Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Renault Laguna II - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Renault Laguna II
 
lista silników Renault Laguna II

Podsumowanie 1317 ocen tego auta

Oceny Renault Laguna II

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,00
4% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

3,86

Mechanika

Silnik

4,17

Skrzynia biegów

4,03

Układ jezdny

3,98

Komfort

Widoczność

4,11

Ergonomia

4,29

Wentylacja i ogrzewanie

4,14

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,43

Wyciszenie

4,16

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,84

Stosunek jakość/cena

3,93

Niezawodność

Drobne usterki

3,43

Poważne usterki

3,64

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
74%
26%
NIE
na podstawie 661 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 1317 ocen

sortuj komentarze od
3,31
dodano 15.11.2009 12:40:11 przez

Czytam opinie o nowej lagunie III i zauważyłem, jedną podstawową prawidłowość: tzn. brak opinii krytycznych, negatywnych. Czyżby nagle okazało się że Renault dramatycznie podnosi jakość swoich wyrobów. W to nigdy nie uwierzę. Jestem właścicielem Laguny II , 2001, 1600 . Samochód kupiłem w salonie i również zachwycałem się nim przez pierwsze miesiące. Zimny prysznic przeszedłem kiedy pojawiły się pierwsze usterki. Dodam że jestem raczej spokojnym kierowcą, a na dowód tego powiem że klocki hamulcowe przód wymieniałem dopiero po 140 tysiącach kilometrów. Poza tym w mojej pięknej lagunie remontuję zawieszenie przód co 50 tyś km., tył co 70 tyś. Przekładnię kierownicy wymieniałem po 40 tyś, sprężarkę klimatyzacji po 20 tyś. Dwukrotnie wymieniłem przepustnicę, która jest tutaj elektrycznie sterowana ponieważ silnik samoczynnie wyłączał się podczas jazdy. Musiałęm dokupić kartę startową, to wynalazek nietrafiony. Jej sprawność jest obliczona na około 4 lata. Po tym czasie szykujemy 500 zł na zakup nowej wraz z zaprogramowaniem. Wahacze z przodu wymieniłem po 70 tyś km. Po 150 tyś padło łożysko alternatora oraz łożysko przedniego koła. Po 170 wymiana koła dwumasowego. Przy przebiegu 140 tyś padły podnośniki przednich szyb, najpierw lewy potem prawy. Po ok. 100 tyś kupiłem nowy włącznik sterowania lusterkami. Po 180 tyś nie działa już zamek centralny oraz sygnał ostrzegania o pozostawionych światłach podczas wysiadania z samochodu. Po 150 tyś zwiał czynnik chłodzący układu klimatyzacji z powodu licznych nieszczelności oraz padło ogrzewanie lusterek. Mimo licznych napraw stuki zawieszenia utrzymują się od nowości. Wyjątkowo nierówne zużywanie się klocków hamulcowych z tyłu. Podczas kiedy zewnętrzne są niewiele ruszone, to wewnętrzne zjechane symetrycznie po obu stronach do zera , wymiana co około 40 tyś. Po trzech latach pryszcze na drzwiach tylnych. Skrzypiące plastiki zwłaszcza zimą to nic nadzwyczajnego. Po 3 latach nie działa już regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy. Najmocniejszy element to z pewnością silnik - gdyby informowali w serwisie że rozrząd trzeba wymienić 40 tyś km wcześniej niż przewiduje książka serwisowa auta - ponieważ w tym modelu pasek pęka znacznie wcześniej. Czujniki ciśnienia w kołach niestety ulegają awarii i wyświetlacz pokazuje bzdury. Po dwóch wymianach czujników zleciłem serwisowi ich dezaktywowanie. Po 170 tyś wymiana przegubów i to nie dlatego że pękły osłony gumowe przegubów ale dlatego że pękły metalowe zaciski które trzymają osłony. Po 8 latach eksploatacji mojego auta wniosek nasuwa się sam. Ja nie piszę tego po to żeby krytykować, ale nie da się czytać tych piewców zachwytu nad nową laguną pozbawioną jakichkolwiek wad i usterek, lepszą od wszytkich innych samochodów. Wydatki na naprawy są niewyobrażalne już po gwarancji. Rozwiązaniem jest naprawa w warsztacie nieautoryzowanym korzystając z zamienników. Dodam że elementy nieoryginalne użyte do naprawy zawieszenia oraz klocki hamulcowe wytrzymują znacznie dłużej niż oryginale części RENAULT. Pamiętam jak Renault za pośrednictwem grupy dziennikarzy wychwalali nową LAGUNĘ II. Jak pieli zachwyty nad rewelacyjną jakością, bezusterkowością, jak opowiadali co to przechodził samochód w ramach testów drogowych. Ja nabrałem się na te piewy zachwytów i kupiłem pomimo że znajomi mi odradzali. A póżniej po 5 latach przeczytałem o największej wpadce RENAULT z powodu usterkowości i niskiej jakości tego auta. Przeczytajcie testy ADAC i TUV na temat usterkowości – laguna otwiera tam drugą setkę „ bezusterkowych” produktów RENAULT. Względnie niewysoką cenę zakupu Laguny firma rekompensuje sobie serwisem. Atrakcyjną cenę zakupu porównajcie do realnej ceny odsprzedaży . Pozdrawiam życząc wyższej jakości samochodu niż mój.

