Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Suzuki Jimny 1.3 16V 80KM 1998-2002 - Oceń swoje auto

Suzuki
Jimny
Standard
1.3 16V 80KM 1998-2002
lista nadwozi Suzuki Jimny
Suzuki Jimny Standard - Oceń swoje auto Standard

(70 ocen)

Więcej

Podsumowanie 41 ocen tego auta

Oceny Suzuki Jimny 1.3 16V 80KM 1998-2002

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
3,97
4% gorzej niż w segmencie Małe SUVy (4,15)

Całokształt

Całokształt
4,17

Mechanika

Silnik
4,15
Skrzynia biegów
4,05
Układ jezdny
3,95

Komfort

Widoczność
4,46
Ergonomia
3,85
Wentylacja i ogrzewanie
3,76
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,59
Wyciszenie
3,73
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,46
Stosunek jakość/cena
4,02

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
91%
9%
NIE
na podstawie 11 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Przeniesienie napędu

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Układ hamulcowy

Filtr

Lista 41 ocen

3,62
dodano 23.03.2012 przez

Nie bądźcie naiwni- 1. auto typowo kobiece... sratatata...na zakupy -fakt moja laska lubi nim jeździć, ale to twarda kobita;) 2. najlepsze na świecie auto terenowe, Land Rovery wysiadają...blablabla- fakt, że jest dzielne i sam mam zamiar pojeździć w rajdach, ale jest za słaby silnik i siada w błocie na mostach, bo są za nisko. Oczywiście wszystko można stuningować za odpowiednią kasę. 3. jakość blach jest lepsza niż w samurai'u- fakt, że jimny jest o niebo lepszy,ale rama po zimie i kilku błotach (była myta!!!) zaczęła mieć rude naloty. Sposobem jest dokładne mycie, czyszczenie tych nalotów i konserwacja (biteks, gumy, fluidol...) 4. to nie jest auto terenowe, tylko pseudo-mikro-suv... taaa jasne... rama, zapinany stały 4x4, dołączany reduktor, możliwość tuningu off-road i to nie jest auto terenowe??? Fakt, spójrz na pkt. 2, ale i tak jest dzielne i jeśli umiesz nim jeździć, to zaskoczysz niejednego (ja prawie wszystko biore z rozpędu, wtedy dosłownie przelatuję po powierzchni) Poza tym miejcie świadomość, że fotele nie są wygodne, ogólnie auto nie jest wygodne, silnik 1,3 nie musi być ekonomiczny (wydaje mi się, że 1,6 byłby mniej paliwożerny), rodziny na wakacje nie zabierzecie, a poważna zabawa w terenie będzie dość kosztowna. Poza tym spotkacie sie z wszechobecną krytyką waszego wyboru, możecie być wyszydzani lub chociaż traktowani mało serio. Jest jednak ALE: To autko było moim marzeniem od wielu lat, jest bardzo ładne, łączy bryłę klasycznej terenówki z autem miejskim. Na mieście sprawuje sie extra, w trasie gorzej, w terenie bardzo dobrze. Ja mam zamiar zrobić z niego auto turystyczno-wyprawowe. Powoli to robię. Niedługo mój pierwszy rajd turystyczny. A rzeszy filozofów, którzy jeżdżą golfami, passatami z DDR, czy innymi 20-to letnimi civikami i udzielają rad tudzież komentują MÓJ wybór! olewam, bo kijem Wisły nie zawrócę. Wiedziałem jak wygląda i mogłem wyobrazić sobie, że nie zapakuję rodziny i psa. Koledzy narzekają, że z tyłu nie ma drzwi... przecież to moje auto i ja siedzę z przodu! I to jest właśnie fura dla takich małych egoistów-indywidualistów, którzy mają w d... światowe trendy. jeśli zastanawiasz się nad Jimnym i nie odstraszyły Cię powyższe komentarze, a jedynie potwierdziły Twoje podejżenia dot. tego samochodu, to po 1. dojrzałaś (eś) do tego auta, a po 2. prawdopodobnie będziesz w tym wąskim gronie egoistów-indywidualistów mających w d... światowe trendy ;D

