Samochodu po roku czasu i 30,000km spisuje sie nieźle. Niezawodność jest na wystarczającym poziomie. W wersji 1.6 Benzynowej samochód powinien zdecydowanie mniej palić. Problemem jest tez hałas powyżej 3000 obrotów. Hałas okropny na autostradzie powyżej 110 km/h.
Jakość wykonania taka sobie wiele skrzypiących elementów. Do tego dochodzi słaba jakość materiałów na siedzeniach – widać ślady zużycia już po roku czasu od daty zakupu. Słaba widoczność do przodu na boki z powodu potężnych belek. Widoczność do tylu również nie zachwyca. Silnik mógłby być trochę mocniejszy – ale nikt nie kupuje chyba SX4 po to by jeździć na wyścigach.
Jazda po ostrych zakrętach z włączonym 4x4 jest świetna - samochód jest przyklejony do nawierzchni. Nie rekomenduje jazy terenowej - a) można się rozczarować a b) zakopać lub uszkodzić to miejskie autko z lekkimi aspiracjami terenowymi. Samochód jest ładny wizualnie szczególnie w wersji 4x4 GS - wzbudza zainteresowanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
slaba widocznosc
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca do 4 osób - bagaznik jest raczej malutki
2,0
Wyciszenie
bardzo słabe - samochód bardzo głośny szczególnie na autostradzie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8-9, poza miastem 6, autostrada przy 130-140km/h 9-10
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiace siedzenie kierowcy - czesta usterka fabryczna, latwa do naprawy, skrzypiace przednie zawieszenie, smierdzaca klima
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po roku czasu i 30,000km. jest niezle. Problemy z tarczami hamulcowymi - raz juz wymieniany przy 10,000km. znowu beda musialy byc wymienione