Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Peugeot 508 - Oceń swoje auto

Peugeot
508
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Peugeot 508
lista silników Peugeot 508
Pb Benzynowe
On Diesla
Hyb Hybrydowe
Mniej

Podsumowanie 134 ocen tego auta

Oceny Peugeot 508

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,54
9% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,62

Mechanika

Silnik
4,69
Skrzynia biegów
4,25
Układ jezdny
4,43

Komfort

Widoczność
4,22
Ergonomia
4,51
Wentylacja i ogrzewanie
4,77
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,64
Wyciszenie
4,62
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,54
Stosunek jakość/cena
4,66

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
96%
4%
NIE
na podstawie 134 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 134 ocen

4,46
dodano 29.09.2013 przez

Długo zastanawiałem się nad wyborem auta i silnika. Za te pieniądze wybór na rynku jest duży. Wiedziałem tylko jedno, że nie ma to być dwuletni rodzynek z Niemiec, tylko auto nowe. Myślałem o Japończyku ale ludzie piszą o lakierach, które rysuje wiatr. Jeździłem też ASX z silnikiem 116KM ale ten silnik to obraza kierowcy. W środku też Mitsubishi jest jeszcze w erze wytwarzania deski rozdzielczej przy pomocy dłuta. Dużo oglądałem, czytałem fora i opinie kierowców. W połowie drogi trafiłem na 508-kę i dalej już nie oglądałem nic. Auto to przypadło mi swoją stonowaną linią, tak inną od agresywnych stylizacji aut koreańskich czy obłych niemieckich. Zastanawiałem się więc dalej nad silnikiem. Jazdy próbne, analiza danych technicznych i wybór padł na HDi 163KM. Ten silnik to strzał w 10tkę. Na każdym biegu czuć, że auto ma mocy do przyspieszania. I ten dźwięk przy wysokich coś pięknego. O pięknych liniach nadwozia już pisałem. W środku nie mniej ładnie, wysmakowany kokpit, wszystko ładnie równo spasowane, wysokiej jakości materiały. Kierowca ma wrażenie, że wszystko jest pod ręką, że wszystko jest tak umiejscowione, żeby intuicyjnie jechać autem. Kolorowa nawigacja ze sterowaniem pokrętłem między fotelami, łatwo sparować z telefonem komórkowym. Całe szczęście, że ekran nie jest dotykowy - nie będzie ubrudzony palcami. Dyskretne podświetlanie tunelu środkowego diodami LED. Reflektory ksenonowe z doświetlaniem zakrętów sprawują się wyśmienicie. To były długie poszukiwania auta ale teraz nie chce się z niego wysiadać. Ma się wrażenie, że tutaj wszystko jest dla kierowcy, który nie jest tylko dodatkiem. I smaczki w środku jak test zegarów, oświetlenie powitalne. Jeśli się zastanawiasz, kupuj nie pożałujesz. Napisałem tą opinię aby pomóc innym, gdyż sam przed zakupem wiele przeczytałem Waszych opinii, za co dziękuję. Jeśli chodzi o spalanie, ciężko obecnie powiedzieć. Cały czas jeżdżę z ciężką nogą (cieszy silnik) i obecnie komputer wskazuje 7,2. Spalanie zaznaczyłem tylko jedno średnie, gdyż posiadam go od niedawna. Proszę brać tylko pod uwagę średnie maksymalne spalanie 7,2 - reszta jest wybrana z przypadku.

więcej »
4,77
dodano 04.04.2016 przez

Posiadam to auto tylko miesiąc i mam za sobą 2k km, ale przez pół roku przed zakupem zrobiłem solidne rozpoznanie rynku i wiem o nim wystarczająco dużo. Przez ostatnie 2 lata dużo jeździłem VW Passatem B7 140 KM i Skodą Octavią 105 KM z 2011 r., więc porównanie też mam. Powiem szczerze Peugeota 508 Hybrid4 kupiłem jako tzw. złoty środek, jako że dość dużo jeżdzę po mieście, a jednocześnie diesel jest ekonomiczny na trasie. Dla nabijających km lepszym wyborem będzie zwykła wersja 508 w dieslu. Największym plusem tej hybrydy jest spalanie w mieście, które przy umiejętnej jeździe jest niskie, a poza tym świetnie wykonane wnętrze (lepsze od Passata), dobre wyposażenie, solidne wyciszenie wnętrza, ładne brzmienie silnika (a dźwięku diesla raczej nie lubię) oraz tryb 4x4 całkiem przydatny w zimie (testowane w DS5 Hybrid4). Jeździ się wygodnie i przyjemnie, także na autostradzie. Minusem - łagodnie mówiąc specyficzna zautomatyzowana skrzynia biegów (o niej piszę poniżej) oraz brak schowków, np. miejsce na smarfona musiałem stworzyć poprzez uchwyt na kratce po lewej stronie kierownicy. Wspomniany złoty środek jest dopełniany ceną - wersje sedan Hybrid4 są sprowadzane głównie z Holandii i Francji z dość dużymi przebiegami (od 100k do nawet 180k), ale można je kupić w cenie 48-60k zł. A w takiej kwocie ciężko znaleźć coś porównywalnego z równie dobrym wyposażeniem, a polując na hybrydę tym bardziej nie ma konkurencji, jesteśmy skazani albo na słabego mocą Aurisa Hybrid (a także podobnego Priusa), albo na troszkę lepszego, ale porównywalnego z Priusem Lexusa CT200h, albo powypadkowego, bardziej rodzinnego Forda C-Max (jak dla mnie najlepsza alternatywa, jeździłem), wszystkie z równie irytującą skrzynią biegów (CVT).

