Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo I Minivan

Adam, 11 lat temu
Silnik 1.2 60KM 44kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 315 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Kangoo I Minivan 1.2 60KM 44kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
3,00
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : praktycznie cała elektronika się sypie
Przeniesienie napędu : brak wspomagania przy tym aucie, to porażka. prawie nie da się skręcać na parkingu.
Silnik : za słaby silnik, masakryczne przyspieszenie.
2,0
Całokształt
Ujdzie, choć ma wiele wad. Ewentualnie mogę polecić tylko osobom, które potrzebują minivana ze względu na dużą ładowność auta.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 60KM 1.2 jest zdecydowanie za słaby. Prędkość maksymalna 102 km/h po rozpędzaniu przez wiele minut. Silnik pracuje równo, technicznie w 100% sprawny, nie ma z nim prolemów, ale strasznie muli, nie ma siły. W trasie wyprzedza mnie prawie każdy, kto ma możliwość, a w mieście na każdej dłuższej ulicy wyprzedza mnie kilka aut. Przyspiesza na 4 biugu do 74 km/h. Po wrzuceniu na 5 trzeba czekać długie minuty, żeby przyspieszył parę km/h.
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo ciężko wchodzą biegi, głównie problemy są z 1 i 2, trzeba nie raz po kilka razy wrzucać bieg. Skrzynia, jak to w Renault, tandetna.
3,0
Układ jezdny
Auto nie ma wspomagania układu kierowniczego, przez co w miejscu skręca się koszmarnie. Czasami mam wrażenie, że nie uda mi się skręcić kierownicą na postoju, dlatego na parkingu jest tragedia, a poza tym, dużo miejsca potrzeba, aby nim wymanewrować, na parkingach i przy zawracaniu jest bardzo kiepsko.
Komfort
5,0
Widoczność
Super widoczność. Wszystko dookoła widać. Można parkować na centymetry.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Coś tam wydmuchuje, ale bardzo słabo. Wolno nagrzewa się, zimą trzeba zaczynać podróż w rękawicach i czapce.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK, dużo miejsca, szczególnie na wysokość.
2,0
Wyciszenie
Wszystko z zewnątrz słychać głośno, prawie brak wyciszenia. Słychać wszystko - opony, silnik i inne dźwięki z zewnątrz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczne auto. Spalanie w mieście spore, jak na silnik 1.2, bo ok. 10 l, w trasie 7 l.
2,0
Stosunek jakość/cena
Słabo, bo auto bardzo awaryjne, plus jedynie za przestronność i ładowność, czyli kiepsko.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co rusz psują się pierdoły. A to żarówki światel mijania, podświetlenia tablicy rejestracyjnej, dodatkowe światło stopu, przełącznik zespolony świateł (nie raz nie świecą światła mijania), wyświetla się kontrolka od niezapięcia pasów, odkleiła się uszczelka drzwi i trzeba je kilka razy domykać, żeby się zamknęły, nie działa prawie cała elektronika (prędkościomierz, licznik przebiegu, wskaźnik oleju pokazuje zły stan), ale najbardziej irytująca jest zepsuta stacyjka. Często trzeba kręcić wiele razy, żeby odpalił, a najgorzej na światłach jak zgaśnie, co przy tak małej pojemności silnika może się zdarzyć, bo wtedy stoją auta za mną i stoją, albo wyprzedzają, a ja staram się odpalić go.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Peknęła belka skrętna z tyłu i do wymiany były uszczelki przy kołach oraz łożyska, klocki i szczęki hamulcowe.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Kangoo I Minivan