Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 4

Peugeot 207 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Peugeot 207
 
lista silników Peugeot 207

Podsumowanie 207 ocen tego auta

Oceny Peugeot 207

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,13
3% lepiej niż w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt

4,14

Mechanika

Silnik

4,10

Skrzynia biegów

3,97

Układ jezdny

4,29

Komfort

Widoczność

4,21

Ergonomia

4,34

Wentylacja i ogrzewanie

4,27

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,15

Wyciszenie

4,20

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,80

Stosunek jakość/cena

3,95

Niezawodność

Drobne usterki

4,10

Poważne usterki

4,16

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
71%
29%
NIE
na podstawie 150 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Silnik

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Zawieszenie

Filtr

Lista 207 ocen

sortuj komentarze od
3,92
dodano 29.01.2012 18:05:07 przez

Peugeot 207 1.4 95KM wersja SPORTY. Bardzo udany nastepca peugeota 206. Ladna sylwetka, która na pewno jeszcze bardzo długo sie nie zestarzeje( 206ka do tej pory wygląda całkiem "swierzo"). Jezdze tym samochodem blisko 3 lata i jestem dosc zadowolony,choc nie w 100%. Dlaczego? Otóż wybrałem nienajlepszy silnik. Powinienem był kupic albo słabszą ale ekonomiczniejszą 75konną wersję albo mocniejsza 1,6 która pali niewiele wiecej(albo wrecz tyle samo) ale oferuje lepsze osiagi. A tak mam motor 1,4 95KM, który pali o wiele za duzo w miescie a poza miastem w szczególnosci przy braku 6 biegu nie jest najlepszym wyborem. Silnik jest po prostu przecietny,taki nijaki-owszem cichy,kulturalny,co wane na razie bezawaryjny i nawet daje rade jesli chodzi o siagi,ale mógłby byc zdecydowanie mocniejszy i oszczedniejszy. Nie wypowiadam sie na temat jednostek wysokopręznych peugeota,poniewaz nie mialem z nimi żadnej stycznosci. Przy zakupie nie brałem pod uwage diesla z kilku wzgledów: robie zbyt małe przebiegi roczne(zatem zwrot inwestycji trwałby bardzo długo,szczególnie ze cena ON rosnie szybciej od benzyny), poza tym jezdze głownie po miescie i chciałem unikną problemów z turbiną ( jazda na krótkich odcinkach, rozgrzewanie i schładzanie turbiny) oraz filtrem PDF. (Polecam przejrzeć opinie innych uzytkownikow 207 z "ropniakami'-byc moze dla kogos diesel okaze sie lepszym wyborem) Do zalet 207ki nalezy zaliczyc: dobrą ergonomie(z malutkimi podknieciami), spory komfort jazdy (dobre zawieszenie,wygodne fotele, bardzo bogate wyposazenie), bardzo przyzwoite materiały ( mieciutki kokpit, na razie nic nie trzeszczy ani stuka). Dobre warunki ubezpieczenia. Bardzo duza podaz na rynku, a zatem w razie czego sporo czesci zamiennych i oryginalnych uzywanych. Kilka minusów: odgłos zamykanych drzwi nawet po 3 latach potrafi zirytowac (jakbym zamykał poloneza albo nawet stara warszawe), niefortunnie umiejscowiony,jak to u wielu francuzów, gumowy/plastikowy spojler pod przednim zderzakiem-jest za nisko zlokalizowany i łatwo go wyłamac/połamac. Troche ciasnawo z tyłu. Czy kupiłbym to auto raz jeszcze? Raczej tak(bo ogólnie to całkiem udany samochód),ale nie w tej specyfikacji.Wybrałbym albo tanszą wersje wyposazenia i ze słabszą ale mniej palącą jednostką, albo motor 1,6 ( chociaz tu bardzo powaznie zastanawiałbym sie czy nie dołożyc naprawde niewiele i nie kupic 308kę z silnikiem 1,6 120KM, którym jezdziłem i uwazam ze jest bardziek komfortowy ,mocniejszy i pali niewiele wiecej ( ale jest troche wiekszy i moze przez to mniej wygodny po miescie).

