Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Peugeot 407 - Oceń swoje auto

Peugeot
407
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Peugeot 407
lista silników Peugeot 407
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 447 ocen tego auta

Oceny Peugeot 407

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,18
Podobnie jak w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,19

Mechanika

Silnik
4,20
Skrzynia biegów
4,17
Układ jezdny
4,35

Komfort

Widoczność
3,93
Ergonomia
4,28
Wentylacja i ogrzewanie
4,41
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,23
Wyciszenie
4,43
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,96
Stosunek jakość/cena
4,15

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
77%
23%
NIE
na podstawie 284 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 447 ocen

2,85
dodano 19.03.2008 przez

W zasadzie auta sie juz pozbylem po 19 m-cach Byl to moj 4 "francuz"ale dal mi w kosc. Rok temu zepsula mi sie po raz pierwszy klimatyzacja MUSIALEM CZEKAC POMIMO ZE SAMOCHOD NA GWARANCJI 8 TYG NA ZGODE CENTRALI PEUGEOT na naprawe!!!! czas 8 tygodni. 2x korzytsalem z assistancu i wracalem do serwisu z powodu awarii hamulcow zglasanej przez komputer (SAMOCHOD MIAL NIE WIELE PONAD ROK!).W koncu okazało ze padły czujniki przy hamulcach, ale aby je wymienic to trzeba wymienic klocki hamulcowe (wczesniej je wymienialem na przegladzie). Chciceli zebym sobie za nie ponownie zaplacił , znowu poszlo zapytanie do centrali o zgode. Peugeot Polska odpowiedziała ZE MOGE TAK JEZDZIC!!!! a w aucie komputer robil dyskoteke z tego powodu. Dopiero pismo zaprzyjaznionego radcy prawnego bardzo sluzbowe grożace ze bede traktował odmowe jako zerwanie warunków umowy wymusiło zgode na na naprawe. Kolejny przykład jadac autem koputer zglosil mi (bylem w srewisie 2000 km wczesniej) ze mam sprawdzic poziom oleju, dzwonie do assistancu co mam zrobic (jest wieczor niedziela) a on mowi zebym sprawdził poziom oleju , ja na to ze mam rozgrzany silnik, facet odpowiada ze bym jechal do serwisu na to ja pytam czy biora odpowiedzialnosc za zatarcie silnika, odpowiedzieli ze nie, na to ja prosze aby przysłai platforme, bo nie zaryzykuje jazdy, on mi odmawia, mowi ze jak mam niski poziom oleju to mam sobie dolac (PRZEBIEG 54 TYS KM, BYL DOPIERO CO W SERWISIE !), Chce rozmawiac z jego szefem on odmawia, mowi ze od 8 rano moge dzwonic. Naszczescie bylo blisko domu, ciekawe co bym zrobił gdyby to była noc, dlaeko od stacji benzynowej i w polu. TAKA JEST POMOC FIRMY PEUGEOT, MIMO GWARANCJI. nie wspominam juz o uszczelkachi innych drobiazgach te auto mimo serwisowania prawie nigdy nie było w 100% sprawne. Wiecej juz peugeota nie kupie i nie polecam mimo bardzo ladnego wygladu !

