychodzi na bardzo wysokie obroty, ale nic poza tym się nie dzieje. Do tego insignia jest głośna jak zetor lub ursus, wciąż nie mogę się zdecydować. Jakość wykonania wnętrze pozostawia wiele do życzenia - dominują twarde jak skała plastiki, które pod najmniejszym naciskiem trzeszczą jak podłoga na strychu babci. Acha, do tego dochodzi jeszcze skrzynia biegów, która jest najgorszą z jaką miałem do czynienia (prywatna 14-letnia mazda ma płynniejsze przełożenia) - lewarek często haczy, a przy wrzucaniu wstecznego przycisk chodzi jak ten tapczan. W tym tygodniu jeździłem pożyczonym i30 w bazowej wersji - takie rzeczy w ogóle nie mają tam miejsca. Nie mogę się powstrzymać przed jeszcze jedną uwagą- wiem, że pierdoła, ale...włączniki kierunkowskazu i wycieraczek są wykonane jak w fiacie Seicento - wiem, powiecie, że przeginam, ale żeby w "pyknąć" kierunkowskaz trzeba nieźle przywalić, a ręka wcale nie znajduje ich intuicyjnie, są zbyt wysoko umieszczone. Niby szczegół, ale drażni. Żeby nie było, że jestem wyłącznie na nie, na uwagę zasługują trzy rzeczy - po prostu genialne fotele - samochodem można przejechać tysiąc kilometrów, wysiąść i otrzepać się jak J.Bond po strzelaninie. Po drugie - najlepsze w tej klasie grubość kierownicy, która leży idealnie w dłoniach. Po trzecie - naprawdę niezłe spalanie. Nie zerując komputera po 14 tys. spalanie mam na poziomie 5.8 l. Auto jest w wersji "Bangladesz" z ekranem wielkości ekranu nokii 3210, braku czujników parkowania (co w przypadku takiego wieloryba dodaje sporo pikanterii przy parkowaniu) - daje przez to doskonały przykład, że lepiej mieć wypasioną astrę niż bazową insignię. Naprawdę nie mam pojęcia za co ten samochód został onegdaj samochodem roku - myślę, że dlatego, że Angela chciała ratować wtedy opla. Podsumowując- jestem temu autu wdzięczny za zawiezienie mnie dotychczas w każde miejsce przeznaczenia bez awarii, nigdy natomiast nie podjął bym decyzji o jego zakupie. Auto zdecydowanie bardziej na autostradę niż do energicznego pokonywania dróg lokalnych.

więcej »
3,08
dodano 04.07.2011 przez

Wersja COSMO z pakietami, auto za prawie 140 000 PLN... tymczasem np wyświetlacz od radia jest wielkości podobnej lub mniejszej, jak a autach za 40tys. Przy wrzucaniu wstecznego, 1, 3 i 5 biegu wciska się guziki od klimy, ale chyba hitem jest bagażnik - pomijam, że wygląda na mniejszy niz w mojej starej vectrze hatch, nie to jest najlepsze moim zdaniem. Znakomite jest to, że jest on wyłożony jasno beżową a w zasadzie prawie białą wykładziną (wersja z beżowym wnętrzem - ale w takiej samej hatchback - bagażnik jest czarny!!!) Brak możliwości wyświetlania informacji z radia na wyświetlaczu między zegarami - kolejna zagadka, wcześniej się z tym nie spotkałem. Może Opel chce być oryginalny. Trzeba poza tym dobrze kombinować z ustawieniem kierownicy - nie widać albo dołu rzeczonego wyświetlacza, albo góry wskaźników paliwa, temp, góry obrotomierza itd. Oczywiście, można zapytać po co to komu - jednak dość irytująca sprawa. A właśnie, kierownica. Jest ona... obszyta. I tyle. Bo czym - nie wiadomo. Auto posiada w moim przypadku jednak jedną zaletę - jest służbowe. Nie mogłem jednak się powstrzymać i przestrzegam oraz namawiam do głębszego przemyślenia przed zakupem tego pojazdu. Swoich pieniędzy NIGDY bym na nie nie wydał. Uważam, że za taką kasę można znaleźć dużo lepsze auto. I ta oplowska ekonomia... lekko 9 w mieście przy delikatnej jeździe. Vectra robiła poniżej 8 (120KM).

