Szukaj

Oceny Renault Clio IV

Podsumowanie 168 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Renault Clio IV - Oceń swoje auto
3,86
średnia ocena z 168 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
70%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Renault Clio IV – wybierz silnik

Silniki Diesla Renault Clio IV

Najnowsze oceny Renault Clio IV

3,7
~Piotr
Renault Clio IV
Grandtour 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
Niepozorny, praktyczny i bardzo sensowny samochód. Silnik na papierze brzmi kosiarkowo, lecz w rzeczywistości oferuje naprawdę nienajgorszą dynamikę. Zwłaszcza czuć to w mieście, przy częstym ruszaniu spod świateł. Ergonomia auta to także duże zaskoczenie. W środku - zwlaszcza z przodu nie brakuje miejsca. A bagażnik jak na auto klasy B jest naprawdę ogromny. Przy złożonych fotelach mamy płaską podłogę i przestrzeni pozwalające przewieźć...
4,7
~Maciek z Gliwic pozdrawia
Renault Clio IV
Grandtour 1.5 ENERGY dCi 90KM 66kW
Hmmm… piszę opinię o tym aucie, bo być może komuś się przyda. Sam często korzystam z opinii innych. Kupiłem Clio 1.5 DCI (90KM) Z przebiegiem 32 000 km. Przejechałem nim około 100 000 km na chwilę obecną. Jestem z tego samochodu BARDZO zadowolony. W ciągu pięciu lat użytkowania nie przydarzyła mi się żadna usterka, która by unieruchomiła samochód. Oprócz rzeczy eksploatacyjnych i żarówek nie zrobiłem przy tym samochodzie kompletnie nic. Bardzo...
4,4
~Krzysztof
Renault Clio IV
Grandtour 1.5 dCi 75KM 55kW
Biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny, wyglądu, wyposażenia, praktyczności, silnika, kosztów eksploatacji bardzo trudno o znalezienie na rynku czegoś sensownego (Fabia w dieslu ma 3 cylindry jedynie). W tym segmencie zawsze są jakieś kompromisy i znajdą się rzeczy, które są na minus. Ale trzeba być tego świadomym. Istotne, że te minusy nie przysłaniają plusów jakie te auto posiada. Na plus: świetna stylistyka, rewelacyjny silnik (bardzo...
4,4
~Kazimierz W.
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jestem bardzo zadowolony z mojego autka. Jest to pierwszy samochód który kupiłem ze salonu. Po atrakcyjnym rabacie cena była bardzo konkurencyjna (55tys). Od początku tankowałem i jeździłem. Wymieniałem w aso według rozpiski serwisowej i nie miałem żadnych problemów. Dopiero po 160 tys musiałem porobić z zawieszeniem ale to raczej logiczne. Łańcuszek rozrządu jest po tylu km w dalszym ciągu w dobrym stanie. Jestem mile zaskoczony Clio przede...
4,3
~JoMcin
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Samochód zwinny i dynamiczny. Czuć wyraźnie turbodziurę ale to drobiazg. Przyjemnie się jeździ. Clio najlepiej czuje się w zakresie 90-120km/h. Można jechać szybciej, ale większe szumy, hałas z zewnątrz, mniejsza pewność prowadzenia i wyższe spalanie. Przy kierowcy 2metrowym miejsca za nim jest tylko na krótkie przejazdy (więc traktuję auto jako 3 osobowe dla komfortowych podróży) - idealne do miasta i na codzienne dojazdy do miasta z dalszych...
4,1
~tikej
Renault Clio IV
RS TCe 120 EDC 120KM 88kW
Silnik bardzo dynamiczny i elastyczny. Przyspieszenie jest praktycznie od około 2 tys obrotów, aż do 6,5-7 tys. bardzo dynamiczne i sprawne. Powyżej 7 tys przyspieszenie gwałtownie spada, ale zakres 2-7 tys. daje naprawdę dobre wrażenie. Jak na tak mały silnik, moc posiada wystarczającą do wyprzedania. Zawieszenie jest dość twarde. Ma to swoje plusy i minusy. Jeżeli ktoś lubi wrażenia i dynamiczną jazdę to samochód bardzo dobrze trzyma się...
4,4
~Mateusz
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY TCe 99g 90KM 66kW
Auto od 'nowości' wersja testowa z przebiegiem 600km więc jak nowe z dobrym wyposażeniem bez poważnych awarii po 9latach poza naprawionym przewodem klimatyzacji i ostatnio obudową termostatu, jedynie tak to nazwę cechy tego auta: skrzypiące zawieszenie zazwyczaj gdy jest zimno czy czasem jak ciśnienie na dworze nie odpowiednie dla niego :) (trwa to aż się dobrze rozgrzeje) ale jest mega nieprzyjemne, szum przy większych prędkościach (+90 ze...
4,2
~ROMI57
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 76KM 56kW
Renault Clio IV był produkowane od 2012 do 2019 roku i od samego początku stał się jednym z najładniejszych samochodów w segmencie B. O pięknym i nowoczesnym wyglądzie może świadczyć także fakt, że projektanci następcy - Clio V, w minimalnym stopniu zmienili wygląd zewnętrzny upodobniając go jedynie do samochodów marki. Clio V jest jednak już zupełnie innym, nowocześniejszym i bardziej zaawansowanym technologicznie samochodem, ale i dużo...
4,1
~piotr_fankidejski
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 120 EDC 120KM 88kW
Przeciętnej klasy samochód, wygodny w trasie i na mieście. Z automatem dość paliwożerny. Po ok. 5 latach pojawiają się drobne usterki typu, uszkodzony włącznik kierunkowskazów, poluzowane gniazdo USB. Silnik bezawaryjny, zawieszenie bardzo dobre. Jak na tą klasę auta duże wnętrze, wygodne fotele i dość spory bagażnik. Słaba widoczność przez tylną szybę. co jednak rekompensuje kamera cofania. Dobre, przeciętne auto miejskie, którym można i...
1,8
~Marcin
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Silnik 3-cylindy porazka trzesie sie na wolnych obrotach dosc dynamiczny.Niebieski dym przy odpalaniu na zimnym oleju nie bierze. Przy przyspieszaniu warkot 3,cylindry minus.Termostat wymieniony na gwarancji przy przebiegu 48000 Klima padla po 4 latach kompresor do wymiany cena kompresora to jakaz porazka , pozatym waz od klimy peka pewnie od drgan silnika 3.cylindrowego dla mnie to blad konstrukcyjny . Skrzynia biegow na 1 i 2 biegu halasuje...
Renault Clio IV