Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia I Hatchback

Mirek, 19 lat temu
Silnik 1.4 68KM 50kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 39 tys. km
Skoda Fabia I Hatchback 1.4 68KM 50kW 1999-2007 - Oceń swoje auto
4,23
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
W momencie zakupu brak rozsądnej alternatywy. Dziś też samochody z podobnym wyposażeniem np fiesta, corsa są droższe a huinday getz albo kia picanto są mniejsze. Dziś kupiłbym taki sam wóz z silnikiem 75 KM w wersji comfort (czy ambiente). Nowe modele mają tzw.choroby wieku dziecięcego a ich nabywcy darmowymi testerami. Nie jeździc po drogach polnych itp- potem trzeszczy deska.
Wrażenia
4,0
Silnik
mógłby mieć więcej mocy ale nie było w sprzedaży (+9000zł za 101 KM) elastyczny - można jeździć cały czas na 4 biegu.
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą pewnie, sztywno a tak lubię ( a nie gumowo jak w corsie)
4,0
Układ jezdny
nie będę chwalił swojego samochodu bo to nieskromnośc ale moi pasażerowie mówili że tym samochodem się płynie. na tylnych siedzeniach mieli zastrzeżenia do wyprofilowania siedzisk.
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki na zakrętach zasłaniają, tylne przy cofaniu też ale tej wady nie maja tytlko kabriolety.
5,0
Ergonomia
odczuwam brak elektrycznego sterowania prawym lusterkiem, do lewego wystarcza ręczne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w porównaniu z maluchem i corsą ( tymi jeździłem) jest cicha i wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej grupie cenowej trzeba postawić 5
5,0
Wyciszenie
wyciszony silnik plastikową obudową i matami, przy 110 dopiero dźwięk jest męczący. W początkowej fazie użytkowania po przesiadce z malucha wogóle nie słyszałem silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdzę codziennie 3 km tam i z powrotem czyli na ssaniu i komputerek pokazuje 8,5 l. czyli nieźle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowe roczniki zasługują na tą ocenę - abs, gama silników, kolorów, karoserii.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w nowym - brak lampki w bagażniku, brak sworznia regulatora hamowania kół tylnych (brawo!! :( obsługa przedsprzedażna - 200zł), po roku -wymiana włącznika stopu, wymiana łączników stabilizatora, odłączenie przewodu spryskiwacza zimą (duże ciśnienie przy zamarzniętej dyszy), wymiana łożyska koła przedniego. Po 3 l. -zatkanie sie odpływu wody z podszybia w komorze silnika (liście, piasek).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy - fabryczna wada, wymiana przekładni kierownicy - gwarancja. Po 4l. wymiana drążka skrętnego stabilizatora(pęknięte plastikowe elementy dystansowe) ale to zasługa dróg. Nowy typ nie ma elementów plastikowych. Akumulator padł po 3,5 roku, zimą, to chyba normalne.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I Hatchback 1.4 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
7,1
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Fabia I Hatchback