więcej »
4,77
dodano 09.10.2016 przez

Auto kupiłem leasingu na firmę, z założenia miało robić dużo km i być w miarę nieawaryjne. wyszło i jedno i drugie. Okazało się że Insignia to strzał w 10, w tym silniku 1030Konnym spalanie niższe niz w 160 a przy pokonywaniu dużych odległości to suma sumarum zawsze oszczędności. Auto w środku wykonane z wytrzymałych materiałów, nawet po 200 tyś wszystko jest w normalnym stanie. Silnik bardzo dobrze znosi cięzką nogę i pilnowałem tylko co rocznego przeglądu z wymiana oleju. Jedna wada rzuciła się w oczy, mały zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, wchodzi ponizej 4l co powoduje ze na dłuzszych trasch czsami tzreba było dolewać, zwaszcza w zimie. Po zakończonym leasingu bez mrugnięcia okiem pozostawiłem auto w firmie. W trakcie tych kilku lat przytrafiła się jedynie jedna ponadprogramowa usterka :) wymiana przedniej szyby, kamień spod cieżarówki spowodował spory odprysk akurat w polu widzenia kierowcy. podsumowując bardzo dobre auto w stosunku cena do jakości i do tego bezawaryjne.

więcej »
4,46
dodano 27.09.2016 przez

Po przesiadce z Audi A4 miłe zaskoczenie, Insignia bardzo ładnie się prowadzi jest przestronna i wygodna. wybierałem pomiędzy insignią a mondeo, nie żałuję wyboru. Silnik żwawy, ładnie reaguje i przyśpiesza. Jeśli chodzi o jakość materiałów to na bardzo wysokim poziomie. Na bardzo duży plus Opla to ceny części zamiennych oraz serwis, który te auta zna od podszewki z powodu popularności tego auta. Spalanie na autostradzie przy predkości 140km/h to około 6l, po mieście w duże mrozy max 7,5. Poza tym auto z zewnątrz bardzo ładne i przyciągające wzrok. Fotele bardzo wygodne, bez problemu można spędzić w aucie kilka godzin bez bólu pleców. Żadnych problemów z dpf, wypala się co jakiś czas zazwyczaj po około 700/800 km. w sumie to wymieniam oleje i leję ON, i chyba tak powinno wyglądać auto, które porostu jeździ i nie sprawia problemów.

więcej »
4,23
dodano 24.07.2014 przez

Auto pożyczyłem na wakacje (2,5 tygodnia, prawie 4,5 tys. km). Więc opinia trochę mało wymierna, ale może komuś się przyda. Szukałem ekonomicznego diesla z dużą paką żeby w końcu pojechać na wakacje bez boxa na dachu. Padło na Insignie i nie żałuję. Auto w dość skromnej wersji, ale podróżowało się przyjemnie. Bagażnik wielki, ale trochę mało pakowny przez mocno ściętą klapę i boki. Sinik za słaby na tak ciężkie auto, ale przynajmniej bardzo ekonomiczny.

więcej »
3,46
dodano 18.12.2015 przez

Na dzień dobry zaznaczę że nie piszę tej opinii po przejechaniu 1000km jak to czasem robią inni ale po sprzedaży samochodu i przejechaniu 54.000 km. Auto bardzo ładne, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Wizualnie robi wrażenie ale na tym kończą się jego zalety. Jednym zdaniem dużo lepiej wygląda jak jeździ.

więcej »
4,46
dodano 02.11.2015 przez

Kupiłem jako używane, już po największej jego utracie wartości i absolutnie nie żałuję żadnej wydanej złotówki. Trzeba się tylko naszukać dobrego auta, bo dużo jest poleasingowych ze skręconymi budzikami no i rozbitków z zachodu, ale auto jest u nas popularne więc jest w czym wybierać.

więcej »
3,46
dodano 23.10.2014 przez

Samochód dobrze wykonany, świetnie wygląda. Przyciąga wzrok innych ludzi. Mój egzemplarz to czarna wersja Cosmo+ na 20 calowych felgach Opla. Auto świetne na trasy, lecz dość przeciętne w codziennym użytkowaniu.

więcej »
2,62
dodano 16.07.2016 przez

Jeśli Insignia to tylko w wersji Cosmo z silnikiem co najmniej 160 KM. Słabo wyposażona Insignia z silnikiem 130 KM to porażka. Słabe wyposażenie z tym wyświetlaczem od kalkulatora to żart w aucie tej klasy.

więcej »
4,69
dodano 23.09.2016 przez

Auto super wygodne i przestronne, idealne na długie trasy. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą,wszystko pod ręką kierowcy.

więcej »