Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Renault Vel Satis - Oceń swoje auto

Renault
Vel Satis
Wybierz
silnik
lista silników Renault Vel Satis
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 102 ocen tego auta

Oceny Renault Vel Satis

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,31
Podobnie jak w segmencie Wyższa klasa średnia (4,31)

Całokształt

Całokształt
4,32

Mechanika

Silnik
4,37
Skrzynia biegów
4,22
Układ jezdny
4,33

Komfort

Widoczność
4,17
Ergonomia
4,54
Wentylacja i ogrzewanie
4,55
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,86
Wyciszenie
4,57
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,85
Stosunek jakość/cena
4,37

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
89%
11%
NIE
na podstawie 65 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Silnik

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 102 ocen

4,00
dodano 17.09.2011 przez

Kształt niepowtarzalny - inni go za to kochają inni wyśmiewają. Wyposażenie zazwyczaj dużo , dużo powyżej średniej. Jeździ się tym bajecznie, awaryjnośc na niskim poziomie. Dla mnie super bo szukałem czegoś większego , dużobenzynowego, i niepowtażalnego. Zakupilem go po eliminacji konkurencji. Duży wygodny samochód - wymyślony przez francuzów. Nie dziwie sie że nie odniósł sukcesu rynkowego - ale ma spore grono osób uważających że to najlepszy samochód na świecie. Jak nikomu nie przeszkadza zewnetrzny awangardowy wygląd, a chce mieć wygodny , niesamowicie szybki samochód - polecam. A jak ktoś uważa je linia sedana jest mu bliżna to polecam S-klase, Audi A8 lub Peugeot 607 - i nie zrozumi idei tego samochodu.

więcej »
4,23
dodano 20.12.2008 przez

nie najtańszy, ale do zaakceptowania w eksploatacji i utrzymaniu, robiąc ok 20 tyś rocznie, koszt przeglądów (ok. 750 zł z olejem) i koszty napraw (żarówka wymiana 250 zł, to ksenony i nikt poza autoryzowanym serwisem się tam nie dostanie, zamek wymiana 600 zł, też w autoryzowanym serwisie), zresztą tylko tam jeżdżę. Moim zdaniem na czas użytkowania i przebieg nie jest źle, a jeździmy naprawdę komfortowym i co bardzo ważne bezpiecznym samochodem. Ma kontrowersyjny wygląd, może sie podobać lub nie, jednak podróż tym samochodem i jego wnętrze rekompensuje wszelkie zgryźliwości tych, którzy mają odmienne zdanie. Mniejsze koszty ponosiłem jeżdżąc Meganem, ale już większe Laguną, oba auta nowe salonowe.

więcej »
3,15
dodano 17.12.2009 przez

Nikomu nie polecam, najbardziej awaryjny samochód jakim jeździłem, przez okres 7 miesięcy ciągle coś nawalało, jak nie turbina to wtryski,albo coś z elektryką w końcu po pełnym serwisie i diagnozie która w sumie pochłonęła prawie 8 tyś., w trasie przy prędkości około 140 poszła panewka na pierwszym cylindrze.Jak się później dowiedziałem, jest to najbardziej awaryjny silnik 2.2 dci 150 km. w rezultacie samochód został sprzedany z uszkodzonym silnikiem, pierwszy i ostatni vel satis z tym motorem. Może mnie się trafił taki felerny egzemplarz, trudno powiedzieć.....

więcej »
4,62
dodano 07.01.2012 przez

Vel to auto nie dla wszystkich. Trzeba się do niego przyzwyczaić. Jednakże nawet najwięksi sceptycy po przejażdżce nim stonują swoje wypowiedzi. Budzi zawsze zainteresowanie - każdy pyta co to jest ? Jak już wspomniałem - o kradzież się nie boję więc stawka auto casco zawsze jest parę groszy niższa. Auto jest praktycznie nie rdzewiejące - drzwi aluminiowe podobnie jak i maska, tylna klapa. błotniki przednie oraz zderzaki są plastikowe, nadwozie bardzo dobrze ocynkowane ( gwarancja producenta na perforację to 11 lat ! )

więcej »
4,77
dodano 21.06.2012 przez

Auto uważam za bardzo udane i kompletnie niedocenione więc można je bardzo tanio nabyć. "Legendarne" problemy silnika 3,0 dci jakoś mnie ominęły - nigdy temp. wody nie wzrosła do połowy wskaźnika, itp. Prawdopodobną przyczyną problemów z tym silnikiem może być fakt, że przy wymianie albo wyjęciu wtryskiwacza musimy najpierw spuścić wodę z układu chłodzenia- bo inaczej wleje się do cylindra !! Ale czy ktoś czyta serwisówki ?? przed otworzeniem maski silnika, po co ?! A potem mamy problemy ....

więcej »
3,46
dodano 15.07.2012 przez

Auto wygodne, i jak na tą cenę(mowa o używanym egzemplarzu oczywiście) nie mozna znalezc nic lepszego. Miejsca tyle co w siódemce, i nie przesadzam. No ale zawieszenie..tragedia po prostu. Posiadalem auto przez 5 lat i sprzedalem na sile za psie pieniadze...wlasnie przez to zawieszenie,w ktore trzeba inwestowac dosownie po 3-5 tysi, co roku, czasem nawet i co pol roku...Nawet po zrobieniu zawieszania, nigdy nie chodzilo ono tak jak powinno.. nie polecam

więcej »
4,31
dodano 06.01.2011 przez

Auto godne polecenia każdemu kto jest ponadczasowy i ceni sobie orginalną bryłę nadwozia. W środku panuje naprawdę luksus jak na tą klasę auta przystało. Zrazić może spalanie oraz serwisowanie auta w ASO bo tam panowie się cenią natomiast jeśli chodzi o ceny części to jak do większości aut popularnych się plasują. Jeśli ktoś zadał by mi pytanie czy kupiłbym jeszcze raz Renault Vel Satis odparłbym że z wielką chęcią TAK!

więcej »
4,69
dodano 07.04.2007 przez

Jak pierwszy raz zobaczyłem Vel-Satisa to powiedziałem-"co to za paskudzto"- dopiero jak wsiadłem do środka to zmieniłem całkowicie zdanie, nie mówiąc już co było po pierwszej jeżdzie poprostu sie zakochałem. Do dziś nie znam bardziej komfortowego samochodu w tej klasie. Można nim przejechać 1000 km. bez odpoczynku- (poza tankowaniem oczywiście)- ale to przy tej klasie auta jest tak naprawde najmniej ważne.

więcej »
3,31
dodano 01.08.2010 przez

Samochód o nietypowym wyglądzie, bardzo wygodny do podróżowania na dłuższych trasach. Niestety ze względu na swoją awaryjność, wyjazd poza miasto może skończyć się dużymi nerwami oraz jeszcze większymi kosztami. Na nieszczęście awarie dotyczą najczęściej silnika i jego osprzętu oraz skrzyni biegów. Nie polecam tego samochodu mimo wielu jego zalet jego awaryjność jest ponadprzeciętna.

więcej »
4,92
dodano 27.12.2007 przez

auto typu nowoczesny plastikoy TRABANT,gdyby trochę więcej gadżetów byłby najlepszym użytkowym autem,zagrożeniem dla s mb,moja wersja to privilig i zaspokaja moje potrzeby w pełni, super gps,system nagłośnienia,alkantara,przestrzeń,nikt obojętnie nieprzejdzie wobec niego,jest inny ale inni zaczeli go naśladować-seat ,toyota,polecam,następny też będzie vel satis !

więcej »