Wielka frajda jeździć takim samochodem. Taki luksus, Mercedes dla uboższych. Wygoda i komfort. Można przejechać z Przemyśla do Świnoujścia i plecy nie bolą, kręgosłup nie nawala, nie czuje sie zmęczenia, głowa nie pęka. Pełen komfort. Gdzie tam niemieckim czy japońskim samochodom do Peugeota!
Wrażenia
4,0
Silnik
Nieco za słaby, przeciętne przyspieszenie, cichutki i elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, choć skoki za duże
5,0
Układ jezdny
Niesamowity komfort, mięciutko płynie i wybiera nierówności. Pierwsza naprawa zawieszenia po 100 000. Tendencyjne opinie przeciwników, ze zawieszenie nietrwałe.
Komfort
5,0
Widoczność
znakomita, mimo sporych gabarytów limuzyny.
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, w zasięgu ręki, obsługa prosta i intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa i dobrze grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca z przodu i z tyłu. Pełna wygoda i swoboda.
5,0
Wyciszenie
Można szeptać nawet przy szybkiej jeździe, a wszystko słychać. Bardzo cichy samochód.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza miastem ok. 7,0. Czasem mniej. W mieście niestety 9. Naprawy w autoryzowanym serwisie i oryginalne części raczej drogie. Przeglądy porównywalne z innymi autami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na proponowany komfort i wygodę cena nie jest wygórowana. Gdyby tylko mniej usterek.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety, drobiazgi psują pozytywny obraz. W ciągu 2 pierwszych lat - a to żarówka, a to silniczek krokowy, a to immobilizer, a to tłumik, a to rura, szybko poszły klocki i tarcze.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 32 000 wymnieniono tzw zestaw naprawczy silnika - bardzo ciagnął olej. A po 75 000 - i to skandal - rozerwał się pasek rozrządu i zniszczył silnik. Wymiana paska wg instrukcji jest po 120 000. Auto po gwarancji (rocznej), Peugeot Polska umył ręce. W końcu po wielu bojach pokrył połowę kosztów remontu silnika.