więcej »
4,54
dodano 09.03.2012 16:59:12 przez

Laguna II 1.9 dCi 120 KM, Grandtour, wersja Dynamique. To mój 7 samochód. Jestem z niego zadowolony. Kupiłem w dobrej cenie, wymieniłem trochę rzeczy, ale same sprawy eksploatacyjne, które zaniedbał poprzedni właściciel. Cieszę się bezusterkową jazdą. Laguna jest popularnym autem. Obecnie zauważam na giełdach większe zainteresowanie Laguną niż niemieckimi autami. Ludzie zaczynają dojrzewać do tego, że zamiast kupować zjechanego passata po przejściach za dużą kasę można mieć nowsze i lepiej wyposażone auto o zbliżonych a często niższych kosztach eksploatacji, dobrym komforcie jazdy i w dobrym roczniku. Ale nie może być tak różowo. Dużo lalek jest przyprowadzanych z zagranicy po wypadkach, są przekładki z Anglika, auta popowodziowe, a to potem przekłada się na problemy o których część z Was tu pisze. Dlatego też pozwolę sobie na kilka porad dla przyszłych posiadaczy tego wdzięcznego pojazdu. Przed kupnem zapoznać się z poradnikiem kupującego. Można go znaleźć na forum Renault Laguna Klub Polska. Tam jest napisane na co zwrócić uwagę by nie kupić auta po dzwonie (wystrzelone napinacze pasów), po angliku (wnętrze i deska rozdzielcza) itd. czyli jakie auto z danego rocznika i wersji powinno mieć wyposażenie, wygląd, kierownicę etc. Po drugie warto udać się do stacji diagnostycznej i sprawdzić co z autem nie tak. Drobne naprawy typu luzy w zawieszeniu, wymiana olei, filtrów, rozrządu nawet nie są droższe niż w przypadku innych aut. Eksploatując taki samochód należy trzymać się pewnych zasad: lać dobry ON ze sprawdzonych stacji. Próba oszczędzenia 10 gr na litrze może zaowocować kosztowną naprawą listwy CommonRail, pompowtryskiwaczy itd. Ale to nie wina auta, po prostu taka technologia i w Fordzie, BMW czy Mercedesie złej jakości ropa wyrządzi te same szkody. Olej należy wymieniać nie co 30000 km tylko co 15000-20000, smaruje on również Turbinę. Od czasu do czasu można wyczyścić EGR, pokasować błędy z kompa (Clip) i nawet spalanie spadnie. Po skończonej jeździe nie gasić auta od razu, dać mu jeszcze z minutkę żeby pochodził na wolnych obrotach i dać turbo się wystudzić. I nie będzie problemów. I na Boga, jak naprawiacie auto, popytajcie Laguniarzy o warsztat, w którym pracuje ktoś kto się zna na tym modelu, najlepiej jakiś były pracownik ASO Renault. Wtedy naprawy nie będą drenować kieszeni i nie trzeba będzie jeździć z 1 sprawą 5 razy. Jak ktoś pisze, że auto naprawia szwagier i ciągle się psuje, to ja już jestem w stanie wyobrazić sobie jak to wygląda...

