Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic I

nie wiem czy bym kupił ten samochód jszcze raz, 16 lat temu
Silnik 2.2 80KM 59kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Trafic I 2.2 80KM 59kW 1981-2000 - Oceń swoje auto
3,15
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik chodził przyzwoicie równo i cicho
3,0
Całokształt
Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
Wrażenia
3,0
Silnik
Na benzynie ciągnął przyzwoicie, na gazie trochę mułowaty ale za to taniutko! Obecnie silnik do remontu! Poci się i cieknie Bierze olej. Coś stuka Poszła panewka - jeszcze jeździ ale niemiłosiernie wali!
3,0
Skrzynia biegów
Tak sobie... wsteczny porażka, piątka daleko, dlugość biegów przyzwoita
3,0
Układ jezdny
przy 200tyś padło wspomaganie kierownicy - od tamtej pory nie muszę płacić za siłownię. Przy manewrowaniu trochę nieprzewidywalny. Jeżdżąc E2200(blaszak tylko z bocznymi lusterkami) czułem się pewniej niż w oszklonym Trafiku, hamulce jakby zapowietrzone ale przegląd przechodził
Komfort
3,0
Widoczność
kiepska. w lusterkach wielkie martwe punkty, poza tym lewy słupek zasłania widoczność, wewnętrzne lusterko w niektórych sytuacjach również.
4,0
Ergonomia
zależy jak ją rozumieć
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie początkowo nie działało ale po wymianie termostatu całkiem przyzwoicie - samochód zimą to nie plaża
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodna fura tylko dla kierowcy - reszta foteli kompletna klapa!
4,0
Wyciszenie
wyciszenie silnika bardzo dobre, gdyby nie szum - opór powietrza, silnika zbytnio nie słychać ale wiatr bardzo często i głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na benzynę dla desperatów. Na gazie robi się znośnie 330km za 90 pln przy 2,25 za litr LPG
3,0
Stosunek jakość/cena
był tani więc cudów nie ma choć się naprawdę zanosiło
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bywa zawodny w drobiazgach np ostatnio wysiadł wiatrak wentylatora chociaż bezpiecznik cały, psuły się wycieraczki zamki, klamki tylne prawe drzwi stawiają zdecydowany opór, rdzewieje szybko w końcu ma swoje lata.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podczas jazdy wysiadała elektryka chociaż alternator ładuje, stąd też kilka razy żeby dojechać na bazę musiałem kupować akumulator - wychodziło taniej niż holowanie. Panewki - w zasadzie silnik do wymiany - wychodzi taniej niż cała remont.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 80KM 59kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Trafic I