więcej »
4,08
dodano 21.04.2014 przez

To moje 17 auto w życiu, miałem już i niemca, japończyka, włocha, koreańca itp. dwa razy kupiłem 407SW raz 2.0HDi i raz 1.6HDi, auta sprawowały sie bardzo dobrze. 508 w porównaniu do bezpośredniej konkurencji wyróżnia się wyglądem, rewelacyjnym silnikiem (w Mondeo miałem ten sam lecz jakby nie ten sam, niby 2.0TDCi 103KW ale jednak trapiły go problemy i to już od 119tyś przebiegu). Peugeot jest zdecydowanie nie doceniany i tego nie rozumiem, Passat jest autem awaryjnym i relatywnie drogim w utrzymaniu własnie przezdrogie naprawy i awarie a jednak ludzie ulegają magii znaczka VW, mondeo to szczyt awaryjności i problemów technicznych (przekładnia kierownicza, łuszczące si,e pompy wysokiego ciśnienia, lecące wtryski, elektronika) poprzednia generacja Mazdy 6 to absolutna porażka techniczna, zdecydowanie jedno z najbardziej awaryjnych aut w swojej klasie, citroen c5 jak dla mnie ok, hyundai i40 przekonuje gwarancją, kia to samo, renault laguna - po modelu nr 2, nie chce nawet się do tego auta zbliżać, strach że, cos odpadnie. Toyota avensis - jesli nic nie stanie sie z wtryskami to "będzie Pan zadowolony", jesli padną to cię zniszcza finansowo. Tak więc na tle konkurencji peugeot wypada naprawde dobrze. Auto ładne, dobrze skrojone jak to bywa u Francuzów, ładnie, schludnie i z polotem. Duży, wygodny, przestronny i z dobrym silnikiem i bogatym wyposażeniem. Polecam

więcej »
4,46
dodano 06.10.2013 przez

Napisałem ocenę ( jarek66 ) po zakupie samochodu. Teraz po przejechaniu ponad 110 000 km potwierdzam swoje spostrzeżenia i uwagi, choć spodziewałem się niespodzianek jak to zwykle bywa, a tu pozytywna niespodzianka - nic się nie dzieje, nawet jest lepiej niż na początku,elementy dotarły się i ciche skrzypienie ustało, silnik po 60 000 km okazał się sprawniejszy, elektronika nie dała znać o sobie, klima wydajna nawet przy +38st.C i -30stC. Skrzynia biegów po prostu działa bez zarzutu. Jedynie zawieszenie mogłoby być wyposażone w amortyzatory o zmiennej charakterystyce. Liczyłem na uruchomienie produkcji przez firmę KONI amortyzatorów FSD, sa rewelacyjne, bo bez elektroniki, a efekt jest niporównywalny ( zastosowałem w dużym, sztywnym Suwie, po wymianie rewelacja nie do porównania.) Z drobnych awarii - pióro wycieraczki wymienione 4 razy, dywanik welurowy kierowcy do wymiany po 100 000 km.Jest jedna rzecz, której projektanci niedopatrzyli - klapa bagażnika podczas otwierania po myciu lub deszczu, trochę się zalewa wnętrze komory, warto kupić podkład piankowy. Ale patrząc na ogólną jakość wykonania tego samochodu, to można wybaczyć ten wypadek przy pracy ( inni producenci też mają wpadki )Następny mój zakup będzie z silnikiem 210 KM ( nie hybryda ).

więcej »
4,23
dodano 15.04.2014 przez

Cześć Mam od roku Peugeota 508 Rzeczy, które mnie denerwują: - szum wiatru od 100km/h, jest głośniej niż w octavii. - bardzo twarde zawieszenie ( na 16 zimowych i 17 letnich) bez znaczenia. ( tak jakby amortyzatory przy dużej ilości małych dziur pukały) pasażerowie pytają czy mam jakieś sportowe zawieszenie bo takie twarde! - dosyć ciężko kierownica chodzi - oryginalne głośniki niskiej jakości - woda z klapy bagażnika - drzwi się zamykają jak w kompakcie a nie limuzynie - czujniki parkowania działają dopiero po kilku sekundach od odpalenia - sprężyny od klapy brzęczą podczas otwierania, serwis smaruje co starcza na 3 dni. Może ktoś miał takie problemy i ASO coś z tym zrobiło? Słyszałem coś o smarowaniu odbojów amortyzatorów. pozytywy: [b]- 30 000 km i zero usterek ani jakichkolwiek problemów[/b] - wygodne fotele - multimedia łatwe w obsłudze, mp3, zestaw głośnomówiący itd - piękny wygląd w środku i na zew. - system bezkluczykowy - super wygoda - xenony i ledy automatyczne - spalanie 5,5-5,8 L/100km