więcej »
3,00
dodano 31.10.2011 19:56:48 przez

DO LUDZI KTÓRZY PLANUJĄ KUPIĆ LAGUNE! To auto to poprostu jakieś nieporozumienie. Chcialbym moim wpisem oszczędzić co niektorych planujacych zakup tego auta. Auto kupione od pierwszego wlasciciela z pelną ks.serwisową, krajowe. Sam rownież pojechalem do ASO przed kupnem go sprawdzić. Ogólnie auto uzytkowalem 2 lata i poprostu do konca zycia tego nie zapomne. Przez 2 lata:cieknąca skrzynia biegów, mase problemow z elektroniką (obroty,klopoty z odpalaniem, choinka kontrolek na desce itd), wyciek walu korbowego, zawieszenie, łożyska, przeguby, silniczek nawiewu, padł komputer, przekladnia kierownicy. Trzymalem go tylko dlatego ze mam dostep do czesci z hurtowni i szwagra mechanika ktory prowadzi serwis wiec wszystko za pół darmo robilem ale gdybym mial kupowac czesci bez znajomosci i placic mechanikom lub serwisowi za robocizna to wolalbym tego sku...syna podpalić w lesie. Naprawde prosze mi uwierzyc to auto spedza sen z powiek. Codziennie dojezdzam daleko do pracy i rano szedlem z duszą na ramieniu aby ten sku...ysyn odpalil i dojechal do celu. W koncu nie wytrzymalem i sprzedalem. Szkoda mi tylko tych ludzi co go kupili bo biedni szukali auta rodzinnego bo mieli male dziecko. To auto to tylko wrogowi sprzedac należy. Czesci bez znajomosc drogie bo przeciez francuskie. Mialem w sumie juz 10 aut i nigdy takiego sku...ysyna. Teraz jestem juz szczesliwy. Wiem ze moj opis moze wydac sie smieszny ale poprostu dotej pory sie denerwuje jak mysle o tych autach od żabojadów. Wiem ze sa uzytkownicy ktorzy sa zadowoleni, bo czytalem wszystkie opinie tutaj. Ale oni chyba wystawiali komentarze po tygodniu jeżdżenia bo jak tez napoczatku mialem fascynacje osiągów i komfortu. Jezeli kogos moj wpis nie przekonuje to niech sobie przypomni ze jak kupi lagune lub megane (sasiad ma) to od razu niech sobie zalatwia kredyt w banku zeby mial na naprawy. Pamietajcie co napisalem!!!

