Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Renault Megane III - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Renault Megane III
 
lista silników Renault Megane III

Podsumowanie 267 ocen tego auta

Oceny Renault Megane III

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,26
4% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,37

Mechanika

Silnik

4,19

Skrzynia biegów

4,15

Układ jezdny

4,45

Komfort

Widoczność

3,82

Ergonomia

4,42

Wentylacja i ogrzewanie

4,52

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,21

Wyciszenie

4,21

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,00

Stosunek jakość/cena

4,38

Niezawodność

Drobne usterki

4,25

Poważne usterki

4,43

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
83%
17%
NIE
na podstawie 267 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Układ hamulcowy

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 267 ocen

sortuj komentarze od
4,00
dodano 10.11.2012 13:58:03 przez

No cóż... cały negatyw za ten samochód i "NIE" dla ponownego zakupu, wynika TYLKO z niezadowolenia tym silnikiem i skrzynią. Sam samochód wydaje się być godny polecenia! Teraz szczegóły: Silnik głośny, przełożenia krótkie, zdecydowanie za krótkie (więcej na ten temat w szczegółach). Może i to dobre rozwiązanie dla kogoś kto jeździ głównie po mieście, ja 70% jestem w trasie, jest to auto służbowe i uważam, że to skandal aby nowoczesny silnik benzynowy średnio spalał 9,3 l/100km. Dla mnie skończyło się to instalacja LPG i tankowaniem co 350 km :/ Generalnie motor słaby, mam porównanie z focusem MK II z 2011r 1.6 Tdci 90 KM i powiem że tamto latało jak rakieta, spalało przy podobnych trasach 6 l/100km i przy 160 km/h spokojnie mogłem rozmawiać na zestawie przez komórkę, w renault optymalnie to 120 km/h. Uzyskanie prędkości w megane rzędu 160km/h wydaje się być wyczynem dla tego motoru. Szok jest jak bujnąłem megane do 180km/h... Głośno, silnik ledwo dyszał a spalanie... 24L... jak w ferrari :) Generalnie przy jeździe 90km/h auto pali jakieś 8,7 l/100km, przy 120km/h jakies 10 l/100km, przy 150km/h mam spalanie rzędu 12,5 l/100km. Uważam że ekonomika to żadna. Ujmę to tak: jeśli masz wybór 90KM w dieslu a 110 KM w benzynie, ja bym brał Diesla(odnoszę to do focusa 1.6 Tdci oraz jazdy w trasie, wyprzedzanie, autostrady itp) Jestem pozytywnie zaskoczony układem jezdnym. Może nie mam odwagi przejechać zakrętów tak szybko jak focusem, ale różnica jest nieznaczna. Megane jest raczej twarda, dobrze trzyma sie drogi. Zawieszenie jest ciche, skoki zawieszenia krótkie, naprawdę super. Widoczność generalnie ok, w przód bardzo dobra, słupki nie przeszkadzają, słaba do tyłu (szerokie tylne słupki) oraz wyjeżdżanie autem pod "skosem" w tył bywa uciążliwe ze względu na małe okienka (szybka tylna duża, ale tylko z zewnątrz. Ja mam fajne zagłówki, z regulacją kąta nachylania, niestety ta konstrukcja czasami uprzykrza widoczność przez prawą tylną szybę np na skrzyżowaniu prostopadłym, z drogą dojazdową pod lekkim skosem. W megane mam klime dwustrefową, opcja soft/auto/fast - rewelacja. Zwłaszcza opcja soft, jak zaczyna dmuchać zimą, trochę tłumi nawiew.Jest też opcja osuszania szyby przedniej. Deska rozdzielcza rewelacja, wszytko pod reka, czytelne, nie rozprasza, możliwość regulacji intensywności podświetlenia (może banalna rzecz ale w focusie tego nie miałem :) ponoć taka polityka firmy) Co mnie urzekło to stan wykończenia, wszędzie dobre materiały, obicie drzwi miękkimi materiałami. W porównaniu do plastikowego focusa można poczuć się jak w aucie o klasę wyżej. Minusem mogą być fotele, niby wygodne, ale tyłek na długich trasach boli, trochę chyba jednak za krótkie siedziska. Generalnie gdyby auto było żwawsze i ekonomiczniejsze (spalanie między 7-8 l/100km) to dałbym TAK, choć nie ukrywam, że jakość Reanult mnie na tyle przekonała, że prywatnie szukam auta Laguna III. Marka zrobiła olbrzymi postęp... polecam!!

