Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Renault Clio II - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Renault Clio II
 
lista silników Renault Clio II

Podsumowanie 1039 ocen tego auta

Oceny Renault Clio II

, produkowany od do roku
Średnia ocena
3,98
Podobnie jak w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt

4,05

Mechanika

Silnik

4,21

Skrzynia biegów

4,02

Układ jezdny

4,03

Komfort

Widoczność

4,13

Ergonomia

4,08

Wentylacja i ogrzewanie

3,79

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

3,76

Wyciszenie

3,86

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,02

Stosunek jakość/cena

4,01

Niezawodność

Drobne usterki

3,74

Poważne usterki

4,02

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
77%
23%
NIE
na podstawie 383 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 1039 ocen

sortuj komentarze od
2,38
dodano 28.01.2014 13:58:39 przez

Obecnie Clio można kupić za w miarę małe pieniądze. Pytanie czy warto? Moim zdaniem nie. Cztery lata użytkowania samochodu z rocznika 2000. Mnóstwo drobnych i upierdliwych problemów, głównie z elektroniką - zacierające i zacinające się silniczki elektryczne (od poziomowania świateł, od sterowania wlotem powietrza do układu klimatyzacji, od zamykanie/otwieranie szyb). Często padające czujniki które nie wiedzieć czemu zmontowane są na stałe z całym elementem (czujnik położenia przepustnicy jest integralną częścią przepustnicy, uszkodzenie czujnika = wymiana przepustnicy = 500zł) lub uszkadzające się samoczynnie wtyczki i inne takie ****rele, często uszkadzający się termostat. Śniedzieją różnorodne przewody: słaba masa na tylnych światłach, nagle nie działa 3 światło stop, czy podczas hamowania zapala się choinka na desce rozdzielczej. Większość takich historii to drobne bzdury, na których trzeba się znać bo nie warto z tym jeździć do warsztatów. Najlepszym przyjacielem Clio jest WD40 i kontakt spray. Z drugiej strony 14 letnie auto - coś za coś, szału nie ma. Silnik? Ogólnie bez zarzutu ale regularnie cieknie,nie wiadomo czemu i tym bardziej nie wiadomo dlaczego te wycieki w ogóle na silniku nie robią wrażenia. Podobnie skrzynia biegów, cieknący wybierak to standard w tym modelu itd. Samo auto za bardzo oszczędne nie jest, spalanie w mieście to jakieś 7,5l latem z włączoną klimą i 8 litrów zimą bez klimy, czyli dosyć dużo jak na samochód tej wielkości. Trasa, prędkość ekonomiczna można zejść do 6l, normalna jazda 7-7,5 litra. Z tym, że auto w trasy się nie nadaje, wyprzedzanie to mordęga wymagająca długiej prostej i wolnej drogi niczym pas startowy dla jumbojeta. Zawieszenie i układ kierowniczy: szybko wyrabiają się sworznie wahacza, łączniki stabilizatorów. Amortyzatory, sprężyny itd raczej w normie. Widoczność - z przodu fatalna, do tyłu ujdzie (lepiej niż w clio3), do tego szyby parują jak szalone, tutaj często problemem jest albo źle dobrany filtr kabinowy (co dziwne im lepszy i droższy filtr tym gorzej, najlepiej było na najtańszych) albo zacinająca się klapa od obiegu powietrza (bez powiadomienia stosowną lampką naturalnie która w przypadku zacięcia silniczka i zamknięcia klapy pokazywała że obieg jest otwarty a tak nie jest). Samochód idealny dla hobbistów dłubania w ****relach lub dla ludzi którzy się nie przejmują, że coś hałasuje w układzie kierowniczym a na desce rozdzielczej pali się kilka lampek które nie powinno.