więcej »
4,62
dodano 01.01.2013 14:51:52 przez

Auto dobre ale niepokoją mnie negatywne opinie innych użytkowników Renault, to powoduje że człowiek nie wie czy oni mają pecha czy ja szczęście, czy to szczęście wkrótce się nie skończy. Kiedyś Laguna I nigdy nie zawodziła a w grę wchodziły tylko drobiazgi . Silnik super jedynie rozrząd wymienic trzeba nie przy 120 tylko 90 tys km W samochodzie czuć dobrą jakość plastików ( auto z 2005 r to nie to co z 2012)to tylko u góry deski obudowa tunelu i listwy przy podłodze Co poniekturzy placz że auto się sypie ja sobie kupił z tzw importu z niemiec i mają tak naprawde 300 tyś km to co wina renault czy ich A tak prz akazji teraz mam lagune III dlatego że II byla ok ponadto w firmie mamy 6 passatów 2008r i to są auta tragedie silniki to pomyłka elektryka to samo tak wiec opinia że francuz to złom to opinia idiotów z ASO pewnie VW albo skody TEMAT PASSATA (TJ. OD 2006 ROKU), ŻEBY PRZEKONAĆ SIĘ ŻE SIĘ SYPIĄ NA POTĘGĘ. POTWIERDZENIEM JEST RÓWNIEŻ TEST DŁUGODYSTANSOWY W AUTO-ŚWIECIE(100.000 km) W KTÓRYM PASSAT POLEGŁ A TOURAN ZDOBYŁ "ZASZCZYTNE" OSTATNIE MIEJSCE-NAJGORSZY TESTOWANY SAMOCHÓD W HISTORII. PROBLEMEM JEST PRZEŁADOWANIE VOLKSWAGENÓW ELEKTRONIKĄ. Jeżeli więc tak ma wyglądać samochód prestiżowy (chyba tylko w naszym kraju bo to samochód dla ludu) czyli Volkswagen np. PASSAT to ja wolę auto dla "ubogich" czyli Renault , Peugota, bo co jest lepsze dojechać do celu czy cieszyć się "prestiżem" stojąc w środku pola i czekając na pomoc?? w . ********Link do testu Passata************ http://www.auto-swiat.pl/wydania,Test-d lugodysta nsowy-Vol kswagena-Passata-2-0-TDI-Czyli-nasz-wieczny-pac jent,22421 ,1.html Link do testu TOURANA: http://www.auto-swiat.pl/wydania,VW-Touran-2-0-T DI-Trendl ine-Podnosnik-to-jego-zycie,15355,1.html />

więcej »
4,38
dodano 29.01.2014 12:11:24 przez

Kupiłem auto od pierwszego właściciela z oryginalnym, udokumentowanym przebiegiem 140 tyś km. Poprzedni właściciel kupił je w salonie w Polsce. Za auto z 2007r. zapłaciłem 19500zł. Miałem obawy co do dci, jestem fanem benzynki, ale...jest oki. Dosyć długo szukałem auta i nie sugerowałem się opiniami internetowych "ekspertów" a kierowałem się jedynie sensownymi opiniami i własnym doświadczeniem z jedynką (Pamiętam, że gdy ją kupiłem słyszałem mnóstwo negatywnych opinii które się nie potwierdziły). Zaskoczyło mnie jedynie dosyć duże zużycie paliwa po mieście...od 9 do 11 litrów ( cały czas z włączoną klimą). Okazało się, że ten model potrafi tyle spalić...szczególnie, że jednorazowo pokonuję krótkie odcinki, max 5 km więc silnik ,szczególnie w zimie, nie ma czasu złapać odpowiedniej temperatury. Usterek...brak. No prawie - jedynie czujnik temperatury płynu chłodzącego...60 zł plus wymiana. Łącznie 100 zł oraz linka od mechanizmu podnoszenia szyby - koszt 150zł. Jakość wykonania - wydaje mi się, że w jedynce było lepiej (od niemal ośmiu lat posiadam jedynkę z 1995r. 2.0 benzyna + lpg, jestem z niej bardzo zadowolony). Są samochody lepsze i gorsze od Laguny. Dwójka po lifcie jest naprawdę dobrym autem jak za te pieniądze. Oczywiście, może nie ma takiego prestiżu jak Audi, Volvo czy Mercedes, ale kupiona z pewnego źródła i zadbana, będzie nam dobrze służyła. W dzisiejszych czasach większość nowoczesnych aut sprawia większe lub mniejsze problemy - cena postępu technologicznego. Wyznaję zasadę, że nie ma aut pozbawionych usterek. W dużej mierze zależy to od kierowców. Ps. wymiana oleju max co 15 tyś. km. Inżynierowie Renault znacznie pomylili się zalecając wymianę co 30 tyś km. Było to przyczyną wielu awarii do czego oficjalnie się przyznali.

