Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 II Hatchback

mariusz, 17 lat temu
Silnik 1.4 75KM 55kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 168 tys. km
Peugeot 306 II Hatchback 1.4 75KM 55kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
osobiście nigdy w życiu niekupie używanego peugeota, gdyby nie tak wysoka awaryjność to byłby to porządny samochód,francuz nienadaje się na polskie drogi
Wrażenia
3,0
Silnik
chcąc mieć jakiekolwiek osiągi trzeba jeździć na wysokich obrotach
2,0
Skrzynia biegów
bardzo często haczy, problemy z jedynka i wstecznym (zimą koszmar, póki się nierozgrzeje)
4,0
Układ jezdny
wmiare precyzyjne prowadzenie, ale za delikatne zawieszenie jak na nasze polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
niemam zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
niemam większych zastrzeżeń wsumie, ale miałem golfa 3 bylo o wiele lepiej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
rzadko zaparowane szyby, ale często się zapycha filtr,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i z tyłu bez zarzutów dla osób o średnim wzroście,
2,0
Wyciszenie
bardzo cieniutko,strsznie wszystko piszczy na nierucwnościach,czuć nawet mocno prace zawieszenia w środku,silnik po przekroczeniu 3 tys dzwiek silnika staje sie uciazliwy,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej jeździe nieżle
3,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze można kupić coś lepszego, osobiście wolałym za tą cenę starsze BMW e30,
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
praktycznie regularnie co miesiąc jest coś do naprawy,częsta wymiana końcówek drążka kierowniczego, wahacza i stabilizatora,zwarcia w instalacji elektrycznej,cewka zapłonowa,cylinderki hamulca tylnego,pompka od spryszkiwaczy szyby,wszystkie przewody chłodzenia,ostatnio alternator zaczyna odmawiać posłuszeństwa,ciekną simeringi w dole silnika od strony paska rozrządu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pasek alternatora spadając z kółka wpadł w szczeline między paskiem rozrządu a rolke, tłoki spotkały się z zaworami,padł wtrysk,rozsypala się maglownica,zerwane poduszki tylnego zawieszenia,poważne przegrzewanie się silnika,w czasie jazdy zerwała mi się okładzina w bębnie hamulcowym ,nieszczelność dachu w okolicach anteny,wymiana pompy hamulcowej,w czasie jazdy strzelila poduszka kierowcy,

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 II Hatchback 1.4 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 306 II Hatchback