Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003

piotr, 15 lat temu
Silnik 1.5 dCi 65KM 48kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 65KM 48kW 2003-2005 - Oceń swoje auto
2,69
35% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : duza dla czterech osób (2+2), dodatkowo wózek dzieciecy i kupa innych rzeczy, zabawki, etc
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : czujnik korka wlewu paliwa w wersjach z drzwiami tylnymi lewymi -mechanicy wymieniają z zamkniętymi oczami :)
Silnik : zawór EGR -pomaga czyszczenie jesli nie jest spalona cewka koszt wymiany z robocizną okolo 900-100 zl
Układ hamulcowy : koszmar hamulce z przodu,...!!!!
1,0
Całokształt
przez cztery lata samochod ciągle ulega awariom
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
malo trwały
Komfort
4,0
Widoczność
coż to przecież auto dostawcze
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczajaca -ale glosna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
moze byl tanszy -ale poczatkowy zysk został skonsumowany przez naprawy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 2,5 roku przestal dzialac zamek w lewych dzrzwiach tylnych -zostal zablokowany przez czyjnik korka wlewu paliwa - wymiana czujnika okolo trzysta 300 zl, pierwszej zimy samochod slabo palil przy duzych morzach (byla taka zima trzy lata temu :) ), żarówki do czytania mapy pala sie jak by byly tylko na chwile, teraz nie dziala przelcznik tych zarowek, w przy pierwszej zimie zamarzl zamek drzwi prawych -pijani francuzi chyba zapomnieli je nasmarowac
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 25 tys km -po raz pierwszy zostaje starty klocek lewy wewnetrzny -brak hamulcow przed zajetym skrzyzowaniem, samochody wymijaja sie jak w amerykańskim filmie sensacyjnym - serwis wzrusza ramionami, czyszcza hamowniki, etc. po kolejnych 23 tys km ta sama sytuacja z tym samym klockiem - mniejszy stres na prostej drodze ale w czasie deszczu -serwis myśli ze to żart -czyszcza hamowniki, po tej wizycie przednie kola gorace -wracam do serwisu, wzruszaja ramionami, samochod przejezdza kolejne 12 tys km!!! -ta sama sytuacja - z tym samym klockiem, w czasie jazdy z góry - dobrze ze nie Alpy Francuskie, koniec ASO -przestalem ich pytac, do pierwszego warsztatu na drodze -zabrali auto , wymiana wszystkich klocków, obydwie tarcze, i koncowki drążków - wg machera tarcza przy felernym klocku mogla byc wadliwa -zobaczymy, ale to nie koniec musialem wrocić do ASO -pali się kontrolka tzw "ekologiczna" :) Nastepna sprawa - zawór EGR -zostal przeczyszczony przy 73tys km -rekomendacja z serwisu - do wymiany w krotkim czasie, przy 73tys zostaly wymienione rowniez wszystkie swiece wtryskowe, serwisant byl zadowolony ze na pięknym laptopie brak defektów -ja bylem mniej zadowolony :(, obecnie piszczą przy hamowaniu tylne hamulce -coż samochód ma zasobą dwa poważne hamowania na ręcznym :) przy awarii "klocków", kolejna robota dla mechaników

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 65KM 48kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 65KM 48kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003