więcej »
4,85
dodano 12.09.2012 18:33:35 przez

Renault zrobiło kawał œwietnej roboty. W zasadzie nie ma tu zbyt wielu rzeczy do, których można by się przyczepić. Auto zostało gruntownie zmienione wzgledem poprzedniej generacji, nie ograniczono się w tym przypadku do delikatnych zmian. Poprzedniej wersji nie przypomina ani z zewnątrz, ani wewnštrz i muszę przyznać, że różnica jest kolosalna. Moim zdaniem nazwa Megane, nie jest już adekwatna do tego modelu. Komfort podróży i wielkoœć bagażnika (a także agresywna sylwetka) wręcz zachęcajš do dłuższych podróży. Solidna konstrukcja powinna dobrze sprawdzić się jako auto rodzinne, pomimo tego, że należy w zasadzie do segmentu aut… klasy sredniej. JeŸdzi mi się tym samochodem naprawdę dobrze. Długo zastanawiałem się co kupić. Kandydatów było wielu: Ford Focus II, Opel Astra,Skoda, Nie wiem, czy wybierając którekolwiek z nich miałbym taką samą pewnoœć, że dobrze zrobiłem, bo o tym się już nie dowiem, ale jedno wiem na pewno: z Renault Megane III jestem więcej niż zadowolony! Auto w wersji podstawowej ma wszystko czego potrzebowałem, jest wygodne, ładne i mam nadzieję, że nowa niezawodnoœć będzie mi towarzyszyła jeszcze baaardzo długo. Wartym pochwały jest też zestaw audio. Gra nadspodziewanie przyzwoicie. Zarówno wysokie jak i niskie tony są czyste. Bas, dla zwykłego człowieka, także będzie wystarczający. Bardzo podoba mi się dyskretne umiejscowienie wejœcia USB i AUX, które dodatkowo zakrywane jest przez klapkę. Dzięki temu nic nie wystaje i nie ma możliwoœci zahaczenia . Obsługa zestawu jest niemal intuicyjna. Plastiki we wnętrzu są bardzo dobrze spasowane i wyglądają bardzo estetycznie mimo 106 tys km nic nie skrzypi , co wżniejsze nic nie nawalilo ( czy to francuz ? ) Auto wersi Grandtur idealnie nadaje się dla rodziny 2 + 2 a nawet 2 + 3. Polecam nowe Renault Megane III ale nie namawiam każdy ma swoj rozum i niech sam decyduje ja nie wieże w stereotypy o wspaniałych niemcach , bajki zostawiam dzieciom ( i frajerom )

więcej »
4,46
dodano 28.08.2012 11:15:13 przez

Jestem posiadaczem takiego modelu od ponad roku. Samochód sprowadziłem z francji . Jego przebieg przy zakupie wynosił 90000 km. Zacznę od spalania . Często widzę na internecie opinie, że przy delikatnej jeździe można obniżyć spalanie do 5 litrów. Być może tak jest ale trzeba mieć na uwadze jedno. Renault nie da się jeździć delikatnie w polsce . W samochodzie poniżej 120 kilometrów na godzinę nie odczuwamy jeszcze prędkości i wydaje się , że jedziemy 70 - 80 km/h . Stąd realne spalanie u mnie plasuje się na poziomie 8 litrów . Druga sprawa to wydatki, naprawy, serwis. Zaraz po przyjeździe z Francji w zawieszeniu były do wymiany tylko łączniki stabilizatora. Z robocizną kosztowało to 80 złotych. Po 1 roku na polskich drogach jak narazie nic się niedzieje. Należy jednak przy zakupie zdawać sobie sprawę, że nie jest to samochód dla każdego jesli interesuje nas male spalanie nalezy wybrać 1.5 dci , benzynka pali wiecej i nietylko meganka, mam golfa V 1.6 benzyna on pali ciut więcej srednio 1 - 2 litra na 100km więc megane jest dość ekonomiczna ( gaz jest jakimś rozwiazaniem ale to nie dlamnie ) Utrata wartości jest taka sama jak dla innych aut 3-lat i cena auta jest smieszna dlatego nie sprzedaje Golfa gorosze kosztuje mimo opini że, niemcy nie tracą na wartośći nie w polsce. Meganka nadaje się idealnie dla rodziny 2+2 najlepiej kombi i disel mi brakło kasy na kombiaka one są drosze szczególnośći disle. Auto malowane cały bok mimo badanie powloki lakieru nic nie wykazało (sam mierzyłem lakier) sprzedawca co dziwne sam mi powiedział ( i stąd wiem że malowanie pod miernik to zero kłopotu dla lakiernika ) Jakoże mam golfa i meganke moge smiało polecic te auto opini że są to kiepskie samochody są śmieszne .