więcej »
4,54
dodano 14.10.2015 przez

Na razie kompletnie zmieniłem swój punkt widzenia na niektóre marki. Peugeot 508 wygląda zdecydowanie lepiej od konkurencji. Ale pełen luksus to wersja sedan. Awaryjność...odpukać na razie nie stwierdzono ale jeżdżę za krótko. Silnik 163 KM trafił mi się przez przypadek ale spisuje się świetnie, brzmi jak jakiś bokser. W porównaniu z Meganką jest cichszy, mniej "dieslowski" ale - tu ciekawostka - mniej zrywny i skoczny. Masa robi swoje, czuć ją. Na trasie słychać trochę pęd powietrza ale nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się 130 czy 180 km/h. Te same odczucia. Środek le fantastic! Kokpit urządzony pod kierowcę, bursztynowe diody oświetlające delikatnie środek auta...genialny pomysł. Wstyd mi, że prawiłem całe życie teorie na temat wyższości aut japońskich nad resztą świata, zdarzyło mi się niejednokrotnie śmiać z aut na literę F...

więcej »
4,92
dodano 11.01.2014 przez

samochód dla rozważnych. Nie jest to sportowiec ale bardzo wygodny i praktyczny pojazd. Mój drugi 508, pierwszy był służbowy. Zdecydowanie twardszy od 407 co pozwala lepiej trzymać się w zakrętach. Bardzo oszczędny a jednocześnie bezpieczny silnik (wyprzedzanie itp bez problemu i kompleksów). Dopracowane wnętrze - wszystko na swoim miejscu a i tak większość funkcji dostępnych z kierownicy. Wygodne siedzenia z pełna elektryką i przedłużeniem siedziska. Wyposażenie w wersji Allure całkiem wystarczające. Dobry stosunek jakość cena. Dobrze wygląda ale to zawsze kwestia upodobań. Owszem, nowa Mazda 6 ma w sobie dynamikę ale ten jest wciąż elegancki i wciąż zostawia w tyle pudełkowatych niemców spod znaku vw czy audi.

więcej »
4,46
dodano 17.12.2015 przez

Samochód solidnie wykonany, dobrze spasowane wnętrze, bardzo dobrze wyciszony, wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób, bardzo oszczędny jak na auto o masie 1,6 tony. W mojej wersji silnikowej zawieszenie przednie to "tylko" MacPhersony, co jesteśmy w stanie wyczuć przy dużej prędkości w zakrętach o dziurawej nawierzchni - odnosi się wrażenie, że koła nie kleją się cały czas do asfaltu. Można się do tego przyzwyczaić, ale na początku byłem zaskoczony. Wersje GT mają wielowahacz :) Ogólnie w tej półce cenowej solidny samochód w tej klasie, gdzie już od wersji Active mamy praktycznie wszystkie wymagane elementy wyposażenia. Wyższe wersje to kwestia głównie estetyki.

więcej »
5,00
dodano 21.07.2013 przez

Świetne auto i doskonały silnik. http://www.peugeot.pl/aktualnosci/engineoftheyear/ Bawią mnie ludzie zakochani w audi/vw, które sypią się na potęgę a lata świetności minęły już jakiś czas temu - podobnie z niemiecką "niezawodnością" mercedesa. Wiem co piszę bo wiele lat jeździłem autami VW i merca. Mówiąc szczerze mam już dość tej propagandy niemieckiej jakości. Najbardziej niezawodnym autem w mojej firmie był Citroen Berlingo. Tak - Berlingo - kupiony z salonu pokonał 270.000 kilometrów bez żadnej usterki - żadnej! To ewenement nieosiągalny dla dzisiejszych passatów i audi - także drodzy Niemcy - WSTYDŹCIE SIĘ.

więcej »
4,54
dodano 28.04.2016 przez

Bardzo dobre auto,jeżdżę nim dobre półtorej roku zrobiłem 70000 km,autko praktycznie bezawaryjne.Bardzo dobrze się prowadzi,jest troszkę twardo,ale też jeżdżę na osiemnastkach,235/45. Poruszam się głównie po niemieckich autostradach,gdzie na jednym baku pokonuję ok.1200 km. Jakość materiałów we wnętrzu na dosyć wysokim poziomie chociaż razi łuszcząca się farba z uchwytów na drzwiach.Fajnie podświetlone wnętrze i kokpit,przy jeździe autostradowej świetnie się sprawdza wyświetlacz head-up.Auto godne polecenia. Miałem do wyboru passata b7 i bmw serii 3,ale po jazdach próbnych zdecydowanie wygrała 508-ka

więcej »