Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs - Poznaj Leona Cuprę

Niecodzienna moc na co dzień

Opel Omega B Sedan 2.0 i 16V 136KM 1994-2002 - Oceń swoje auto

Ocena Opel Omega B Sedan 2.0 i 16V 136KM 1994-2002

Opel Omega B Sedan 2.0 i 16V 136KM 1994-2002

z przebiegiem 180 000 km, wyprodukowany w 2000 roku
Średnia ocena
4,46
~michal
dodał ocenę 06.06.2010 11:05:29, jeździ tym autem niecały rok, poprzednie auto opel omega B 2,5v6 auto

Całokształt

5,00
w ogolnym rozrachunku auto idealne dla tych co lubia wygode komfort i duza przestrzen a niechca przeplacac... ja jestem zadowolony ... juz 3 lata jezdze omegami i nastepna tez kupie omege ... jest oszczedne jak na tej wielkosci auto ... dynamiczna ... ale nie sportowa ... super trzyma sie drogi ... ma wady ale jak kazde auto ... w tym przypadku mozna wybaczyc:P

Mechanika

Silnik

4,00
Auto mimo duzych gabarytow i wagi radzi sobie doskonale ... brakuje troche mocy na dluzszych podjazdach ... trzeba czesto redukowac ... ale w koncu to nie auto sportowe ...silnik mimo kilku standardowych problemow opla jak np. wycieki oleju ... NIEZAWODNY...

Skrzynia biegów

4,00
w miare precyzyjna .... posiadalem wczesniej 2,5 v6 w automacie .... polecam jesli stac cie na paliwo ... i ubespieczenie

Układ jezdny

5,00
super ... auto jedzie jak po szynach ... czy to autostrada czy wazkie uliczki prowadzi sie super... owszem jest miekki ale nie przeszkadza to na szybkich wazkich zakretach ... bardzo wygodne ... polecam zalozyc wieksze felgi z oponami na mniejszym profilu ... jeszcze lepiej sie trzyma...

Komfort

Widoczność

3,00
dalem 3 bo ... do przodu jest dobrze ... ale do tylu 1 !!!! mam juz omegi w sumie 3 lata nigdy nie mialem czujnikow cofania .... do tej pory nie czuje jej cofajac ... jest masakra ... nie widac konca auta ... cofasz myslisz ze juz udezysz ... ale jeszcze podjedziesz te 10cm wysiadasz z auta a tam dalej pol metra :P

Ergonomia

4,00
jest dobrze ... auto mimo juz swoich lat przyciaga wzrok jesli jest zadbane ... wszystko na swoim miejscu ... z gustem nie przesadzone ... limuzyna !!!

Wentylacja i ogrzewanie

4,00
jesli chodzi o ogrzewanie ... DOSKONALE ... jesli zas chodzi o chlodzenie juz troche gozej ... wydaje mi sie ze troche za slabo ... to jest duze auto i chyba klima powinna byc troche mocniejsza...ale niema powodow do zbytniego nazekania

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

5,00
super ... duzo miejsca dla wszystkich ... nawet 5 osob jedzie bardzo wygodnie ... duzy bagaznik ... wogole duzo miejsca wszedzie

Wyciszenie

5,00
nawet przy sportowym wydechu w srodku jest cicho ... dopiero przy predkosciach 160 - 200 ... wydech zaczyna mi przeszkadzac ... ale nie kazdy musi miec sportowy wydech :P

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

5,00
mialem wczesniej 2,5 v6 automat palila 17l w miescie przy normalnej jezdzie ... teraz ... doskonale w miescie przy dosyc dynamicznej jezdzie 9 - 10 ale przy oszczednej jezdzie zamknol bym sie w 9 .... na trazie (autostrada)przy dozwolonych predkosciach czyli do 140 auto pali 7.5 - 8 ale gdy sie przycisnie nawet 10 - 12 ogolnie jak na codzien jezdze do pracy pokonujac ok 70km w obie strony drogami miedzy miastowymi ze srednia predkoscia 100km auto pali mi okolo 8 - 9 ... moim zdaniem doskonale jak na auto o takich gabarytach i komforcie jazdy

Stosunek jakość/cena

5,00
tanie a dobre :) nic dodac nic ujac

Niezawodność

Drobne usterki

5,00
ogolnie auto niezawodne ... drobne usterki ... niemialem ... oprocz tego ze maja slabe blachy i rdza mi wyskakuje na nadkolach z tylu ... niemam zadnych problemow ...

Poważne usterki

4,00
zaraz po kupnie ... wymienilem wachacze .. laczniki stabilizatora ... i galki .. dosyc szybko sie zuzywaja ... oprocz tego olej i filtry ... auto ma przejechane 180tys.km. bedzie mnie jeszcze czekac wymiana rozrzadu ...serwis i czesci dosyc rozsadne (jesli robisz to w nie autoryzowanym serwisie) mimo takiego przebiegu jezdzi jak nowe ...

Spalanie 2.0 i 16V 136KM 1994-2002

Pb [l/100km]
Średnie spalanie:
8,8

Minimalne średnie spalanie

:
8,5

Maksymalne średnie spalanie

:
10,5

Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe

:
7,5

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniającego?

Silnik

mimo niewielkiego silnika 2.0 16v dosyc zrywny i elastyczny ... przezucilem sie z omegi 2,5v6 automat i mysle ze moglbym je do siebie porownac pod wzgledem elastycznosci i przyspieszenia

Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego

Karoseria

slabe blachy ... trzeba dbac o auto to bedzie dobrze

Zawieszenie

szybko zuzywajace sie zawieszenie przednie

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

Sugeruję usunięcie, bo:

Oblicz koszty własnej jazdy 2.0 i 16V 136KM 1994-2002

Koszt przejechania 100 km [zł]:
Mój styl jazdy
oszczędny
zrównoważony
dynamiczny
Koszt miesięczny [zł]:
5
25
50
75
100
15 tysięcy km rocznie
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców

Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Pewne oferty od dealerów

Volvo V60 Summum

Volvo V60 Summum

Rocznik: 2011. Przebieg: 141 224 km. Silnik: 2.0 olej napędowy.

Cena: 63 900

Volvo S60 Momentum D3

Volvo S60 Momentum D3

Rocznik: 2011. Przebieg: 117 500 km. Silnik: 2.0 olej napędowy.

Cena: 59 900

Citroen C4 1.6 HDi Business

Citroen C4 1.6 HDi Business

Rocznik: 2011. Przebieg: 128 026 km. Silnik: 1.6 olej napędowy.

Cena: 35 900

Nissan Pathfinder 2,5D 190[KM] 5DR LE

Nissan Pathfinder 2,5D 190[KM] 5DR LE

Rocznik: 2014. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 212 300 zł  ►  187 300

Zyskujesz 25 000Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Omega

Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów 191 504

Polecamy!