więcej »
5,00
dodano 16.12.2011 przez

Fajne auto dla rodziny, dla kogoś kto ceni komfort jazdy. Bardzo dobra widoczność w szybach jak i lusterkach. Ładnie prezentuję się na zewnątrz jak i wewnątrz. Środek dobrze przemyślany. Dużo miejsca dla pasażerów na przednich siedzeniach. Trochę mniej z tyłu. Myślę że osoby powyżej 190cm miałyby problem, ale ja takich osób nie wożę także jak na razie nikt nie narzekał. Bardzo czytelne i bardzo ładnie podświetlone zegary, co cieszy oko. Klimatyzacja dwustrefowa spełnia swoją rolę. Wszystko w tym aucie działa super. Na dobra ocenę zasługują lusterka przyciemniane, składane elektrycznie, automatyczne wycieraczki i światła co sprawia że jazda tym samochodem staję się przyjemnością. Nie będę się za bardzo rozpisywał, bo można byłoby o wyposażeniu napisać książkę. Spalanie w 407 dla jednych jest duże dla drugich w normie. Ja uważam że jest w normie. 8 litrów na trasie to nie dużo. W mieście gorzej bo spala mi ok.12 litrów, ale 10km pokonuję w 40 minut. Ktoś kto mieszka w nie dużym miasteczku myślę że spali ok. 9-10 litrów. Silnik mógłby mieć trochę więcej mocy, ale tak jak ja jeżdżę w trasy w zupełności wystarcza. Ogólnie oceniam to auto 10/10. Za wygląd, wyposażenie, komfort i przyjemność z jazdy. Miałem już kilka aut w swoim życiu (opla vectre b, opla vectre C, mercedesa C klase, seata cordobe, forda escorta, toyote corolle i avensis, mazde 6. Z żadnego samochodu nie byłem tak zadowolony jak z Peugeota 407. Jak kiedyś zmienie auto to tylko na peugeota. Polecam wszystkim. A oceny i opinie negatywnw które czytałem u innych użytkowników myślę że są przesadzone... Wiadomo że samochód nie będzie wiecznie jeżdził bez awarii. Jak wymieniasz wszystko na czas to nie bedziesz miał z nim problemów. JAK DBASZ TAK MASZ... Pozdrawiam wszystkich posiadaczy 407.

więcej »
4,38
dodano 27.11.2012 przez

SILNIK: Silink.. zaskakuje pozytywnie :) "Dziura" w turbo jest niestety zauważalna, ale zaraz za nią czuć moc. Auto bez problemu łoi dupę większości ~140 konnych sedanów. Jedyny problem to FAP i EGR, ale i na to jest rozwiązanie - można to cholerstwo wywalić. O ten silnik trzeba dbać, a na pewno się odwdzięczy. SKRZYNIA: Na plus tylko 6 biegów. UKŁAD JEZDNY: Nie jeździłem samochodem, który dawałby większą przyjemność z jazdy. Świetnie trzyma się drogi, żaden zakręt nie jest dla niego problemem przy żadnej prędkości. Części nie wymieniam żadnych w zawieszeniu po roku jazdy polskimi drogami. WENTYLACJA: Szybko się grzeje w zimie, klima do 13 stopni w lecie :) PRZESTRZEŃ: Miejsca jest dużo. Kierowca siedzi bardzo wygodnie, podobnie zresztą pasażerowie. WYCISZENIE: Mogło być lepiej, zwłaszcza przy wyższych prędkościach. Chociaż kolega ma ten sam samochód i ma ciszej. EKONOMICZNOŚĆ: Po wywaleniu FAP'a oraz EGR'a to auto jest naprawdę tanie. Te dwie części są powodem wszystkich problemów w tym samochodzie. NIEZAWODNOŚĆ: Elektronika - nie najlepiej, przepalają się żarówki i bezpieczniki dość często. BEZPIECZEŃSTWO: Świetne ESP + dużo poduszek powietrznych jak na ten rocznik :) JAKOŚĆ/CENA: Za te pieniądze można mieć rozklekotane "luksusowe" A4 z Niemiec. Dużo lepszą opcją jest sprawny samochód fajny samochód jak np. ten :)

więcej »
3,23
dodano 07.09.2005 przez

Poprzednio miałem Mondeo. Peugeot 407 wybrałem ze względu na stylistykę zewnętrzną. Uważam, że 407 ma zdecydowanie wygodniejsze fotele, lepsze zawieszenie (wygodniejsze i cichsze) i lepiej jest wyguszony, co ma znaczenie przy jeździe ponad 120 km/h, natomiast dużym minusem w stosunku do Mondeo jest bagażnik, do którego większe paczki muszę wkładać przez składane fotele lub wozić na tylnych fotelach oraz miejsce na tylnej kanapie. Trzem osobom jest tam bardzo ciasno, ale dwum również :-), ze względu na wyprofilowane fotele. Dłuższa jazda na tylnych fotelach jest katorgą, tym bardziej, że osoby ponad 180 wzrostu dotykają głową sufitu. Wyższe osoby muszą jechać skulone. To parodia w aucie za 90 000 takie jajo. To nie jest przecież Porsche. Co więcej, prawie każdy z wysiadających po raz pierszy nabijał sobie guza. Najgożej było na przednich fotelach. Dwa razy pasażerowie rozbili sobie poważnie łuk brwiowy o nieszczęśliwie wystającą klamkę po prawej stronie nad głową pasażera. Dealer był bardzo speszony i przyznał mi się, że we Francji z tego powodu jest już kilkadziesiąt spraw sądowych i zamierzają to poprawić. Na razie odkręcił mi gratis obie klamki, pasażera i kierowcy i zrobili full gratis I przegląd. A jeszcze jedno, Mondeo w zakręty można było wchodzić bez obaw, a 407 jest mocno nadsterowny więc trzeba uważać na zakretach. Po za tym OK, polecam.