więcej »
4,31
dodano 17.08.2014 07:27:05 przez

Samochód zakupiony w czerwcu 2013 z małym przebiegiem 36kkm. Po ponad rocznym użytkowaniu i przejechaniu 30kkm mogę pozytywnie ocenić "francuską jakość". Wygląd zewnętrzny wersji kombi jest ciekawy i oryginalny,a wnętrze w spół gra z nim. W środku od razu można zauważyć wyświetlanie prędkości w postaci cyfrowej nie analogowej(wskazówka) ja zaakceptowałem to od razu i dla mnie jest ok. Siedzenia przednie są trochę za krótkie i mogły by lepiej podpierać uda. Ilość miejsca z przodu wystarczająca, podłokietnik odpowiednio umiejscowiony, są schowki i miejsce na drobiazgi. Tył tutaj niestety trochę za mało miejsca na kolana i ogólnie nie jest go za dużo jak na tą klasę samochodów. Bagażnik kombi jest ustawny, pojemny,ma kilka dodatkowych schowków z boku i pod wykładziną, jest na prawdę ok.Prowadzenie: bez zastrzeżeń, jest komfortowo, a i krętej drogi nie ma się co bać, choć Focus II był lepszy(chyba niedościgniony dla pozostałych w klasie).Silnik 1.9dci dla tego samochodu jest super: żwawy, elastyczny a przy tym nie nadmiernie głośny i spalanie średnie koło 6,5. Meganka ma jednak kilka minusów. Radio i panel klimatyzacji umieszczone za nisko i z małymi klawiszami, utrudnia to regulacje w trakcie jazdy. Strzelające ograniczniki drzwi podczas ich otwierania i zamykania(plaga również w poprzedniku).Pojawiająca się niespodziewanie kontrolka i ostrzeżenie dotyczące AIRBAG i jego kontroli, po czym gaśnie i znów się zapala i ,znów gaśnie na jakiś czas.W trakcie użytkowania nie miałem żadnej usterki wymagającej dodatkowej wizyty w serwisie jedynie przeszedłem na wymianę oleju co 15kkm i wymieniłem klocki na obu osiach pojazdu.

