Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot Boxer II Furgon

boxerFAN, 15 lat temu
Silnik 2.2 HDi 120KM 88kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 129 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot Boxer II Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW 2006-2014 - Oceń swoje auto
4,77
25% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ergonomia, jakosc wykonania, wyciszenie auta, elastyczny silnik, SPALANIE!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : male oznaki korozji na laczeniach spawow w tylnej czesci budy
Układ elektryczny : wymiana alternatora
Inne : wymian aszyn fotela kierowcy
5,0
Całokształt
dla mnie bardzo udane auto, solidne trwale i bezawaryjne przynajmniej w moim przypadku... za miesiac odbieram kolejnego tyle ze 3.0 hdi - mam nadzieje ze tak samo sie bedzie sprawowal jak i ten
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek daje rade w wersji H3L4 (max dluga, max wysoka) zaladowany towarem przy 1,5 t nie jest juz tak zwawy ale przeciez to nie jest auto wyscigowe - wazne ze mozna spokojnie i bezpiecznie wyprzedzac na trasie... cichy, oszczedny... poki co przez 8 miesiecy zrobione prawie 130 000 km i z silnikiem nic sie nie dzieje (mimo ze to silnik forda o ktorym nie ma zbyt pochlebnych opinii - odpukac)
5,0
Skrzynia biegów
przelozenia bardzo dobre, zestrojona bardzo dobrze, auto elastyczne i bardzo dobrze przyspieszajace, skrzynia pracuje lekko i bez problemow
5,0
Układ jezdny
czy zaladowany czy na pusto auto prowadiz sie bardzo dobrze, mimo ze jest to wersja h3 (najwyzsza) nei ma problemow z bocznym wiatrem i pokonywaniem zakretow
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra widocznosc dzieki duzym lusterkom bocznym, w miejscu wstecznego mam kamere cofania ktora znacznie ulatwia manewrowanie
4,0
Ergonomia
duzo schowkow, poleczek... jedynie ten nad glowa przy wyzszej osobie moze nabi cguza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
fabryczne ogrzewanie plus WEBASTO dzialaja perfekcyjnie, bardzo szybko sie nagrzewa i bardzo dobrze trzyma temperature
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
idealne - w wersji z dwoma oddzielnymi siedzeniami - duzo komfortu i mozliwosci regulacji a i przespac sie na nich spokojnie da
5,0
Wyciszenie
przy 100 km/h bardzo cicho, powyzej 130 slychac juz tylko szum wiatru
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najmniejsze spalanie trasa Szczecin - Madryt srednia predkosc z komputera 84 km/h (w praktyce na autobanach 100km/ nie liczac zwezek i robot drogowych) spalanie na trasie 2400 km - 6,2 l/100km!!! przy normalnej jezdzie do 110 km/h spalanie w granicach 7,5 - 7,8 l/100km przy ostrzejszej jezdzie spokojnie zamkniesz sie w 10 l/100km (preskosci rzedu 140-150km/h) wartosci wyzej podane przy aucie zaladowanym w 80% (o dziwo auto zaladowane pali mniej niz na pusto)
5,0
Stosunek jakość/cena
na rowni ze sprinterem (chociaz tutaj paka jest praktyczniejsza ze wzgledu na wymiary) o niebo lepszy od craftera ktory jest duzo drozszy i slabiej wykonany
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniany alternator na gwarancji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
korozja po 8 miesiacach od zakupu nowego auta - male przegiecie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot Boxer II Furgon