Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Renault Twingo II - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Renault Twingo II
 
lista silników Renault Twingo II

Podsumowanie 41 ocen tego auta

Oceny Renault Twingo II

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,27
6% lepiej niż w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt

4,44

Mechanika

Silnik

4,24

Skrzynia biegów

4,10

Układ jezdny

4,32

Komfort

Widoczność

4,61

Ergonomia

4,32

Wentylacja i ogrzewanie

4,41

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,37

Wyciszenie

3,51

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,15

Stosunek jakość/cena

4,37

Niezawodność

Drobne usterki

4,39

Poważne usterki

4,34

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
87%
13%
NIE
na podstawie 38 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Karoseria

Silnik

Filtr

Lista 41 ocen

sortuj komentarze od
2,77
dodano 17.03.2010 12:00:42 przez

Przed kupnem czytałem opinie i szkoda że nie trafiłem na taką jak ta. Ten model Renault-a trudno nazwać autem - może lepiej pasuje stwierdzenie auto miejskie z podkreślenim na miejskie. W salonie zwróciłem uwagę na strasznie kiepskiej, jakości wykończenia z plastiku. Niestety to niewszystko po odebraniu auta i przejechaniu 100km wyszły pierwsze wady np.: niewygodne fotele, złe rozmieszczenie przełączników sterowania szybami, schowek - jeżeli na miejscu pasażera ktoś siedzi to otwarcie schowka jest dużym wyzwaniem, informacje wyświetlane na wyświetlaczu np.: liczba kilometrów, licznik dzienny, itd. – są słabo czytelne, miejsce z przodu po stronie pasażera delikatnie mówiąc nie wygodne, wyciszenie auta – brak nadkoli powoduje, że wszystkie kamienie z drogi walą w karoserie - hałas okropny, a jak to będzie ładnie potem rdzewiało, kiedy kamienie odbiją lakier. Wada ta wychodzi dopiero przy jeździe po mokrej nawierzchni np.: po śniegu i deszczu, kiedy woda naniesie drobne kamienie na jezdnię. Co ciekawe nadkoli nie można dokupić! W trakcie odbioru przy instruktażu mówią abyś nie przekraczał 3500 obrotów – wszystko fajnie, ale pewne wersje nie mają obrotomierza :) – wersja Twingo z obrotomierzem to wydatek 6000zł więcej. Żeby było jasne to nie kupiłem najtańszego modelu. Jeżeli chcesz kiepskie auto za wcale nie małe pieniądze to polecam Twingo – ale wcześniej zrób jazdę próbną tylko nie po autostradzie gdzie nie ma żadnych drobnych kamyków. Wybierz zwykła drogę. Na koniec dobra rada, jeżeli chcesz kupić tanie, małe auto bez tych wad wybierz – Skodę fabię lub Clio. Płacisz 3000zł więcej, ale masz autko tak samo wyposażone, które spełni twoje oczekiwania - wiem, bo miałem Clio i mam Fabie – niestety potrzebowałem kupić szybko jeszcze jeden samochód i popełniłem błąd. Na koniec zalety, tak to autko ma kilka zalet: niewielkie wymiary wiec wszędzie się zmieści i łatwo nim manewrować, całkiem ładny wygląd (kwestia gustu), b.dobrą widoczność we wszystkich kierunkach, pomimo małych wymiarów wygodne miejsca z tyłu i wystarczający bagażnik – jak na takie autko.