więcej »
4,23
dodano 18.08.2012 12:49:44 przez

Jeździłem przedtem wieloma autami. Renault Megane III zrobiło postępy! + rady rodziny z ASO dlatego się skusilem . Czymś co może odstraszać jest silnik niewielkiej pojemności 1.5 dci. ( Pamietac trzeba iz Nissan, Suzuki, Volvo ma te same, a Ford posiada silniki od Peugota) Ja też miałem takie obawy, ale rzeczywistość je rozwiała. Prawda jest taka, że dla rodziny taki silniczek jest wystarczający (rakietą to auto nigdy nie będzie), ale jeżeli jeździsz samochodem wiele to tankowanie potrafi zlamać, nie jednego (cena ON ) Dzięki doskonałemu momentowi auto objeżdża każdą benzynę o podobnej mocy, będąc przy tym ekonomiczniejszy. Jeździłem przedtem sporo Fordem Focusem 1.6 16v i nigdy bym nie uwierzył, ze te auta mają silniki tej samej mocy! Jeżdżąc samemu w ogóle trudno uwierzyć że ma się do dyspozycji tak mały silnik! Co do wykonania - Renault robi postępy. Tutaj jest naprawdę nieźle. Prowadzenie także dobre. Nie jest to wprawdzie AUDI , ale jest bardzo przyzwoicie i wszystkie francuzy mogą się schować! Trzeba powiedzieć, ze przy sensownej cenie, jeżeli auto jest zadbane i nie należało do przedstawiciela handlowego, to jest świetnym zakupem! Jeżeli chcesz wozić nim rodzinę kupic warto. Jeżeli kogoś przeraża utrata wartośći auta to posiadam passata z 2007r ( słyne 1.9 tdi ocena tego auta BARDZO ZŁA, a miał być na długie lata? ) nowy kosztował mnie 125 tyś zł a teraz sprzedaje go za 35 tys zł i nabywcy niema bo drogi ( utrata ceny w PL jest najwysza w europie i brednie mówi ten kto twierdzi że Niemcy nie tracą na cenie wetknąć można sobie takie opinie w d.... )

więcej »
3,85
dodano 18.03.2014 20:29:04 przez

Auto jak na swój przedział cenowy - bardzo dobre. Posiadam 1.5 DCI 105KM bez FAP'a i mimo iż czasem może braknąć mocy, to auto jest dość dynamiczne (diesel!) na 5 i 6 biegu śmiało można wyprzedzać, auto o dziwo na tych biegach zbiera się bardzo ładnie. Silnik jest bardzo ekonomiczny, byle go nie żyłować, przy normalnej jeździe bak starcza na bardzo długo :) Wykonanie samego auta tj. rozwiązania mechaniczne, zabezpieczenia podwozia i pod maską - byłem pod wrażeniem, niczym z wyższej klasy. Auto to godnie reprezentuje swoją klase, nieco ją podciągając pod wyższą półkę. Co mnie w nim denerwuje to dość słabe wyciszenie + głośny silnik, wiem że to diesel, ale to już 2009 rok, a słychać dokładnie jak stare merole czy passaty :) No i co najważniejsze (to już subiektywna opinia) ale ładne i zadbane, w ładnym kolorze - to auto jest naprawdę ładne! W środku, z bogatszym wyposażeniem też jest bardzo miło, a pilot/konsola do sterowania Navi i radiem na środku to świetne rozwiązanie! Drugim minusem jest jeszcze widoczność, szczególnie przez tylnią szybę... No ale jest to kosztem wyglądu, polecam po mieście parktronic bo inaczej idzie sobie głowę ukręcić. Tak czy owak, pozytywnie mnie zaskoczyło, polecam gorąco, to już mój drugi francus i drugi bez awaryjny. Myślę że każda marka teraz, kazde auto o którę się zadba to będzie jeździć i jeździć - i to jest prawdziwa opinia, a to czy VW czy Toyota, jak się kupi taki gdzie ktoś palił gumę na co drugim skrzyżowaniu, albo hamował na dołkach... to zawsze będzie sie sypało.

więcej »
4,00
dodano 11.08.2012 08:59:29 przez

Postaram się napisać obiektywną opinię. Mam Megankę od nowości 3 lata. Aktualnie z przebiegiem ponad 30 tysięcy. Nie miałem jak dotąd żadnych problemow z tym samochodem, żadnych napraw nawet najmniejszych, nawet żarówki nie były wymieniane czy też klocki a jeżdżę dość szybko. Przegląd zrobiłem wg starej szkoły po roku a powinienem wg producenta teraz. Samochód bardzo ładny na zewnątrz i wśrodku. Świtena karoseria i świetne wykończenia w środku. Wygodnie się prowadzi. Pod względem ergonomii, wyglądu, awarii -dotychczas stawiam jak najwyższą ocenę. A teraz o wadach - moim zdaniem przy takim silniku (1,6 110 KM) przyśpieszenie i jazda na wysokich prędkościach pozostawiam jednak sporo do życzenia, najdłuższym biegiem jest 5, wszystkie niższe są bardzo krótkie. Samochód dość kosztowny -stosunkowo wysokie spalanie. Szybko traci na wartości, auto dla małej rodziny (maksymalnie 2+1) raczej ze względu na niezadowalającą ilość miejsca w środku -zwłaszcza z tyłu. Wielkość bagażnika moim zdaniem jest ok. Deska rozdzielcza ciekawa i nie jest przebogata jak bywa np. w Peugeotach ale wyświetlacz potrafi być mało komfortowy przy jeździe dłuższej w nocy (razi w oczy). Czasami zdarzają się jakby "stuki" na jeździe po nieciekawych, nierownych drogach. Zdarzają się zatem nie są zawsze. Ogólnie jednak zawieszenie prezentuje się bardzo dobrze. Pomimo, że samochod jest bardzo ładny, nie mialem jak pisałem z nim dotychczas żadnych problemów -rozważyłbym ponowny jego zakup.

więcej »
4,77
dodano 06.09.2012 18:24:29 przez

Dotychczas jeździłem różnymi samochodami - Fordami (Escort potem Focus, Mondeo), Peugeotem 307 , Toyotą, mam zatem pewien punkt odniesienia. Warto w tym miejscu zaznaczyć, iż porównywanie 307 czy Eskorta a nawet Focusa II do Megane III to nieporozumienie - mogą to robić tylko Ci, którzy nigdy nie wsiedli do Meganki i nie przejechali się nią w dal. Moim skromnym zdaniem, samochody te dzieli bardzo wiele - przy całym szacunku do solidnego Focusa. Renault megane III zarówno na zewnątrz jak i w środku to wyższa półka, materiały wykończeniowe świetne, wszystko miłe w dotyku, tapicerka - bardzo miła dla oka, fotele przednie super wygodne . Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie ,komfort jazdy naprawdę świetny ( renenault odeszło od mieciutkiego galeratowatego zawieszenia i postawilo na kompromis dość szczywne ale i konfortowe)samochód wręcz przyklejony do drogi. Auto kupiliśmy dla mojej żony, ale muszę przyznać że przesiadając się czasem do niego z mojego Avensisa czynię to z dużą przyjemnością - Meganka III to samochód świetnie wykonany ( jak na tą klase auta to nie volvo )i frajdą nie lada jest go prowadzić. To z pewnością samochód dla ludzi, którzy oczekują czegoś więcej niż tylko posiadania pięciu drzwi i czterech kół czy przesadzam nie za taką kwote pieniędzy naprawde trudno coś fajnie wyglądającego a zarazem nie awaryjnego kupić ( megank zrobiła ogromny skok jakościowy i to jaki skok ) POLECAM z czystym sumieniem, a pomyśleć że skodę miałem kupić.

więcej »
4,69
dodano 27.08.2012 18:19:20 przez

Zanim kupiłem Meganke III spędziłem 6-mie na wyjazdach na tz okazje itp. Szukałem głównie forda lub renault. Wyjazdy nauczyły mnie wiele a głównie tego, że strasznie ciężko jest kupić dobry używany samochód. Mój egzemplarz pochodzi z Francji ( brew opiniom lepsze auta porównując z autami z niemiec, niemieckie auto ma na 80% cofnięty licznik). Dobrze go zlustrowałem zanim się zdecydowałem. Sprawdziłem książkę serwisową w ASO, badanie lakieru(meganka byla malowany pogodzilem się z tym bo 3-lat bym szukal ałta 95% aut bylo malowanych ogladałem 15 szt te nie malowane przebieg 150- 250 tys km) Auto wygląda na zewnątrz i w środku rewelacyjnie i przez 2 lata jak go mam zrobiłem 40 tyś i sie rewelacyjnie sprawuje (opinie o awaryjności francuzów to brednie). W sumie mam już 102 tyś. W zawieszeniu nie było robione nic i dalej jest rewelacja bo sprawdziłem latem na ścieżce. Silnik rewelacja! niby 86KW ale daje rade tym co mają po 100KW i przy tym pali średnio 4,5-5,2 (miasto)paliwa na 100 km w zależności od pory roku. Na klimie jeżdżę praktycznie cały czas. Nic mi się z autem nie dzieje. Wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne jak klocki hamulcowe, żarówki. Trzeba pilnować wymian oleju. Do baku leję tylko Verwę. Trochę drożej na stacji ale paliwo pewne i rekompensuję większą mocą i mniejszym spalaniem, mniejszym zużyciem silnika. Mam zamiar jeszcze ze 3 lata pojeździć i zmienić na nowy model.