więcej »
4,85
dodano 13.08.2013 20:31:41 przez

Posiadam Lagune 4 lata , naprawdę smiać mi się chce jak czytam te wszystkie opinie, są to nawiedzeni ludzie żyjący stereotypami " Co nie Niemieckie to nie auto" Fakt faktem auto ma wady i w tej rubryce o nich powiem.Mianowicie wadą tego silnika są: -uszczelniacz wałka rozrządu- jest to wada którą eliminuje się kosztem 17zł!! -Tak! 17zł przy wymianie rozrządu nawet jeśli niema wycieku to profilaktycznie trzeba ją wymienić bo koszt jest nie duży, ja miałem też taki wyciek po kupnie zrobiłem kompletny rozrząd ten uszczelniacz i jeżdzę do dziś i niemam z tym żadnego problemu. Kolejną wadą jest uszczelniacz kolektora ssącego Koszt uszczelniaczy to 58zł!! -Następna wada to zabrudzanie się EGR, zgadza się co 40-70tyś jest on do przeczyszczenia, jest to także naprawdę niewielki koszt. W zasadzie tyle,ja w moim silniku wymieniłem także jeden wtrysk koszt 300zł.Autem zrobiłem 90tyś beż żadnych usterek, a te wszytskie opinie to jak wspomniałem wyżej....pozostawiam bez komentarza, aha chyba że ktoś kupił z przebiegiem 140tys "igłe" a okazało się,że ma tak naprawdę 400tyś to nie wymagajmy..., ja mam zaufanego mechanika na bieżąco mi kontroluje stan samochodu i wszystko jest w jak najlepszym porządku, turbina nie była regenerowana i wymieniania od nowości a auto ma ponad 200tys przejechane, po jej sprawdzeniu okazało się,że jest w dobrym stanie i powinna wytrzymać spokojnie 50tys może nawet więcej.Wyżej opisane usterki które kosztują"grosze" w ich usunięciu wydaje mi się,że nie dają podstaw do twierdzenia o tym aucie"królowa lawet" Uważam,że jedyne prawdziwe stwierdzenie jest jak dbasz tak MASZ. Aha z wad mogę powiedzieć jeszcze słabe niektóre elementy wnętrza to fakt trzeba uważać-ale znów jak dbasz tak masz.

więcej »
2,77
dodano 24.07.2013 07:25:44 przez

Przeczytajcie zanim dostaniecie po tylku tak jak ja, oszczedzalismy z zona dlugo zeby zmienic autko ze spracowanego Espero na cos nowszego bezpieczniejszego. Chodzilismy szukalismy chcielismy miec troche wypasu za sensowna kasa i wynurzyc sie z autem powyzej 2000 roku produkcji..i kupilismy lagune II. Kosztowalo nas to 8300..wstawilem do mechanika po zakupie zeby standard zrobil (oleje filtry rozrzad klocki), i sie zaczelo-na dziendobry okazalo sie ze szlag trafia wiazke silnika izolacja kruszy sie na niej (ponoc celowo tak robiona-jakies ekotworzywa), no nic tydzien szukalem, w serwisie 2000 tys i nie ma gwarancji ze bedzie pasowac-rece opadaj-wiazke zabralem do domu dostalem troche innych od mechanika i dawaj dwa wieczory na lutowaniu mierzeniu miernikiem przejscia itp-wiazka odbudowana-zapakowana do auta -git malina szacun na dzielni lans ze bajka:P miesiac nie minal popekaly z tylu sprezyny auto siadlo i wylal sie olej z amortyzatorow -nic to mysle-zmienilem na nowe, zaczelo z przodu tluc-poduszka amortyzatora lewy przod-zmieniona, wpakowalem sie w dziuer znowu zaczelo tluc-jakies poduszki na lożu silnika czy cos takiego-zmienilem, zima klima dzialala przyszlo lato uruchamiam-zdechla hgw czeski film, mysle ok jakos przezyje -padl silniczek sterowania nawiewem gorace powietrze napierdziela do kabiny-wentylacja wylaczona-okna w dol i wio do pracy. No nic mysle sobie bedzie ok, a gdzie tam-tocze sie do domu nagle kupa dymu czarnego za mna-rębła turbina-nie mam zdrowia do tego auta-dzis przyjechali ze skupu dali pare groszy i zabrali w pi(piiiip)u-szacunkowo liczac 4-4,5 tys w plecy-wiec prosze zanim ktos zakupi niech przemysli

więcej »
3,15
dodano 03.02.2013 21:26:02 przez

Ludzie nie kupujcie tego szajsu!!!!! Moja przygoda z "Lalką" trwała niecały rok. Na początku wszystko ok, dużo miejsca, dynamiczny silnik, tylko zawieszenie trochę za miękkie w porównaniu np. z BMW 3. Potem się zaczęło. W jedynym działającym pilocie przestał działać przycisk otwierania (KTO W OGÓLE WYMYŚLIŁ TE KARTY?) No dobrze, mogę otwierać awaryjnie kluczykiem i zamykać pilotem i będzie git. Co można wymagać od 6-letniego auta za 20 tys. W końcu usterka mnie zaczęła denerwować i wymieniłem w serwisie Renault pilota za 700 zł. Z samej Francji przyjechał:-) Potem przestał działać silniczek do regulacji wysokości ksenonów. Oświetlenie 2 metry do przodu, na ruchliwej drodze krajowej, gdzie można spotkać pieszych na poboczu to słaby patent. Jechałem zatem na długich, przepraszam wszystkich kierowców, którzy mnie wtedy mijali. Naprawa kosztowała 50 zł, polegała na ustawieniu świateł na stałe. Potem było coraz gorzej. Jadę sobie a tu mi się zapala "Bitte einspritzung prufen" i spada mi moc. Wymyśliłem, że skoro ten samochód jest naszpikowany elektroniką to pewnie tak jak komputer trzeba go wyłączyć i włączyć to się sam naprawi. I tak właśnie było. Ale w czasie jazdy ponownie włączało się "Bitte einspritzung prufen" jak tylko obroty wzrastały do poziomu przy którym włączała się turbina. 2-miesięczne serie wizyt w łącznie 3 warsztatach specjalizujących się w naprawach diesli pozwoliły zdiagnozować usterkę - czujnik temperatury turbiny. Cena 650 zł + wymiana. Potem przez 3 miesiące było fajnie aż napis "Bitte einspritzung prufen" pojawił się znowu. Nie muszę chyba pisać, że to był mój ostatni kurs tym autem.

więcej »
1,15
dodano 25.01.2009 14:12:43 przez

Jak kolega już wcześniej wspomniał -auto psuje się mniej więcej 2x w miesiącu. Jedna z najbardziej ekstrawaganckich napraw jakie mnie czekały to m.in. skrzynia biegów (automat SU1). Łączny koszt: 8,797zł. Jeśli ktoś ma dużo pieniędzy, zdrowia, chęci i czasu, to niech kupi sobie Renault -mnie już przestały bawić ciągłe, nocne powroty do domu lawetą. Przed zakupem tego samochodu też uważałem, że to niemożliwe by Renault tak się psuło, że to tylko negatywna opinia rynku publicznego. Teraz już wiem, że nic bardziej mylnego! Znam wielu posiadaczy Renault i Ci co mogli -już dawno je sprzedali. Całe szczęście nie jestem już kolekcjonerem francuskich samochodów. Wyposażenie tego samochodu jest na bardzo wysokim poziomie -skórzane fotele, automatyczna klimatyzacja, el. panoramiczny szyberdach, elegancki wygląd i wiele innych atutów, które aż kuszą by kupić ten samochód! (i na to też się nabrałem) -wszystko fajnie lecz jak widać cały budżet finansowy poszedł w elektronikę i zabrakło pieniędzy na skrzynię i silnik. Jeśli możesz -nie kupuj tego samochodu. Uwierz, że to nie przypadek sprawia, że kilka razy w miesiącu widzisz holowaną lagunę, ludzi spychających Renault ze skrzyżowania, stojące na poboczu Renault z trójkątem ostrzegawczym ..-im naprawdę nie zabrakło benzyny. PS. JEŚLI KTOŚ MIESZKA W OKOLICACH WARSZAWY, TO PRZY GÓRCZEWSKIEJ WYPOŻYCZAJĄ LAWETY NA KTÓRE SPOKOJNIE WCHODZI LAGUNA KOMBI. 100ZŁ ZA DOBĘ. Co wyda się żartem -posiadając Renault przez 2 miesiące -3 tygodnie jeździłem autobusem -w drodze powrotnej kupowałem części do Renault i tak dostałem zniżkę na zakupy w InterCars! "RENAULT, SZTUKA TWORZENIA SAMOCHODÓW"

więcej »
4,85
dodano 13.01.2012 12:59:05 przez

Ogólnie z auta jestem bardzo zadowolony i mam nadzieję że bedzie nadal niezawodne przez najbliższe kilka lat. Karoseria jest w super stanie, stylistyka nadwozia nadal zwraca na siebie uwagę, linia ponadczasowa. Przed zakupem bardzo ale to bardzo się wahałem, miałem klapki na oczach które założyli mi ludzie swoimi opiniami, ludzie którzy w ogóle tymi autami nie jeździli tylko zasłychnęli opinii u innych ludzi a jeśli jeździli to pewnie autami które były właśnie to niepowtarzalną okazją bo niska była cena. Kupisz szrota nie dziw się że potem masz ciągle coś do naprawy. Ja jak kupowałem auto to zapłaciłem ok 1000zł więcej niż cena rynkowa tych modeli i teraz wiem że dobrze wydałem kasę że warto było dać 1000zł więcej i jeździć z bananem na twarzy aniżeli kupić jakąś okazję i potem dokładać do niej 1000zł miesięcznie, do tego z takim wyposażeniem nie widziałem drugiej takiej Laguny. Produkcja listopad 2004r. wersja Initiale Paris, pełna opcja, super stan techniczny a to wszystko w bardzo przyzwoitej cenie. Wcześniej szukałem koniecznie Seata Leona lub Toledo oraz Audi A4, jak ja się cieszę że ojciec mnie namówił na obejrzenie tej Laguny. Po prostu byłem w szoku że w podobnej cenie można mieć auto o niebo lepsze. Te wszystkie Seaty i Audi z 2000/2001 r sie chowały. Magiczne przebiegi 120 000km w każdym coś malowane klepane, coś nie działa w środku. A tutaj, komfort, wygoda, ładna sylwetka, przebogate wyposażenie. No i nie wiem narzekacie na elektronikę ja jeżdzę 6 dni w tyg do pracy po 30km i jakoś nie miałem z niczym problemów przez prawie rok czasu...

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Laguna, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Laguna

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Laguna

Odmieniona
Odmieniona Jedną z tegorocznych nowości w gamie Renault jest odświeżona Laguna.

Renault Laguna - zobacz filmy

Renault Laguna Coupe GT - BEZ CENZURY - Zachar OFF
Renault Laguna Coupe GT - BEZ CENZURY - Zachar OFF Czy we Francji elektrony biegają pod prąd? Ten odcinek zawdzięczam usterce. Chyba elektrycznej. Na pewno we francuskim aucie. Zawdzięczam też innym dziennikarzom, którzy na tę usterkę nie trafili. Długo by tłumaczyć, zapraszam do oglądania całego filmu. Na końcu zobaczycie dwa inne zabawne zjawiska elektryczne... Pełny test niebawem!
Renault Laguna Coupe GT 2.0 dCi 180 KM - przyspieszenie 0-100 km/h
Renault Laguna Coupe GT 2.0 dCi 180 KM - przyspieszenie 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia modelu Renault Laguna Coupe GT z silnikiem 2.0 dCi o mocy 180 KM.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 259
Renault Laguna II 1 317

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum