Jest to stosunkowo tani samochód. nie można więc oczekiwać cudów. Nie jest awaryjny - w okresie 4,5 roku eksploatacji wymieniłem tylny tłumik. Mam natomiast poważne zastrzeżenia do hamulców - tarcze są bardzo podatne na zwichrowanie (zarówno oryginalne jak i nie). Automatycznie z tarczami "lecą" klocki. Radzę również zwrócić uwagę na pompę wodną, szczególnie osobom które nie serwisują samochodu w autoryzowanych punktach. Wraz z paskiem rozrządu należy BEZWZGLĘDNIE wymienić pompę wodną (jest napędzana przez pasek, tak więc jest to jedna robota). Niewykonanie tej czynności grozi rozwaleniem całego układu chłodzenia. Wracamy wtedy do punktu wyjścia tzn. wymiana paska rozrządu, rolki napinającej, pompy wodnej i kilku innych detali (koszt ok. 1 600 zł). Mnie to spotkało, ale pretensje mogę mieć tylko do siebie gdyż wymianę paska wykonałem w kiepskim warsztacie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczająca moc, łatwo wchodzi na obroty, dość głośny
3,0
Skrzynia biegów
Nie można jej zbyt wiele zarzucić, ale nie ma też czego specjalnie chwalić.