więcej »
3,46
dodano 13.01.2014 00:51:01 przez

Dla kupujących auto używane z przebiegiem około 100 000 km myślę, ważnym aspektem przy wyborze auta są koszty serwisowania. I tu niestety nie mam dobrych informacji. Firma PSA od tego modelu intensywnie zaczęła wprowadzać w życie ideę modułowej budowy samochodów. Obniża to z pewnością koszt produkcji ale w konsekwencji dla użytkownika drastycznie podnosi koszty serwisowania. Podaję przykłady: słyszysz np, że przy mocnym skręcie terkocze przegub półosi. Idziesz zadowolony do hurtowni czy sklepu motoryzacyjnego i pytasz o przegub. I tu porażka. Sprzedawca informuje Cię, że w Peugeotach są niewymienne przeguby i trzeba kupić całą nową lub regenerowaną półoś za grubą kasę (niektóre warsztaty potrafią wymienić sam przegub rozcinając stary przegub). Myślisz sobie trudno. Ale okazuję się, że jeszcze musisz wymienić tylne tarcze hamulcowe. I tu znowu padasz ofiarą modułowej budowy samochodów PSA. Tylne tarcze hamulcowe dostępne są tylko ze zintegrowanym łożyskiem, także koszt wymiany tarcz od razu masz x2. Mówisz sobie trudno:). Okazuje się z czasem, że zatarła się linka stalowa od mechanizmu zmiany biegów. Myślisz sobie, że taka część nie będzie wcale droga i na pewno dostępna będzie w ASO. I tu znowu niespodzianka. Sprzedawca z szyderczym uśmiechem informuje Cię, że linka jest niedostępna (Peugeot nie oferuje takiej części zamiennej), musisz kupić cały nowy mechanizm zmiany biegów za parę tysiączków:). Myślisz sobie a co tam, przecież stać mnie;). Ale kurcze pechowo okazało się, że zepsuł włącznik kierunkowskazów produkowany przez hinduski koncern CAV w oryginale. Myślisz sobie kupię nowy, przecież jak hinduski to będzie drogi. I tu znowu sprzedawca wyprowadza Cię z błędu, że nie kupisz samego samej manetki od kierunkowskazów, tylko musisz kupić cały moduł z manetką wycieraczek za tysiączka. Kolejnym niewymiennym elementem jest pompa wspomagania kierownicy zintegrowana z przekładnią kierowniczą. Niewymienny jest również przegub krzyżowy (bez osłony na zewnątrz pod maską) zintegrowany z kolumną kierowniczą. Podsumowując: tanio nie będzie. Co zaoszczędzisz przy kupnie, zostawisz potem w warsztacie. Nieprawdą jest też, że wszyscy producenci tak postępują, bo do volkswagena wszystkie wymienione wyżej części dostępne są pojedynczo za dużo niższe kwoty.

więcej »
3,15
dodano 02.09.2013 23:47:06 przez

Szczerze powiedziawszy rozczarowało mnie to auto. Głównie ze względu na swoją masę własną. Nie sprawdziłem tego przed zakupem i dobór jednostki napędowej zaliczam do nieudanego. Silnik paliwożerny przy bardzo słabych osiągach. Jeszcze w dodatku jak załączy się klimę to auto w ogóle nie chce jechać. Nie mówię już o kulturze pracy klimy, ale jak się pogłośni radio to nawet jej nie słychać ;) Miałem okazję jeździć 2 tyg. Fiestą '10. Jest ona dużo lżejsza od 207 i to zdecydowanie czuć. Prowadzenie jej to była czysta przyjemność, mimo 60-konnego silnika. 207 wydaje się być ociężały. Gabarytowo jest to dosyć duże auto jak na swój segement, a mimo to w środku jest mało miejsca. W szczególności na tylnej kanapie. Ale to subiektywna opinia gdyż mam prawie 190cm wzrostu. To powoduje również u mnie niewygodną pozycję za kierownicą i ograniczone ruchy stóp na pedałach. Przy dłuższej trasie staje się to męczące. W Fieście dużo wygodniej. Może się czepiam, ale dźwięk zamykania drzwi to istny koszmar. niczym tłuczenie mięsa na kotlety. Na plus zasługuje wygląd. LEDy z tyłu w nocy wyglądają bajerancko. jeszcze w połączeniu z alu felgami auto prezentuje się bardzo fajnie. Do plusów zaliczam również jak na razie bezawaryjność . Podsumowując, gdybym miał jeszcze raz wybierać, to wybrałbym Fiestę. Wygląd to kwestia gustu, a Ford w prowadzeniu bije na głowę Peugeot'a. Warto przed zakupem przejechać się samochodami, żeby mieć porównanie. JA tego nie zrobiłem i teraz trochę żałuję, bo opierałem się tylko na opiniach z Internetu. 207 polecam kobietom i osobom które nie zwracają uwagi na jakość prowadzenia, a kierują się wyglądem. Silnik 1.4 75km do tego modelu odradzam wszystkim.