więcej »
4,31
dodano 30.04.2012 10:06:52 przez

Chciałem mały samochód ponieważ poruszam sie głownie po miescie, ogladałem od mega tandetnego polo poprzez skrzypiącą corse z ochydnym dieslem 1.7 i taboretami zamiast foteli, nie wytrzymalbym na nich 2 minut!!o Clio pomyślałem przez ojca który w latach 90 poruszał sie pierwszą ganeracją tego modelu i nigdy nie da sobie złego słowa powiedzieć o tym autku. Dzisiaj nie żałuje kupna Clio , jestem w stanie polecić ludziom te francuskie autko . Co ważne wiedzieć kupiłem autko z 2004 r co jest dobrym wyborem ponieważ jest to prawie że końcówka produkcji, nigy nie kupuje sie autka z początku produkcji ponieważ mogą go nękać wady wieku dziecięcego tak też było z tymi silnikami w latach 2001-02 gdzie dopiero zaczęto ulepszać te silniki i eliminować wady, na dzien dzisiejszy nie mam problemu z niby awaryjną pompą Delphi czy legendarnie już psującyh się wtryskiwaczach . Nie robie dużo kilometrów ,na poł roku ok 7 tyś i samochodzik śmiga bez problemu.Przed kupnem radze dobrze sprawdzić na jakim paliwie autko jeździło wczesniej ponieważ nie zadbany układ wtryskowy może przyspożyć na ogrom kosztów, no i oczywiście przebieg to jest nowoczesny silnik więc sądzę ze przy 250 tyś będzie wymagał generalnego romontu. Jak mi sie uda to za jakis czas chce nową z salonu:) Na chwile obecną daje ocene maksymalną bo samochodzik przekroczył moje oczekiwania , myślałem że będzie to skarbonka bez dna lecz myliłem sie jest na odwrót może polo jest lepiej wykonane ale duzo drozsze w zakupie i ma 1.4 TDI dla osób które nie jechały tym silnikiem uprzedzam że ma trzy cylindry jego kultura pracy jest tak beznadziejna jak to tylko możliwei jak na swoje 70km jest dużo wolniejsze

więcej »
4,31
dodano 07.04.2012 08:50:21 przez

* Witam wszystkich. * Mam Clio od 6 lat i jestem zadowolony z tego samochodu i nie zamierzam go zmieniać. Auto już ma 10lat i 150tys., dbam o nie więc wygląda jak nowe, a to głownie dzięki dobrej jakości karoserii bo nie rdzewieje, można powiedzieć tylko myć i jeździć ;) W środku też nie widać zużycia, a zawieszenie i mechanika w normie. * Jazda jest przyjemna, dobrze trzyma się drogi i amortyzuje nierówności. Auto jest bezpieczne i ma 4 gwiazdki w teście NCAP, ma 4 poduszki powietrzne z napinaczami pasów, ciekawostką jest że ma jeszcze system wspomagania gwałtownego hamowania. * Silnik bardzo udany, jest cichy ekonomiczny, elastyczny, można jechać 50km. na 5 biegu i nie szarpie. A spalanie jak się postarać to 5-6 litrów. Silnik jak na swoje lata był bardzo nowoczesny i udany (ma dwie sondy lambda), dowodem jest to że do dzisiaj go produkują i jeszcze dodali turbinę. Tylko nie oszczędzajcie na częściach jak coś naprawiacie, bo stracicie dwa razy. Tylko markowe produkty a sonda lambda oryginalna bo będziecie mieć problemy i później wypisywać, że auto jest kiepskie i dużo pali. A i jeszcze w tym silniku reguluje się zawory. * Auto jest dobre i nie zawodne. Tylko pamiętajcie żeby nie oddawać auta do byle mechanika, tylko serwisować w specjalizującym się w Renault, a części tylko dobrych producentów. * Dodam na zakończenie że jest forum Clio i tam można zasięgnąć wiele informacji. Pozdrawiam

więcej »
4,62
dodano 04.05.2013 16:56:45 przez

Zacznę od podsumowań,bardzo żwawy, kulturalny, stosunkowo cichy, ciagnie to malutkie auto on niskoch obrotów, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony! najlepszy wybór w tej cenie, niskie koszty ekspoatacji, dostepnośc częsci i bardz niskie spalanie! Ten samochód nie pali prawie nic! mieszkam w górzystym terenie, bez autostrad , ciasne dróżki pomiędzy wsiami i ciagłe wzniesienia a wynik spalania nie przekrasza 4,4L, podczas podróży do Francji jazda z prędkością max 120km/h i spalanie 3,7L. a można spalać nawet mniej. Jak na takie gabaryty przestrzeni jest bardzo dużo! może być tylko nieco ciasno gdy w tyle zamontujemy fotelik, poza tym naprawdę można podrózować! zwłaszcza gdy posiadamy wersję z kubełkowymi fotelami na przykłas "Chiemmse". Clio jest doskonałą opcją dla niskozamożnych singli, małej rodzinki, emerytów, czy do pracy, dobre wyposażenie-klima, radio ze sterowaniem przy kierownicy, bardzo dobre kubełkowe fotele, bogady w opcje komputer pokładowy. spodziewałem się ,czytając oopinie, że będą ciągłe problemy z elektroniką, nic z tych rzeczy . Zdarzyła mi sie jedna powazniejsza usterka, mianowicie coś w głowicy i kosz 2000zł, da się przełknąć