więcej »
4,31
dodano 17.10.2008 przez

Kolejne moje auto które kupiłem z miłości do motoryzacyjnych egzotyków. Bardzo sprawny pojazd terenowy (!). Do jazdy w mieście - bardzo twarde zawieszenie, na nierównościach trzeba się przyzwyczaić. Dla większości ludzi którzy używają samochodów do luksusowego przemieszczania się z miejsca na miejsce - nie do przyjęcia. A jeśli kogoś pasjonuje możliwość przejechania tym małym łazikiem prawie każdej dziury i krawężnika bez zostawiania na nim zawieszenia - bezcenny mały przyjaciel o urodzie dyskusyjnej ale pociągającej:))

więcej »
4,31
dodano 12.12.2007 przez

Auto typowo terenowe i tak nalezy je traktowac. Idealne do teranu dobrze sprawdzajace sie rowniez w miescie (bardzo zwrotne niebojace sie dziur i krawężnków).Małe rozmiarem ale wielkie duchem i możłiwościami. Daje rade temu co ma zapisane w papierach 4 os. + przyczepa 1100kg i pack na dachu i śmigasz dzielnie do przodu - tylkonikt ztych co z toba nie jechali to w to nie wierzy... bo przeciezto taka ała zabawaka... taki slodki resoraczek... dla kobiete...

więcej »
4,15
dodano 17.07.2007 przez

bezstressowa jazda po wiejskich drogach i duża poręczność w mieście. Nie do końca przemyślane rozwiązani: -,,elektryczne", ale NIEOGRZEWANE lusterka -lakierowane zderzaki i osłony boczne- szybko tracą urodę, lepsze byłyby czarne -materiały wykończeniowe (kosmate dywaniki , wstawki z tkaniny) szybko się brudzą i są trudne do wyczyszczenia)-na- wet producenci dużo droższych pojazdów nie wstydzą się spłukiwalnych wykładzin.

więcej »
4,46
dodano 26.08.2005 przez

FANTASTYCZNE AUTKO DLA LUDZI MŁODYCH.SPOKOJNIE MOZNA POJECHAĆ PRAKTYCZNIE W KAZDY TEREN.W MIEŚCIE TEŻ SPRAWDZA SIĘ DOSKONALE WSZEDZIE SIĘ ZMIEŚCI I WSZEDZIE MOŻNA WJECHAĆ-JEDYNYM ZAGROŻENIEM SĄ ŻÓŁTE OBRĄCZKI ZAKŁADANE PRZEZ PANÓW Z MIEJKIEJ.JEST TO SAMOCHÓD NIEZAWODNY I ZWRACAJĄCY UWAGĘ,CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ???

więcej »
3,23
dodano 08.08.2007 przez

auto dobrze radzi sobie w terenie (dobre kąty najazdu), mało pali, jest lekkie więc w wiele miejsc można wjechać lecz ale nie polecam jako jedyne auto w rodzienie - jest małe i ciasne a w dodatku jazda jest męcząca na dłuższej trasie. optymalnie się jeździ przy prędkości 90 km/h

więcej »
4,38
dodano 01.10.2006 przez

byłoby bardzo dobrze z silnikiem diesla, szkoda również że konstrukcja autka nie przewiduje doposażenia w osprzęt off-road, również szkoda że nie jest przewidziane wyposażenie bogatszej wersji w czarne plastiki, po co mi lakier który i tak porysuję jeżdżąc w terenie

więcej »
4,38
dodano 02.06.2006 przez

Autko nie jest nowe, więc nie oczekuję cudów, ale jestem bardzo zadowolona. Jeżdżę niemal wyłącznie po lesie, bo tu mieszkam i pracuję. Wyjeżdżałam z miejsc bardzo trudnych, zawracałam również - i nie narzekam. Pali w tych warunkach ok. 10l/100km.

więcej »
3,54
dodano 27.10.2006 przez

nie tego oczekiwalem, kupilem japonca w nadziei, ze skoro europejskie auta traca renome, to na nich mozna polegac... coz, okazalo sie, ze b.sie pomylilem. 5 lat lanosem, padl tylko ABS, zadnych drobnych usterek, wad... jimny - 2 lata, masakra!

więcej »
4,38
dodano 01.04.2005 przez

No nie powiem z miesznymi uczuciami przesiadałem się z Trabanta na Jimnego, jakieś takie wysokie no i nie miało drążka do zmiany biegów przy kierownicy a poza tym brakuje mi tej niebieskiej zasłony dymnej z tyłu no i za mało duroplastu

więcej »