więcej »
3,54
dodano 05.12.2011 21:30:35 przez

Samochód swoimi wymiarami zewnętrznymi nieznacznie odbiega od niektórych kompaktów jednak we wnętrzu czuć, że to tylko segment B. Wymieniając wysłużonego Peugeota 307 z przebiegiem ponad 200tyś. km (z czego 120tyś. moich) na 207 z przebiegiem 37tyś. km nie do końca byłem przekonany czy dobrze zrobiłem. Niemal pod każdym względem widać, że to samochód niższej klasy. Denerwuje trochę hałas we wnętrzu przy wyższych prędkościach, niskiej jakości plastiki na tapicerce drzwi czy nawet kiepskie uszczelki w drzwiach, które sprawiają, że drzwi strasznie trzaskają (miejscami drzwi tylne swoimi rantami odbiły lakier na tylnych błotnikach). Apetyt na paliwo biorąc pod uwagę rozmiary auta oraz jego parametry powinien być nieco mniejszy. Prawdopodobnie zbyt wiele oczekiwałem od tego autka ale pomimo swoich wad trudno jest mi się jednoznacznie określić czy kupiłbym go ponownie. Najprawdopodobniej dołożyłbym trochę gotówki i kupił 308, bo 207 jako jedyne auto rodzinne da się użytkować ale nie jest w stanie zaspokoić potrzeb rodziny. Pewne jest, że jeszcze się go nie pozbywam. Na czasy kryzysu przyda się samochód w miarę ekonomiczny (na LPG) i tani w eksploatacji. Gdyby czasy były pewniejsze to prawdopodobniej rozglądałbym się za jakimś kompaktem.

więcej »
4,08
dodano 23.08.2013 12:01:50 przez

Auto nowe-przesiadka z laguny 2, więc trochę ciaśniej,ale bez tragedii. Zaskakująco wygodne fotele. Samochód ma naprawdę fajny i wyjątkowo ekonomiczny silnik 4,3-5,2 l/100km. Obecnie w serwisie byłem 2x (skorodowane hamulce i wymiana tłoczka oraz bąbel na desce rozdzielczej). Naprawy oczywiście zrobione na gwarancji (i tu ogromny plus dla serwisu z al.Krakowskiej-wszystko sprawnie i bez problemu). Obecnie mam problem z półką bagażnika która składa się przy zamykaniu-jakiś feler (obecnie czekam na decyzje o wymianie. UWAGA-gwarancja na tapicerkę tylko 0,5roku). Autkiem przyjemnie śmiga się w trasie jak i po mieście-bezproblemowe parkowanie. W wersji kombi wystarczający bagażnik żeby zabrać się w 3os. na wakacje. Zawieszenie dosyć sztywne dzięki czemu czuć autko doskonale. Przyzwyczajenia wymaga elektryczne wspomaganie-jakieś takie nerwowe:). Minusem jest dosyć słaba wentylacja. W odparowywaniu szyb pomaga sprawnie działająca klimatyzacja manualna.

więcej »
4,31
dodano 18.08.2012 16:18:33 przez

W sumie eksploatuję już drugiego P207 jak auto służbowe. Pierwszym zrobiłem ok. 155 tys. w trzy lata, obecnym ok. 45 tys. w rok. Mogę powiedzieć jedynie, że mityczna awaryjność francuzów nijak się ma do P207. Ten samochód jest niezawodny, a do tego w tej konfiguracji silnikowej można śmiało startować w "rajdzie o kropelce", a przy tym samochód w miarę poprawnie jeździ. Kilka lat wcześniej jeździłem P206 i w porównaniu do P207 to olbrzymi skok jeśli chodzi o jakość, a także o niezawodność. Jeśli komuś nie będzie przeszkadzała niezbyt duża ilość miejsca wewnątrz, a także przepalające sie żarówki w starszych egzemplarzach (tak naprawdę to drobnostka) powinien być z auta zadowolony. Do tego jeszcze wciąż atrakcyjny wygląd zewnętrzny, który powoduje, żę auto poprostu się podoba. Kobiety w mojej firmie, również użytkujące P207 są w nim wręcz zakochane :-).