więcej »
4,46
dodano 19.02.2010 przez

Bardzo pozytywne auto, piękna linia nadwozia - nie da się pomylić z żadnym innym, dobre zawieszenie - nie wychyla się na zakrętach nawet przy wysokich prędkościach. Super wygodne fotele nawet po długiej trasie nic człowieka nie boli można wysiąść wypoczętym. Silnik całkiem ekonomiczny i dynamiczny, nie ma strachu przy wyprzedzaniu i ponad 200 spokojnie można polecieć. Jak na tak ciężką limuzynę 8.5 litra ON w mieście przy dynamicznej jeździe to całkiem dobry wynik. W trasie nie trzeba się wlec żeby spalić 5.5 l. No a teraz czas na minusy: średnia widoczność zwłaszcza na boki tzn. przednie słupki skutecznie zasłaniają widoczność i przednia szyba jest za niska, gdyby była z 5 cm wyższa była by idealna no ale cóż jest jaka jest trzeba się przyzwyczaić. Mało miejsca z tyłu - mało jak na limuzyne, wysocy pasażerowie nie będą zachwyceni. Średni bagażnik tylko 407 litrów więc na dłuższy wyjazd najlepiej jechać w 4 osoby. Usterki; narazie same drobiazgi, czujnik abs, zapchany spryskiwacze, sworzeń wahacza. Podsumowując: gdybym miał kupować samochód kupił bym go jeszcze raz, jest jak piękna kobieta o którą trzeba dbać, a jeśli będzie się o nią dbać to na pewno Cię nie zawiedzie ;)

więcej »
3,15
dodano 08.02.2015 przez

Auto mam ponad 7 miesięcy i przez ten czas włożyłem do auta z 8-9 tysięcy. Już nie chcę liczyć ile tego dokładnie jest ale usterka goni usterkę. Pomimo iż auto jest krajowe, nie było bite i ma oryginalny przebieg ciągle się coś psuje. Od jakiś 5 miesięcy nie potrafię wyeliminować cudownego błędu "check engine". Najpierw problem z fapem (usunięty), później strzeliło koło dwumasowe. Teraz nie grzeje mi pół auta (bardzo częsta awaria). Przepływomierz sypie błędami pomimo przemierzenia całej instalacji, wymiany go i zmiany wtyczek na nowe. Ogólnie autem się dobrze jeździ i ma umiarkowane zapotrzebowanie na paliwo. Samochód jest dobrze wyciszony i ma całkiem dobre przyspieszenie, jednak usterki, które mnie nękają już nauczyły mnie raz na zawsze, że kolejnego Peugeota nie kupie. Pomimo iż posiadałem wcześniej udany model 406, tak 407 to dla mnie porażka. Jeżeli macie do wydania od 15-25 tysięcy kupcie sobie coś innego. Ja teraz żałuje bo miał być taki idealny.

więcej »
4,38
dodano 13.11.2010 przez

Biorąc pod uwagę cenę tego auta, a w szczególności aut używanych to jest ono dość atrakcyjne. Za przystępną cenę otrzymujemy auto bardzo ładne stylistycznie zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Dobrze wyposażone i nowoczesne. Przyzwoitą jakość materiałów z jakich wykonane zostało wnętrze. Auto ma już 6 lat i trochę przebiegu a w środku wygląda jak nowe. Nic nie wyblakło, nie wytarło się, nie skrzypi. Podróżuje się nim niezwykle komfortowo jak na tę klasę samochodu. Bardzo miękko i dobrze wyciszone w środku. Jedyne rzeczy jakie mi przeszkadzały w tym aucie to: - zbyt niskie zawieszenie - ładnie wygląda ale mało praktyczne, zwłaszcza, iż przód auta jest mocno wysunięty. Trzeba bardzo uważać na drogach nieutwardzonych, przy podjeżdżaniu na krawężnik i na nieodśnieżonych drogach, - trochę za mały bagażnik jak na kombi, a więc auto rodzinne. No cóż albo ładny wygląd i więcej miejsca w środku, albo duży bagażnik i kształt karawanu...