więcej »
3,92
dodano 05.02.2009 15:28:04 przez

Ta wersja którą posiadam jest bardzo fajną i udaną wersją. Pełna elektryka, welurowa przyjemna i łatwa w utrzymaniu tapicerka, klimatyzacja, kompterek pokładowy, oryginalne radio z CD, ładne alufelgi i co najważniejsze w tym autku bardzo dobry, elastyczny, dynamiczny silnik i całkiem dobre zawieszenie. Samochód zwinny, z dobrym przyspieszeniem, dobrze się trzyma drogi. Na przednich fotelach dość dużo miejsca nawet jak na moje 185 cm wzrostu. Prawdopodobnie moja waga przyczyniła się za to do zatarcia przesuwania foteli. W szybach foteli znajdują się plastikowe kulki, które jak się okazało starły się na proszek ;), a nowe są niebotycznie drogie. Aha uwaga dla innych użytkowników, bo widziałem, że mieli podobne wypadki. Jeśli silnik w pewnym momencie traci 2/3 mocy, a po ostudzeniu dalej jedzie to najprawdopodobniej jest to co było u mnie - padła jedna z cewek zapłonowych. Uwaga druga - nie wolno jeździć z popsutą cewką ;) - zepsujemy w ten sposób katalizator. Uwaga trzecia: bardzo łatwo sprawdzić, która cewka nie działa - wystarczy zdjąć przewody z jednej cewki - jeśli samochód mimo to odpali to znaczy, że znaleźliśmy właściwą.

więcej »
5,00
dodano 07.08.2012 17:42:40 przez

Witam. Posiadam to auto od około roku. Wcześniej jeździłem również małymi autami, ale też z mniejszymi silnikami. Zastanawiałem się długo czy 1.6 16V to dobry wybór... Czy nie wzrosną koszty eksploatacji. Teraz po roku mogę śmiało stwierdzić, że była to bardzo dobra decyzja!!! Oc w skali roku wyniosło mnie niecałe 90zł więcej niż w corsie (corsa 1.2 16V 68km), spalanie na bardzo podobnym poziomie!!! Po założeniu gazu jeździ się naprawdę tanio. Mój egzemplarz jest jak na razie bezawaryjny. Bardzo bogate wyposażenie, np.: 6 poduszek i climatronic. Ja w tym momencie nie zamieniłbym tego auta na żadne inne z tego segmentu. Prowadzi się doskonale, 97% aut nie ma szans w odejściu spod świateł ( w zasadzie benzyniaki do 2.0 litrów zostają w tyle, można rozczarować nie jednego właściciela bmw, audi czy vw) wyprzedzanie na trasie bardzo komfortowe, klima bardzo wydajna, części tanie i ogólnie dostępne, bardzo ładna sylwetka i co najważniejsze to auto nie rdzewieje, podwójny i obustronny ocynk to mistrzostwo w tym aucie!!! Jestem BARDZO, BARDZO zadowolony. Gdybym miał cofnąć się w czasie to wybrałbym jeszcze raz clio 1.6 16V

więcej »
3,08
dodano 30.08.2005 22:13:32 przez

Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc (z grubsza): 1. Przy okolo 66tys nagrzewnica sobie ´zgnila´ i plyn chlodzacy lal sie do srodka!! Koszt ponad 500zl (oczywiscie nie w serwisie) 2. Opornica z nawiewu powietrza - koszt w serwisie jest po prostu przegieciem (za glupi rezystor w jednym z serwisow chcieli 450zl + 120 wymiana) 3. po okolo 4 latach akumulator do wymiany (dla porownania u mojego brata w 10 letniej hondzie jest oryginalny i pracuje bez zarzutu) 4. Pompka spryskiwacza 5. Dzwignia kierunkowskazow przy odbijaniu kierownica w lewo sama sie przelacza 6. przy 92tys pekl pasek rozrzadu (wg instrukcji wymieniany po 120tys) - do wymiany zawory itp 7. okolo 95 tys do wymiany cylinderki w tylnych hamulcach (ciekly) 8. przy okolo 98 tys poduszka powietrzna zaczyna szwankowac 9. oprocz tego normalne wydatki w stylu klocki, tarcze hamulcowe, tlumik itp

więcej »
3,69
dodano 01.06.2014 23:00:30 przez

Bardzo przyjemny samochód, zapewniający zadowalający komfort jady, oczywiście w odniesieniu do innych aut segmentu B z tamtego okresu. W wersji 3-drzwiowej nadaje się tylko dla singli lub pary bez dzieci, natomiast 5-drzwiowa od biedy sprawdzi się jako auto rodzinne. Zawieszenie dosyć dobrze trzyma się drogi, nie poddając się zbyt szybko zuzyciu. Silnik pozbawiony technicznych fajerwerków, co jest jego niewątpliwą zaletą i ma tylko 8 zaworów dzięki czemu przebieg momentu obrotowego jest bardzo płaski osiągając maksymalną wartość już przy 2500 obr/min. Piętą Achillesową benzynowych renault są cewki zap. firmy Sagem. Niestety w nadwoziu zaczęła pojawiać się rdza: próg od strony pasażera, brzeg tylnych błotników na zagięciu blach. Złamały się ostatnie zwoje sprężyn zawieszenia. Zepsuty czujnik prędkości wystarczy na nowo prze-lutować. Ze względu na zużycie wymieniłem dotychczas: amortyzatory przód, rolka i pasek alternatora, szczeki, cylinderki i klocki ham., łożyska kół, katalizator, plecionka, przegub wewn., gumy stabilizatora, łożyska kolumny Macphersona, poduszki silnika.