więcej »
5,00
dodano 24.07.2011 06:22:44 przez

Świetne auto do jazdy miejskiej i nie tylko. Polecam wszystkim którzy poszukują "drugiego" auta w rodzinie bądź do jazdy na krótkie trasy. Bardzo zwrotne, zwinne auto które świetnie się prowadzi po miejskich zakamarkach a jego eksploatacja nie jest droga. Przyznam, że miałem awersje do marki Renault ale ten model bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo dobra dynamika, niezłe wykończenie, możliwość aranżacji wnętrza pojazdu ( możliwość łatwego przesuwania i składania tylnych foteli - rewelka ) i połowa karoserii z plastyku ( brak korozji ). Duży plus za nagłośnienie i wyposażenie auta. Żona jest zakochana w swojej "Reni". Nie zamieni jej na żadne inne auto. Jest w nim dużo udogodnień "damskich". Miedzy innymi automatycznie zamykane się drzwi po roszeniu autem ( nikt nie "dźwignię" jej torebki na światłach), sygnał dźwiękowy ostrzegający o "zaciągniętym" hamulcu ręcznym ( nie "spali" okładzin w bębnach hamulcowych). Dosyć wysoki prześwit oraz brak "zwisu" z przodu i tyłu pojazdu gwarantują , że zderzaki nawet przy wysokich krawężnikach nie zostaną uszkodzone. Wygląd jest nietuzinkowy i albo się komuś bardzo podoba albo wręcz przeciwnie. Nie jest to samochód " jeden z wielu ". Jest ciągle rzadkością na naszych drogach i budzi zainteresowanie. To też należy uznać za duży plus. Małe,wygodne,szybkie autko za rozsądne pieniądze.Po doposażeniu w automatyczną klimatyzację i ESP może konkurować z wieloma innymi dobrymi markami.Jeżeli ktoś ma kilkuosobową rodzinę niech szuka innego modelu.Ja lubię małe auta.Mój samochód nie jest dla mnie przedłużeniem żadnego organu.Jest ok.niewielkie wymiary wiec wszędzie się zmieści i łatwo nim manewrować, całkiem ładny wygląd (kwestia gustu), b.dobrą widoczność we wszystkich kierunkach, pomimo małych wymiarów wygodne miejsca z tyłu i wystarczający bagażnik – jak na takie autko.

więcej »
4,77
dodano 24.01.2011 07:46:11 przez

Świetne auto do jazdy miejskiej i nie tylko. Polecam wszystkim którzy poszukują "drugiego" auta w rodzinie bądź do jazdy na krótkie trasy. Bardzo zwrotne, zwinne auto które świetnie się prowadzi po miejskich zakamarkach a jego eksploatacja nie jest droga. Przyznam, że miałem awersje do marki Renault ale ten model bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo dobra dynamika, niezłe wykończenie, możliwość aranżacji wnętrza pojazdu ( możliwość łatwego przesuwania i składania tylnych foteli - rewelka ) i połowa karoserii z plastyku ( brak korozji ). Duży plus za nagłośnienie i wyposażenie auta. Żona jest zakochana w swojej "Reni". Nie zamieni jej na żadne inne auto. Jest w nim dużo udogodnień "damskich". Miedzy innymi automatycznie zamykane się drzwi po roszeniu autem ( nikt nie "dźwignię" jej torebki na światłach), sygnał dźwiękowy ostrzegający o "zaciągniętym" hamulcu ręcznym ( nie "spali" okładzin w bębnach hamulcowych). Dosyć wysoki prześwit oraz brak "zwisu" z przodu i tyłu pojazdu gwarantują , że zderzaki nawet przy wysokich krawężnikach nie zostaną uszkodzone. Wygląd jest nietuzinkowy i albo się komuś bardzo podoba albo wręcz przeciwnie. Nie jest to samochód " jeden z wielu ". Jest ciągle rzadkością na naszych drogach i budzi zainteresowanie. To też należy uznać za duży plus.

więcej »
4,92
dodano 24.07.2011 06:06:36 przez

Silnik elastyczny, bardzo ekonomiczny, zrywny, nadaje się zarówno w miasto jak i w trasę - oczywiście jeśli ktoś lubi spokojną jazdę. Skrzynia biegów bardzo precyzyjna, przełożenia idealne zgrane, ewenement w tej klasie aut. Przełożenia właściwie dobrane a skok lewarka króciutki. Tym samochodem jeździ się tak jak w samochodzie o dwie klasy wyżej, poprzednio miałem auto kompaktowe i nie widzę różnicy w prowadzeniu, a w mieście dodatkowo wszędzie mogę zaparkować.Miejsca ja na tak mały samochód jest naprawdę dużo, kierowca i pasażer podróżują wygodnie, z tyłu również wygoda dla dwóch osób, do tego duży bagażnik, największy w klasie aut małych miejskich i miejskich.W środku cichutko przy jeździe miejskiej, głośno robi się w trasie ale tylko po przekroczeniu 120 km/h przy mniejszych prędkościach ok. Co dziwne silni hałasuje od 120 do 149 km/h przy 150 do 160 jest znowu cichy.Spalanie w granicach 5,2 w mieście i 4,1 na trasie to ewenement na skalę światową. Spalanie jest rewelacyjne, na autostradzie przy prędkościach 150-170 km/h spalanie wyniosło 6,1 l/km.

więcej »
4,15
dodano 24.08.2011 13:15:22 przez

To moje drugie Twingo. Te samochody albo się kocha, albo nienawidzi. Ja kochałem już I generację, stąd też kiedy pojawiła się możliwość zakupu II w wersji RS nie było zaskoczenia, bo wiedziałem, czego spodziewać się po tym aucie. Poza tym Twingo RS nie jeździ aż tyle, co Mini S, czy Abarthów. Samochód lubi zaskakiwać, zwłaszcza w trasie kierowców o wiele droższych samochodów. Można stwierdzić, że Twingo RS to pewnego rodzaju zabaweczka. U mnie na co dzień jeździ nim żona, ale nie ukrywam, że jak tylko mogę, to jej go podkradam (nawet w trasy). Za to wymiana filtra oleju to czysta masakra (trudny dostęp - duży silnik w małej komorze silnika). Mechanicy rzucają kluczami i mięsem :) Ale da się go wymienić

więcej »
3,62
dodano 06.04.2012 12:13:14 przez

średnica zawracania 10,4m w aucie miejskim to porażka, ale ogólnie to sympatyczne auto z mega pojemnym wnętrzem bez istotnych wad,z ciekawym wyglądem zewnętrznym i pomysłową aranżacją wnętrza w wersji RIP CURL. materialy wykończeniowe b. wysokiej jakości jak na segment A. Powinni trochę popracować nad usterkowością

więcej »
3,62
dodano 05.03.2014 08:31:07 przez

Samochód przeciętny, duża średnica zawracania, głośny w środku zwłaszcza po deszczu (brak nadkoli tylnych i nie da się ich dokupić), przeciętne hamulce z tendencją do zapiekania się klocków w przedniej osi. Samochód bardzo podsterowny (płuży przodem) co bywa niebezpieczne zwłaszcza na mokrej/śliskiej nawierzchni.

więcej »
4,62
dodano 15.04.2010 14:40:33 przez

Małe,wygodne,szybkie autko za rozsądne pieniądze.Po doposażeniu w automatyczną klimatyzację i ESP może konkurować z wieloma innymi dobrymi markami.Jeżeli ktoś ma kilkuosobową rodzinę niech szuka innego modelu.Ja lubię małe auta.Mój samochód nie jest dla mnie przedłużeniem żadnego organu.Jest ok.

więcej »
4,62
dodano 04.01.2009 14:25:29 przez

bardzo fajne autko miejskie ktore takze doskonale sprawuje sie na autostradach - jedyny mankament to halas w srodku przy wiekszych predkosciach ..... po kilkunastu miesiacach zadowolenie nie minelo a wrecz przeciwnie - autko sprawuje sie super dobrze i spalanie sie ustabilizowalo

więcej »
4,62
dodano 11.03.2012 11:19:28 przez

Ogólnie ja jestem bardzo zadowolony z samochodu, generuje bardzo niskie koszty utrzymania, części są tanie, gdy trzeba można zrobić sobie duży bagażnik jak trzeba kogoś przewieźć to znowu można zapewnić komfortową przestrzeń, naprawdę dobrze opracowany samochód.

więcej »

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre

Infiniti FX S Pre

Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 olej napędowy.

Cena: 280 850 zł  ►  219 000

Zyskujesz 61 850Zobacz szczegóły »

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 191 300 zł  ►  134 900

Zyskujesz 56 400Zobacz szczegóły »

Nissan Murano PREMIUM

Nissan Murano PREMIUM

Rocznik: 2013. Silnik: 2.4 olej napędowy.

Cena: 224 100 zł  ►  168 000

Zyskujesz 56 100Zobacz szczegóły »

Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 81 200 zł

Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 81 200 zł

Rocznik: 2013. Przebieg: 20 km. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 150 400 zł  ►  99 900

Zyskujesz 50 500Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Twingo

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Twingo

Renault Twingo - nowa jakość, tylny napęd
Renault Twingo - nowa jakość, tylny napęd Pięciodrzwiowe nadwozie, solidne wykończenie i szerokie możliwości personalizacji. Nowe Twingo rzuca rękawicę najlepszym, a w kategoriach zwinności i zwrotności ustanowiło nowe standardy.

Renault Twingo - zobacz filmy

Genewa 2014 - Renault Twingo - krótka prezentacja
Genewa 2014 - Renault Twingo - krótka prezentacja Renault Twingo zmienia reguły gry - to mały, miejski samochód z silnikiem z tyłu i napędem na tylną oś. Przyglądamy się mu bliżej w Genewie.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 191 133
Renault Twingo II 41

Polecamy!

Opony letnie - promocja!