Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Skoda Yeti - Oceń swoje auto

Skoda
Yeti
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Skoda Yeti
lista silników Skoda Yeti
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 77 ocen tego auta

Oceny Skoda Yeti

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,10
2% gorzej niż w segmencie Małe SUVy (4,17)

Całokształt

Całokształt
4,00

Mechanika

Silnik
4,23
Skrzynia biegów
4,35
Układ jezdny
4,48

Komfort

Widoczność
4,12
Ergonomia
4,22
Wentylacja i ogrzewanie
4,04
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,21
Wyciszenie
3,78
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,82
Stosunek jakość/cena
3,94

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
78%
22%
NIE
na podstawie 77 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Przeniesienie napędu

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Układ elektryczny

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 77 ocen

3,31
dodano 08.11.2015 przez

Da się normalnie jeździć. Nie jest prawdą ,że silnik jest kłopotliwy. Jedyne co trzeba robić to sprawdzać olej i ewentualnie uzupełnić ale też nie jakimś wiadrem tylko trochę. Autko ma dużą przestrzeń, wygodne siedzenia żwawy silnik jedynie spalanie mogłoby być troszkę mniejsze. Po Warszawie bierze 10.5/12 litrów benzyny na szczęście paliwo jest coraz tańsze. Jeśli chodzi o hałas wewnątrz to nie przesadzajmy, ciszy absolutnej nie ma ale to nie lexus tylko skoda. Na hałasy nie narzekam, w trasie za miastem wystarczy jeździć przepisowo i auto jest ok. Korozji na nadwoziu też nie ma może dlatego, że mimo wszystko trochę dbam o auto i nie parkuję pod chmurką. Od strony serwisu też nie będę narzekał ..jak umie się rozmawiać z ludźmi a nie zgrywać panisko to w każdej instytucji będziecie potraktowani miło sprawnie i rzeczowo. Reasumując skoda yeti to normalny samochód bez wodotrysków , jak się kupuje NOWY to nie generuje problemów i kłopotów nie rdzewieje i się nie psuje a już mam na zegarze prawie 40 tys. km czyli naprawdę dużo.

więcej »
1,92
dodano 27.01.2013 przez

Auto które przejechało 40-50-70 tys w ogóle nie powinno się psuć. Na dobrą sprawę powinno dopiero zacząć się domagać wymiany jakiegoś elementu eksploatacyjnego. To wszystko. Jestem załamany usterkowością nowych samochodów SKODY. Najlepiej jest chyba kupować auto jak najnudniejsze z jak najstarszym silnikiem i jak najprostsza konstrukcją, bo wszelkie nowinki po krótkim czasie okazują się bublami.Widać że skoda jak i cały koncern VW nie daje sobie rady z tymi tzw innowacjami a Niemieckie statystyki awaryjności wskazują że RENAULT pod tym względem pokonało VW !!!!! dodatkowo skandal z silnikami TSI i 2.0TDI ( rankingu 10 najgorszych silników świata TSI i 2.0 2.5 TDI to czołówka) pokazała że jakość to była ale kiedyś a dziś liczy się szybki zysk. NIE POLECAM.

więcej »
4,38
dodano 06.08.2011 przez

Byłoby doskonale gdyby nie niemożność skonfigurowania skrzyni DSG do tego silnika. Niestety audi nie spina tego silnika z DSG (tak na marginesie to silnik Audi, nawet znaczków nie zmienili) Oczywiście drobne niedoróbki są: - Nie można swobodnie unieść wycieraczek aby nie uszkadzać lakieru maski - oblodzenie okolic klapy bagażnika uniemożliwia otwarcie bez szkrobania - standardowo - wsteczny w tym samym kierunku co jedynka Poza tym co ważne to jedno z niewielu aut tego typu które mi się podoba. Jest niepozorne, ale ma coś świerzego w sobie, co wyróżnia go in plus z masy jednakowych brył - jak dla mnie nijakich i bez ksztyny charakteru.

więcej »
4,15
dodano 18.04.2010 przez

Jednak w samochodzie cena którego przewala sto tysięcy może być lepsze wyciszenie. Słychać silnik i ulice - po prostu nie do robione. Samochód jak przyklejony do drogi pozwala naprawdę po szaleć ale maksymalna komfortowa prędkość to 160 - 170 dalej zaczyna się huk i szum i t.d. za takie pieniądze można kopić na prz. lexusa rx 330 w tym aucie przy 180 czujesz się jak byś stal w miejscu bo nie słychać ulicy. Auto idealne na miasto byłoby dobrym na dłuższe trasy kiedy by miało tempomat, niestety może mam taka wersje. Ale to są wady do których idzie się przyzwyczaić. Ogólnie jestem zadowolony.