więcej »
5,00
dodano 20.03.2014 15:59:47 przez

Ogólnie auto oceniam bardzo dobrze. Silnik 1.2 Energy TCE 130 (zawiera system kontroli jakosci oleju) jest bardzo fajną jednostką napędową, która jest elastyczna i posiada turbinę (także warto po zakończeniu jazdy zaczekać chwilę aż turbina się schłodzi i uspokoi jak w każdym aucie z turbiną) i ważna rzecz łańcuch rozrządu, posiada funkcję Start&Stop czyli silnik gaśnie na światłach jeśli jest rozgrzany i spełnione są określone warunki w naszym klimacie będzie to działać prawie bez przerwy. Jeśli chodzi o spalanie to zależy od nogi kierowcy przy moje spokojnej jeździe mieszanej jak na razie (ze względu na docieranie się silnika) oscyluje 5.7 l/100km (po 1200 km spalanie spadło do 5,4) takie spalanie otrzymuje jeśli trzymam obroty tak do 2 tysięcy na trasie przez Rzeszów kawałek E40 Łańcut (przez centrum) i kawałek za Łańcut w kierunku na Leżajsk. Auto jest wykonane z dobrych jakościowo materiałów, blacha obustronny ocynk, deska rozdzielcza wykonana z miłych w dotyku plastiku pokrytego gumą a przynajmniej tak myślę nic nie skrzypi. Ostatnio rozmawiałem z mechanikiem (Rzeszów-specjalizują się w serwisowaniu samochodów francuskich i zapytałem jak się sprawują silniki TCe to powiedział, że u niego serwisuje się Clio też TCe i ma przejechane 180 tys. km (przedstawiciel handlowy) i nic się nie dzieje wymiana części które się zużywają i to wszystko.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite

Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.

Cena: 70 890  ►  61 900 zł

Zyskujesz 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.

Cena: 70 500  ►  59 900 zł

Zyskujesz 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Megane

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa jednostka o mocy 125 KM (a wersji Fiesty Red nawet 140 KM). Inżynierowie Renault nie poszli aż tak daleko. W testowym Megane III po faceliftingu pracuje 1.2 litrowy benzyniak o mocy 130 KM i przyzwoitym momencie obrotowym 205 Nm. Sprawdźmy więc czy downsizing w wykonaniu francuskiego producenta to tylko chwilowa fanaberia wyczulonych na ekologiczny boom speców od marketingu czy sensowne rozwiązanie przyszłości.

Renault Megane - zobacz filmy

Renault Megane 1.2 TCe 130 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Renault Megane z generacji na generację zmieniał się nie do poznania nie tylko pod względem stylistycznym, ale i technicznym. Czy obecnie oferowana wersja jest bez wad? Nie do końca, ale to nadal świetne i godne uwagi auto. Czemu? Odpowiedź znajdziecie w naszym filmie!
Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM - pomiar spalania
Renault Megane Coupe GT 2.0 T 220 KM - pomiar spalania Renault Megane Coupe GT z silnikiem 2.0 T o mocy 220 KM - nasz pomiar spalania w różnych warunkach.
Seat Leon SC FR vs. Renault Megane Coupe GT - zapowiedź porównania
Seat Leon SC FR vs. Renault Megane Coupe GT - zapowiedź porównania Tym razem w naszej redakcji pojawiły się dwa ciekawe modele, które postanowiliśmy porównać. Zapraszamy na pojedynek Seat Leon SC FR kontra Renault Megane Coupe GT. Subskrybuj nasz kanał i śledź naszą stronę, aby niczego nie przegapić!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 189 946
Renault Megane III 267

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum