Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 607

scorpion, 20 lat temu
Silnik 2.2 HDi 133KM 98kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 80 tys. km
Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
3,92
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ogólnie jest nieźle. Najbardziej mnie wkurzają wiecznie otwierające się pokrywy bocznych schowków w bagażniku, ciągle właczjące się ogrzewanie przednich siedzeń przy wsiadaniu i konieczność pilnowania drożności filtra paliwa w baku. Brak jakiegokolwiek miejsca na różne drobiazgi a od ciągłego wymacywania popielniczki boli mnie już ramię. Z dźwignia sterowania radiem dałem sobie już spokój, szkoda nerwów, ćwiczę gałkologię. Przy każdym skrzyżowaniu trzeba się przytulić do szyby, żeby coś zobaczyć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonale, świetnie przyśpiesza w zakresie od 50 km/h do 120 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Bez większych uwag. Czasami wsteczny nie chce wchodzić.
4,0
Układ jezdny
Nie lubi kolein, szcególnie na mokrej nawierzchni. Drgania kierownicy powyżej 130 km/h.
Komfort
3,0
Widoczność
Za szerokie przednie słupki, kiepska widoczność na skrzyżowaniach. Dobrze, że jest czujnik przeszkód z tyłu, bo nie wiele widać.
3,0
Ergonomia
Brak schowków, beznadziejna popielniczka, żle umieszczone włączniki ogrzewania przednich siedzeń, fatalna dźwignia sterowania radiem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonała.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za niska linia dachu z przodu, uwaga przy wsiadaniu. Robi wrażenie ciasnego z przodu ale tak nie jest.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 km/h trochę słychać ale to diesel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 120 km/h bardzo oszczędny (8 l. na 100 km.) Powyżej, wir w baku. Strasznie drogie drobiazgi np. czerwone szkełko do popielniczki -130 zł!!!!! Pasuje od kontrolki za 30 gr.
4,0
Stosunek jakość/cena
Full wypas za w sumie nieduże pieniądze w porównaniu z konkurencją.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nawalająca dźwignia sterowania radiem, częste przepalenia żarówek.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyłączenia silnika w czasie jazdy. Prawdopodobnie powodem jest za mały fitr paliwa w baku i jego częste zatykanie się.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 607