więcej »
4,85
dodano 27.01.2016 przez

Witam, jeżdżę Skodą od roku i jestem bardzo zadowolony. Wiem że każde nowe auto przez pierwsze kilkadziesiąt tys. km przeważnie się nie psuje, więc nie mogę ocenić awaryjności Yeti. Ogólnie szukałem auta dostosowanego do moich potrzeb tj. napęd 4x4, benzyna min. 150koni i żeby nie był zbyt duży. Yeti okazało się najrozsądniejszą z opcji. Jakość wykonania zadowalająca, osiągi przyzwoite, spalanie... no cóż, po mieście cudów nie ma ale w lekko ponad 9l się mieści. Za 100 tys. zł nic lepszego nie znalazłem. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

więcej »
4,69
dodano 10.09.2011 przez

orginalny i sympatyczny samochod w cenie kompakta, bezpretensjonalny niczym szkrab w koszulce "no guilty" (ocena kolegi). Na plus - bardzo dobre wykonanie wnetrza, uklad jezdny, silnik i praktycznosc. Super-relaksujaca DSG. Na minus - jak ktos chce poszalec to duzo spali. Brak napedu 4 na 4. dwa slowa o silniku. Podawany przez producenta wynik 12s na 100km/h, mozna spokojnie poprawic w trybie manual lub s. W tym ostatnim zmierzylem 11,5 z 4 osobami na pokladzie (doroslymi) plus bagaze. Tryb s - mozna spokojnie wykorzystac w trasie.

więcej »
1,77
dodano 01.02.2013 przez

Wydając 100 tyś ma się nadzieje że uto będzie się sprawować dobrze jednak już na gwarancji wymieniono silnik. w 2011r padł panel nawigacji , a następnie w sposób lawinowy elektryka ( panel klimatyzacji 2x , el szyby, elektronika silnika , ) a całości dopełnia fakt że w 2012 r napędy oszalały i prawie na torze się zatrzymałem auto sprzedane i tylko faceta który kupił tego sk... zloma mi szkoda bo to młody człowiek na dorobku , ale takie czasy. Nie będę się rozpisywał na temat ergonomi zawieszenia bo poco .

więcej »
3,69
dodano 05.04.2013 przez

Do zakupu Yeti namówiła mnie żona: "Co to ma być? Panda XXL?. Kup sobie coś takiego, bo tego brzydactwa nikt ci nie ukradnie jak zostawisz przed domem z kluczykami w stacyjce" No i kupiłem. Nie ukradli. A ja pomału polubiłem Yetiego. Można w zimie dojechać do domku w górach, można w jeden dzień bez zmęczenia dojechać do Wenecji. Omijanie ugrzęzłych w śniegu mercedesów - bezcenne. A w ciągu tygodnia jeżdżenia po Alpach spotkałem tyle Yeti, co w Polsce w ciągu 3 lat - to chyba o czymś świadczy.

więcej »
4,69
dodano 02.09.2012 przez

nie jest to moj samochod marzen ,zostal kupiony mozgiem a nie sercem choc coraz bardziej sie do niego przekonuje.Uwazam Yeti za dobre auto warte wydania pieniedzy.kwestia jest tylko ,czego oczekujemy po aucie tego typu .jesli ktos jest przekonany tak jak ja to niech kupuje i troszczy sie o auto i przeczyta troche informacji o uzytkowaniu auta a tym bardziej o silniku turbodoladowanym .po lekturze bedzie latwiej o wydanie werdyktu kupic nie kupic.

więcej »
4,85
dodano 02.12.2010 przez

w cenie aut z napędem 4x4 do 110.000 to bardzo dobry wybór. Skoda zaskakuje jakością wykonania, to nie jest już plastikowa oktavia czy fabia. Doskonałe materiały z samochodów klasy wyższej, duża przestrzeń jak na tej długości samochód, porządny napęd. Skoda tym autem jak i nowym superbem odbierze dużą część klientów innych marek. Trochę jest mały ale inni mają nawet dłuższe nadwozia ale mniej miejsca. Niektórych może zrażać znaczek.

więcej »