Szukaj

Oceny Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Peugeot 508

4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota...
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy...
4,4
~Mix
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Słodko-gorzki... cytując piłkarza. Samochód urzekł mnie wyglądem tak zewnątrz jak i wewnątrz. Posiada jednak kilka irytujących elementów, które pojawiły się w trakcie eksploatacji. Z tego, co czytam komentarze to zrobiłem moim 508 największy przebieg 49800 kilometrów spośród osób dodających wpisy, więc coś tam mogę o tym powiedzieć... 1. Brak czujnika końca płynu do spryskiwaczy - porażka, nie powinno mieć miejsca w tym segmencie i cenie. 2....
4,6
~Michał
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Kupiłem auto u dilera Peugeot z przebiegiem 52 000 km. Teraz po 5 latach ma 185 000 km, zrobionych głównie po autostradach najczęściej niemieckich z prędkościami 160 - 180km/h. I jeżeli ktoś planuje użytkować ten silnik w takich warunkach to odradzam, może diesel będzie trwalszy. Silnik nadaje się do spokojnej jazdy z prędkościami do 140 km/h (3000 obr/min na 6 biegu). Wtedy odwdzięcza się prawie dieslowsko niskim spalaniem i podejrzewam, że...
3,9
~quasimodo
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Są plusy i minusy. Samochód bardzo ładny - i z zewnątrz i w środku. Przyzwoitej wielkości bagażnik o sensownym kształcie - do najlepszych aut w klasie sporo brakuje, ale nie jest źle. Stabilna jak na razie elektronika - nie zapalają się żadne lipne lampki. Bardzo sensowne spalanie przy spokojnej jeździe. Zawieszenie ciche i rozsądnie zestrojone, dość sztywno. Silnik kulturalny, ale tylko przy spokojnej jeździe, podobnie jak skrzynia...
4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W zasadzie wymieniłem przez 200 tys jedynie rozrząd, na bieżąco olej i filtry...nawet stabilizatora drążka nie dotykałem. Samochód naprawdę bezawaryjny. Popsuła się popielniczka i z rączek drzwi schodzi podsumowanie. Poza tym naprawdę nic się nie dzieje, wcześniej passat... tam trochę warsztat odwiedzałem. Peugeocik mógłby mieć jedynie lepsze zawieszenie , trochę sztywniejszy tył. Teoretycznie mógłbym kupić już nowy...ale naprawdę ten...

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 15

Peugeot 508 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,2
~Arczi
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Samochód gdyby nie pewne mankamenty byłby naprawdę fajny. Otóż największy problem to grzechoczące elementy wnętrza. W tym samochodzie grzechocze wszystko: cięgna siłowników centralnego zamka w drzwiach, mechanizmy wewnętrzne klamek drzwi (zdejmowałem boczki, bo mnie to strasznie irytowało, próbowałem pokryć gumą w sprayu - nic to nie dało, bo po jakimś czasie z powrotem problem wrócił), grzechocze mechanizm zasłony szklanego dachu, grzechoczą...
4,6
~kraki
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Auto ma od nowości. Do wyboru miałem Superb, Passat, Mazda 6 - wcześniej jeździłem Toyotą Avensis (380 tys km od nowości). Auto z racji wyprzedaży modelu nabyłem z uwagi na dobrą cenę i wyposażenie full. Jak dotychczas auto bezawaryjne. W środku obszerne i wygodne. Przydatne jest wyższe zawieszenie - szczególnie podczas parkowania lub zimą. Obłędny panoramiczny dach. Małe mankamenty to wspomniana przez poprzedników niedopracowana kamera...
4,6
~kraki
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Auto ma od nowości. Do wyboru miałem Superb, Passat, Mazda 6 - wcześniej jeździłem Toyotą Avensis (380 tys km od nowości). Auto z racji wyprzedaży modelu nabyłem z uwagi na dobrą cenę i wyposażenie full. Jak dotychczas auto bezawaryjne. W środku obszerne i wygodne. Przydatne jest wyższe zawieszenie - szczególnie podczas parkowania lub zimą. Obłędny panoramiczny dach. Małe mankamenty to wspomniana przez poprzedników niedopracowana kamera...
4,6
~Michał
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Zacząłbym od tego, że samochód wygląda rewelacyjnie mimo, że wyszła kolejna generacja tego modelu. Dokładki RHX sprawiają, że wygląda nawet drożej niż faktycznie kosztuje :) świetny samochód na trasy, nieco mniej na miasto co wynika z charakterystyki jego zawieszenia - jest twardy. Szkoda, że faktycznie nie ma napędu na 4 buty co może sugerować jego wygląd, ale umówmy się, mało kto kupuje takie auto so jazdy w terenie. Ma swoje minusy, jak...
Peugeot 508