Polecam, za takie pieniadze bogate wyposazenie (18000zl abs ,2x srs, wpsomaganie , ESZ , immobiliser, ABS itp) i fajny wyglac :)
szczegolnie fajny jest ten 103 konie (Ten sam silnik montowali w polonezie - oczywiscie rovera a nie FSo :P) dlatego latwiej o czesci pewnie. ZAPRASZAM NA www.ROVERKI.pl !!!
Wrażenia
4,0
Silnik
DObra kultrua, moze ciut glosny ? 75 Koni mechanicznych, gorszy od 16V, wiadomo :) Ladnie ciagnie wszak !
3,0
Skrzynia biegów
Dam 3 bo czasem nie wejdzie 1 i wsteczny (skrzynia jest francuska peugot ponoc).
5,0
Układ jezdny
OK !!! Dobrze sie trzyma drogi
Komfort
4,0
Widoczność
Poza prawym lusterkiem ok !
4,0
Ergonomia
OK, troche za male lusterko prawe ? Srodkowy nawiew wieje na tyl, inaczej bym zaprojektowal to. Mogli dodac kontrolke swiatel mijania (trzna sprawdzic pokretlo) ogolnie ok !
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, dam 4 bo srodkowyw nawiew nei da sie ustawic by wail mi na buzie (wieje obok), musze nasmarowac dmuchawe bo glosna :) (ale auto ma 4 lata), filtr przeciwpylkowy -> +
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK, jak na ta wielkosc nie ma co marudzic
3,0
Wyciszenie
8V silnik troche slychac , ale ladny dzwiek :) dam 3 bo nie jest to mercedes :P
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w zimie 10 na 100 (nie jade spokojnie!), naprawy ciut drozsze, ale poza wymiana alternatora nic nie robilem (no tlumik). NIe popularny to drozej ale coz
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pekla 1 listweka w nawiewie (pryszcz), czasem cos poskrzypi. Kropki rdzu kolo zawiasow tylnej kalpy (ponoc czeste :/) wiecej nie ma rdzy... ale lipa troche z tym :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ALternator wloski padl :( 600zl z wymiana, to jedyna awaraia za mojego posiadania (nei wiem jak kiedys)