Kupiłem R 19 w Niemczech 2 lata temu, auto było naprawdę w świetnym stanie, przejechałem w Polsce ok. 20 tys. km; przez ten okres wymieniłem spaloną żarówkę "stopu", oraz przeczyściłem i nasmarowałem rozrusznik- czasami się zacinał. Założyłem też instal. gazową- auto na LPG spisuje się bardzo dobrze. Wymieniłem jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza (60 zł), oraz niedawno końcowy tłumik (110 zł). Miałem różne samochody, to jest mój pierwszy samochód francuski; muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolony. Za te pieniądze- naprawdę warto. To auto jest dobrze dopracowane, a przede wszystkim bardzo funkcjonalne (mam nadwozie hatchback), ma wystarczający bagażnik i sporo miejsca w środku. Warto kupić egzemplarz bezwypadkowy w Niemczech- można znależć tam wiele egzempl. w b.dobrym stanie za ok. 1000 Euro za rok 1993. R 19 (faza 2 tego modelu) był zaprojektow. także z myślą, by konkurować na rynku niem. z VW Golfem III; i rzeczywiście odniósł na tym wymagającym rynku sukces- ja miałem sporo dośw. z Golfem III, i z całą pewnością mogę powiedzieć, że R 19 w niczym mu nie ustępuje, a w wielu rzeczach przewyższa.