więcej »
4,15
dodano 08.11.2009 przez

ho ho. Peugeot 407 HDI 2.0 TO DOSKONAŁY WYBÓR. JESTEM MIŁO ZASKOCZONY WŁAŚCIWOŚCIAMI TEGO AUTA, A W SZCZEGÓLNOŚCI SILNIKIEM KTÓRY UWAŻAM ZA NAJLEPSZY W TEJ KATEGORII AUT. USTERKOWOŚĆ WCALE NIE JEST WYŻSZA OD INNYCH WCZESNIEJ UŻYWANYCH SAMOCHODÓW, A NAWET MUSZĘ BYĆ OBIEKTYWNY JEST MAŁA. W TEJ CHWILI PRZY ZAKUPIE RÓWNIEŻ WYBRAŁBYM TEN SAM MODEL. OWSZEM BAGAŻNIK POWINIEN BYĆ W TEJ KATEGORII TROCHĘ WIĘKSZY. POLECAM WSZYSTKIM NIEDOWIARKOM KTÓRZY PREFERUJĄ SZCZEGÓLNIE MARKI NIEMIECKIE. PEUGEOT 407 W WERSJI DIESLA 2.0 TO REWELACJA. ZAWIESZENIE PO PRZEBIEGU 65 TYŚ JEST W DOBREJ KONDYCJI, KLIMATYZACJA BEZ ZARZUTU, KLOCKI I HAMULCE RÓWNIEŻ, SPALANIE O DZIWO TAK SAMO.SERWISOWAŁEM 1 RAZ SWOJE TURBO-NAPRAWIANO W RAMACH GWARANCJI, PASY BEZPIECZEŃSTWA, I WYCIEK POD SPODEM.POZA TYM WSZYSTKO DZIAŁA. TO LIMUZYNA I WYMAGA DBAŁOŚCI. JEST DOBRA. HEJ

więcej »
4,00
dodano 26.06.2009 przez

peugocik 2.0 diesel 6 biegow nawigacja praktycznie wszystko poza tempomatem i skora zato piekny kremowy welur i granatowyna zewnacz dolozylem jeszcze do niego monitory w zaglowki widac bylo zazdrosc w oczach ktorzy go oglodali niestety sprzedalem przez potrzebe gotowki i przerazalo mnie ze to tak naprawde komputer, lusterka automatycznie chowane,swiatla automatycznie wl,wycieraczki autom wl,jedynym minusem jest wywazanie kol kupilem go zmienilem opony i widze ze niewywazaja wcisneli mi kit ze on ma na drozkach autmatyczne wywazanie kol problem jest w tym ze w srodku kola niema dziury przelotowej i trzeba przezbrajac cala maszynke do wywazania,znajomy kupil pasata za tyle samo co ja ale rok starszy lekko obity i 3.5 razy wiekszy przebieg a w srodku z nowinek elektroniczych to radio kaseciak i el szyby i lusterka

więcej »
4,08
dodano 30.07.2011 przez

Auto zakupiłem miesiąc temu. Do wydania miałem ok. 45 tys zł. Stałem przed dylematem: diesel, czy benzyna z późniejszym LPG. Nowych diesli się boję: dpf, wtryski,duże przebiegi. Postawiłem na benzynę no i tak pewnego razu znalazłem na allegro swoje auto, sprzedawane przez sieć Peugeot Polska, jako samochód z drógiej ręki pozostawiony przez klienta. Auto z przebiegiem 28 tys. km, w środku jak nowe, pozostawił go Pan marynarz i kupił sobie 508. Cena była dosyć wysoka 40 tys. Kupiłem wstawiłem LPG za 3 tys i jeżdżę. Na początku nie mogłem się przestawić z diesla na benzynę. Chodzi o charakterystykę silnika, elastyczność. Jednak teraz po 3 tys. przejechanych km jestem bardzo zadowolony. Auto, aż chcę si wsiadać. Bardzo wygodny,w miarę cichy, narazie ekstra.

więcej »