więcej »
3,15
dodano 27.09.2013 19:46:01 przez

Niskie spalanie, ok 5L/100km, to jedyna zaleta tego silnika. Zimą przy największych mrozach odpalało bez problemu, i podczas 2 lat eksploatacji nie musiałem wymienić ani jednej żarówki oraz nie miałem większych problemów z zawieszeniem... Tyle jeśli chodzi o plusy. Niestety największą WADĄ jest AWARYJNY SILNIK, na dzień dobry "remont" silnika za 1 500 zł, a po niespełna roku znowu zaczął "ciec", z miesiąca na miesiąc coraz bardziej, aż w końcu zdecydowałem się go sprzedać. Poza tym rocznik produkcji 2001, a nie 2002 (ale 2001 nie mogłem zaznaczyć w formularzu). UWAŻAJCIE na RENAULT CLIO z tym silnikiem o ŻÓŁTYM KOLORZE karoserii, macie bardzo duże szanse naciąć się, tak jak ja na zajechany egzemplarz przez przedstawiciela handlowego francuskiej firmy LA POSTE (wpiszcie sobie w gooogle, wyszukiwarka grafiki: LA POSTE renault clio ). Teraz kupiłem AUDI A3 1998 1.9 TDI 110 KM, spalanie niewiele większe (o jakieś 0,5 L... ale jazda z klimą), komfort o wiele większy i po wstępnych "poprawkach" już ponad pół roku chodzi bez zarzutu, polecam. Pozdrawiam :)

więcej »
3,62
dodano 04.05.2011 13:41:19 przez

Ogólnie oceniam autko dosyc pozytywnie. Szczególnie polecam osobom jako pierwszy samochód. Prosta budowa zapewnia całkiem tanie koszty napraw, a części zamiennych jest naprawdę bardzo dużo - nowych, używanych, oryginalnych i zamienników. Szczególną uwagę przy zakupie samochodu należy zwrócic na układ elektryczny (włącznik świateł awaryjnych w większości samochodów nie działa - włącza się ale z wyłączeniem jest gorzej - koszt wymiany ok. 200 złotych) i zawieszenie. Jeśli na karoserii pojawiają się ślady korozji to oferta jest całkowicie zdyskwalifikowana, ponieważ te samochody mimo swojego wieku trzymają się świetnie. Podsumowując, uważam, że wszystko zależy od danego egzemplarza na jaki się trafi. Przy odrobinie szczęścia możemy miec naprawdę super autko w dodatku wyjątkowo ekonomiczne. Kupiłbym ten samochód jeszcze raz, pomimo bardzo częstych awarii - potrafi je potem wynagrodzic. Dając mu trochę serca odwdzięczy nam się tym samym:)

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.

Cena: 53 900  ►  44 900 zł

Zyskujesz 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.

Cena: 51 690  ►  44 900 zł

Zyskujesz 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Clio

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Clio

Renault Clio R.S. - nowe rozdanie
Renault Clio R.S. - nowe rozdanie Turbodoładowany silnik, wyłącznie pięciodrzwiowe nadwozie i tylko dwusprzęgłowa skrzynia. Nowa odsłona Clio R.S. odcina się grubą linią od swojego bezkompromisowego poprzednika. Czy można mówić o zmianach na gorsze?

Renault Clio - zobacz filmy

Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl Renault Clio Grandtour GT to bardzo intrygujące auto, które posiada bardzo wiele zalet, ale wad również mu nie brakuje. Jedną z tych wad jest cena, która jak za auto z segmentu B odrobinę odstrasza. Druga to mierne, jak na auto z plakietką GT osiągi. Na szczęście Clio nie brakuje też cech, które przemawiają na jego korzyść. Zapraszamy do oglądania naszego testu!
[HD] Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM, 2014 – prezentacja AutoCentrum.pl
[HD] Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM, 2014 – prezentacja AutoCentrum.pl Tym razem szybki test lub jak ktoś woli, prezentacja, ale i w aucie zmian nie ma zbyt wielu w porównaniu do konwencjonalnej wersji. Ale czy to źle? W tym przypadku okazuje się, że nie, gdyż Renault Clio R.S. w wersji Monaco GP to delikatnie ulepszona wersja i tak świetnego auta. Zapraszamy do oglądania!
Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Renault Clio R.S. Monaco GP z silnikiem 1.6 Turbo o mocy 200 KM wykonany za pomocą DriftBoxa.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 431
Renault Clio II 1 039

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum