Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 200 III

Kasia, 9 lat temu
Silnik 2.0 SDi 105KM 77kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 228 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,46
40% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : O dziwo, nie widzę żeby moje autko rdzewiało.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
2,0
Całokształt
Auto sypie się z każdej strony.
Wrażenia
3,0
Silnik
Pęknięta turbina, ale nie wiem czy to ma związek z silnikiem. Fakt, że samochód jest mułowaty i ma kiepskie przyspieszenie.
3,0
Skrzynia biegów
Nie najlepiej wchodzą biegi.
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem dobra widoczność, dobrze się nim parkuje albo cofa.
2,0
Ergonomia
Samochód pali ponad 9 litrów zimą, 8 latem.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trudno go nagrzać. Musiałabym pokonać z 300 km żeby w kabinie się nagrzało. Fatalnie działają też nawiewy. Myślałam, że coś tam trzeba naprawić, coś jest nieszczelne ale mechanik mówi, że wszystko jest w porządku :( Wymieniłam nawiewy (skrzynki) ponieważ połamały się w nich jakieś "trybiki" i nie dało się sterować nawiewem ale to nie pomogło. Poza tym śmierdzi jak stara taksówka.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca chociaż za niski sufit. Mam wysokie dzieci, które siedząc z tyłu smyrają włosami po suficie przez co włosy się elektryzują i jest problem ;)
2,0
Wyciszenie
Chodzi jak traktor. Poza tym przy uruchomionym silniku, na postoju kierownica wpada w drgania. Samochód jest głośny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali i bez przerwy coś się psuje.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odkleja się i roluje tapicerka na suficie i w drzwiach. Raz przyklejałam w drzwiach ale to syzyfowa praca, trudno też naciągnąć materiał. Ciągle psuje się zamek bagażnika - dwa razy go naprawiałam w warsztacie w końcu sama rozebrałam drzwi tylne i za pomocą drutu naprawiłam zamek doraźnie. Nie zapala się światełko w kabinie po otwarciu drzwi - elektryk najpierw nie wiedział co się dzieje w końcu stwierdził, że naprawa jest nieopłacalna. Wielokrotne problemy z alarmem, który się psuł co się skończyło wymontowaniem go. Niestety w tym modelu alarm jest jakoś połączony fabrycznie z centralnym zamkiem i nie mam też tego drugiego. Od czasu demontażu często nie mogę otworzyć drzwi pasażera przez "dzyndzel", który się blokuje i nie da się go wyciągnąć. Dwa razy w ostatnim czasie byłam z nim w warsztacie elektrycznym bo nie świeciła lampka przy rejestracji.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięta turbina. Układ kierowniczy do poważnej naprawy lub wymiany. Przy skręcaniu co jakiś czas blokuje się kierownica i muszę skręcać trzymając bardzo mocno kierownicę, która może odskoczyć. Kierownica rusza się skokowo.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SDi 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Rover 200 III