Samochód ładny ale bardzo awaryjny.Pozycja za kierownicą jest niewygodna a w zakretach niestabilny i po przebiegu 100tys nie jezdzi na wprost.Wymieniłem w nim (moge wszystkiego nie pamietać) po wyjechaniu z salony tłumik (rozleciał sie na spawie) kilka dni pozniej koło zmiennych faz rozrządu, a dalej to cewki szt 3, silnik od spryskiwacza, krzyzaki w kolumnie kier., łożyska nad spreżyną, czujnik obrotów (objawy gasł na wolnych), kolumna kier , amortyzatory , łaczniki stabilizatora oraz koncówki ale to w normie , poduszka skrzyni (przestalo szarpać ale tylko na kilka dni) linka recznego, szyba tył (podobno pękaja), i teraz dmuchawa nawiewu.Denerwuje mnie tez sprzegło (w kangoo jest duzo lepsze i silnik 1.2 ladniej pracuj) dziwnie szarpie (nawet kierownik serwisu nie potrafi nim ruszyc bez szarpnieć).A i serwis Remex w Białymstoku nie powinien być autoryzowanym serwisem gdyż nawet podstawowej cześci nie maja na miejscu a odpowiedź na usterki jest najczęstsza "ten typ tak ma" albo porada na stuki "podgłosić radio".Pozdrawiam nieszcześliwych użytkowników tego auta.Z pewnością juz nigdy nie bede użytkownikiem Renault a byłem przywiązany do tej marki.
Wrażenia
3,0
Silnik
Po przekroczeniu 3,5 tyś obrotów głośna i brzydka kultura pracy silnika.
2,0
Skrzynia biegów
Na drążku biegów czuje sie obroty silnika oraz szarpie podczas zmiany biegów.Niestety Renault nie przyznaje sie ze poduszki skrzyni i silnika sa wadliwe.
1,0
Układ jezdny
Ciągla sa jakieś stuki.Po wymianie całej kolumny poprawiło sie troche ale nadal przy skreconych kołach cos stuka i Renault nie wie co to jest.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc jest ok.
3,0
Ergonomia
Prełaczniki w zasiegu ręki i wzroku ale psuje pozycja za kierownica.Zbyt mala regujacja kierownicy i fotel zle wyprofilowany pierwsza meganka byla duzo lepsza pod wzgledem komfortu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Właśnie padła mi dmuchawa i pół miesiaca jeżdże bez nawiewu.Złożyłem reklamacje do Renault ale nie pomogło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najwygodniej i najciszej jest na tylej kanapie. Wdocznie tylko tam Renault zatrudnilo konstruktora od samochodów...
3,0
Wyciszenie
U konkurencji jest troche głośniej ale brzydkie brzmienie powyżej 3,5 tyś obrotów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 112KM to spalanie całkiem dobre trasa 7-7.5 miasto 8-9. Ceny przeglądów raczej normalne ale cześci bardzo drogie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto dla osoby która jeżdzi 5000 tyś km rocznie wtedy moze cos padnie raz na rok.Cena ok jakość wielki minus.