więcej »
3,23
dodano 27.02.2010 13:00:51 przez

Fatalna skrzynia biegów bardzo psuje wrażenia z jazdy, dobre wyciszenie i aerodynamika je nieco poprawiają. Deska rozdzielcza ładna i z niezłych materiałów, boczki słabiej, tapicerkę łatwo "zaciągnąć" jakimś zadziorkiem, twarda i nieprzyjemnie wielka kierownica. Drobnostki których troszkę brakuje (regulacja pierwszej fazy wycieraczek, podłokietnik, czytanie tagów utworów mp3, elektryczna szyba pasażera którą by otworzyć trzeba trzymać guzik non stop ?! Autko bardzo łatwe w obsłudze, po chwili nie miałem problemów z odnalezieniem niczego. Dość słabe audio z dudniącym basem i zbytnio podkręconymi wysokimi tonami.

więcej »
2,46
dodano 21.01.2011 08:44:46 przez

Nie kupiłbym żadnego francuza ponownie. Piszczące hamulce po 6 tys, wyjaca skrzynia biegów, głosny silnik paliwożerny, klimatyzacja śmierdzi po 6 miesiacach (zapach zgnilizny). Samochód miałem od nowości, sprzedałem go. Niestety jego dłuższe posiadanie to strata nerwów i jeszcze większej jego wartości. Tylko desperaci mogą go kupić. Wiem że ładnie wyglada ale wyglad to nie wszystko. Wiem że każdy myśli iz negatywne opinie pisze konkurencja ale poświeciłem się i pragnę napisać prawdę. Jak by co to email dla niedowiarków. Odpisze zaborowska1C@wp.pl

więcej »
4,54
dodano 26.06.2011 20:40:12 przez

Na początku byłem trochę sceptyczny - wiadomo, jednak żyję w kraju, gdzie samochód = Volkswagen, po kilkumiesięcznych przemyśleniach, wspieranych przez studiowanie artykułów w prasie, wybrałem Peugeota 207 i nie żałuję. Samochód jest przede wszystkim przemyślany i funkcjonalny. Silnik - produkowany w kooperacji z BMW - spisuje się świetnie, nadwozie jest niebanalne i zdecydowanie odstaje od miejskich pudełek. Jak do tej pory sprawdził się zarówno w mieście, jak i w dłuższej trasie. W tym roku planujemy z żoną pojechać naszą 207 na południe Europy.

więcej »
4,00
dodano 06.11.2013 11:19:48 przez

Lubie moja czerwona strzale. Jest sl iczny z zewnatrz. W srodku tez. Ekonomiczny w jezdzie. Na razie niezawodny. Troszke glosny przy wiekszej predkosci. Ale dobrze trzyma sie drogi zwlaszcza na zakretach. Jest autem dla kobiety. Ma krotkie biegi i nie bardzo nadaje sie do wyscigow na drogach. Pedaly dosc blisko siebie - trzeba sie przyzwyczaic. Zadziwiajaco sporo miejsca " w szerz". Duza przednia szyb a przez co auto sie dosc nagrzewa w srodku. Jeszcze nie jeździłam w lecie, zobaczymy jak korelacja z klima. Polecam to autko.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.

Cena: 53 900  ►  44 900 zł

Zyskujesz 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.

Cena: 51 100  ►  43 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 207, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Peugeot 207

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Peugeot 207

Czy warto kupić: używany Peugeot 207 (od 2006)
Czy warto kupić: używany Peugeot 207 (od 2006) Wiele osób podchodzi z dużą rezerwą do samochodów z Francji. Obiegowe opinie na temat wysokiej awaryjności czy trudnych i kosztownych napraw robią swoje. Miejskie auto spod znaku lwa obala motoryzacyjne mity. Czy warto kupić używanego Peugeota 207?
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 189 637
Peugeot 207 207

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum