klient w serwisie i reno polska traktowany jest jako intruz dlatego że serwis nie chciał przyjąć reklamacji wysłał mnie reno polska i tak w koło macieja i stwierdził ( chodzi o popękana deskę rozdzielczą po 35 tys. km.) że to jest moja wina , bo to są uszkodzenie mechaniczne oraz że nie mają żadnycz sygnałów o takiej usterce odwoływałem się dwa razy i stwierdziłem że nie ma sensu dalej walczyć z molochem oraz to że więcej nie zakupię samochodu marki renault a był to drugi nowy samochód zakupiony tej marki jak macie kupić reno to omijajcie go szerkim łukiem tak dba się o klienta który jest przywiązany do marki.
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze zachowuje się w zakresie niskich obrotów jest elstyczny
3,0
Skrzynia biegów
czasami chaczy
3,0
Układ jezdny
nie mam zastrzeżen
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu przy cofaniu jest niedostateczna
3,0
Ergonomia
nie mam zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca dla 4 osób
3,0
Wyciszenie
po wyżej 120 km/h słyczać szum
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10l trasa 6,2 do przeglądy za akceptowania
3,0
Stosunek jakość/cena
jakość tego samochodu za te pieniądze oraz uznawanie reklamacji to wielki nieporozumienie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalające się żarówki w leflektorach przednich skrzypiące plastiki
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czujnik ciśnienia od wspomagania ,po 30tys drążek kierowniczy przód a po35tys popękała deska rozdzielcza przy nawiewach bocznych na szyby przednie od strony wewnętrznej po obu stronach a serwis i reno polska uznały ze to machaniczne uszkodzenia czyli z mojej winy