Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Toyota Avensis III - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Toyota Avensis III
 
lista silników Toyota Avensis III

Podsumowanie 184 ocen tego auta

Oceny Toyota Avensis III

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,37
4% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,34

Mechanika

Silnik

4,41

Skrzynia biegów

4,24

Układ jezdny

4,35

Komfort

Widoczność

4,27

Ergonomia

4,21

Wentylacja i ogrzewanie

4,39

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,59

Wyciszenie

4,50

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,30

Stosunek jakość/cena

4,25

Niezawodność

Drobne usterki

4,41

Poważne usterki

4,55

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
82%
18%
NIE
na podstawie 182 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Przeniesienie napędu

Układ elektryczny

Filtr

Lista 184 ocen

sortuj komentarze od
3,46
dodano 27.06.2012 17:10:27 przez

Moim zdaniem najlepiej pasuje do tego auta określenie: "zwykły cukierek w pięknym papierku". Przesiadłem się do tego Avensisa w wersji Premium ze Skody Octavii Ambiente - w powszechnej opinii przeciętnej i do tego nie specjalnie wyposażonej. Na dodatek z diesla 1,9 - silnika raczej krytykowanego za głośność i kiepską elastyczność. I to jest mój główny punkt odniesienia. Auto kupiłem w wyprzedaży rocznika, po szybkiej decyzji, bez jazdy próbnej, zachęcony głównie opiniami z tego forum. Moje pierwsze pozytywne wrażenia po przesiadce były takie: świetnie się prowadzi, biksenony rewelacyjnie oświetlają drogę i zakręty w każdych warunkach, system bezkluczykowy, mimo wcześniejszych obaw sprawdza się świetnie, na tylnym siedzeniu dużo miejsca - wystarczy również dla 3 osób dorosłych, bardzo uprzejma, UCZCIWA i zaangażowana obsługa w ASO (nie to co w Skodzie, która myśli że jest "wielka" i że już nie musi się starać o klientów), brak wstawek z "plastikowego aluminium" we wnętrzu auta. I to koniec plusów - teraz negatywy: nie najlepsza ergonomia wnętrza (rozkład przycisków ok., ale brak miejsca na drobiazgi i większe butelki), brak oparcia pod łokieć z regulowaną wysokością, a to które jest wykonano z wstrętnego plastiku do którego klei się ręka, gdy jest ciepło, plastiki kokpitu i drzwi rzeczywiście wyglądają trochę tandetnie (nie licząc wykończeń imitujących grafit, które są bardzo eleganckie), kiepska jakość spasowania elementów, silnik bez dynamiki (to częściowo wina "anemicznej" skrzyni biegów, jak i również przesiadki z diesla - ci co mówią, że "diesle do traktorów" powinni trochę pojeździć dobrym dieslem, a potem się wypowiadać), często zamarzające spryskiwacze szyby przedniej (nie z winy płynu - tylny spryskiwacz działał dobrze, w aucie żony przy tym samym płynie wszystko ok.), często przymarzające przednie szyby (w mojej ocenie z winy uszczelek przy dolnej krawędzi - jest minimalna szczelina, pod którą dostaje się woda ze śniegu roztopionego na ciepłej szybie i zamarza), specyficzne przełożenia skrzyni biegów (bardzo długie przełożenia, kolejne biegi "nachodzą" na siebie chyba w ponad 80%-tach, pierwsze wrażenie takie, że wystarczyłoby max. 5 biegów), przednie siedzenia niezbyt wygodne, a regulacja odcinka lędźwiowego tylko pogarsza sytuację, bagażnik niby duży, ale nieustawny. Szkoda, że zrezygnowano z relingów dachowych (w ASO te plastikowe listwy na dachu nazywają relingiem, ale to ściema) - montaż bagażnika dachowego jest przez to dość upierdliwy i czasochłonny. I pewnie jeszcze by się coś znalazło. Wkurzające jest to, że niektóre ustawienia (oświetlenie wnętrza, zamek centralny) można zmieniać - ale tylko w ASO, po podpięciu do komputera, za bardzo konkretną opłatą. Skoro producent tak to zaprojektował to wypadałoby zapytać przy sprzedaży, co klient preferuje i ustawiać pod niego - a nie dodatkowo "kasować" za i tak już drogie auto. Kiepskie są również niektóre elementy dodatkowego wyposażenia oferowane w ASO - w szczególności czujniki cofania oraz wykładziny bagażnika. Spalanie oczywiście nieco wyższe niż podaje producent i (co zastanawiające) ZDECYDOWANIE wyższe od tego, co wypisują niektórzy na tym forum. Opinie treści "Ostatnia wakacyjna trasa PL-CRO, w sumie 3700km przeważnie autostrady, prędkość 130-140km/h spalanie 6,5l (3osoby w samochodzie, bagażnik w pełni zapakowany), przy prędkości 160-180 spalanie ok. 7,6 - 7,9" kwalifikują się do usunięcia z tego forum. ŻADEN samochód (nawet diesel) nie spali 7,9 l przy prędkości 180 km/h - chyba, że z górki. Auto ze względu na specyficzną skrzynię biegów i dość mocny silnik zniechęca do jazdy dynamicznej i daje możliwość ekonomicznej jazdy na bardzo niskich obrotach. Ale oszczędne jest tak jak każde - przy niezbyt szybkiej (do 90 km/h), i mało dynamicznej jeździe (bez wyprzedzania, częstego hamowania, przyspieszania) i to w płaskim terenie. Żeby pokonać wzniesienia przy niskiej ekonomicznej prędkości i tej masie samochodu trzeba mocno zwiększać obroty, a wtedy w baku pojawia się wir. Jak się "depnie" przy wyprzedzaniu, to chwilowe spalanie przekracza 30 l i nawet godzina oszczędnej jazdy "bierze w łeb" - średnie spalanie skacze w górę. W momencie kupna auto wypadało cenowo korzystnie na tle konkurencji, ale widać, gdzie Toyota zaoszczędziła: kiepski lakier (bardzo miękki - wrażliwy na zarysowania np. przy odśnieżaniu, podatny na odpryski - np. od uderzeń drobnymi kamykami), cienka i miękka blacha (zostały ślady po gradobiciu - na autach które stały obok, "o dziwo" wszystko OK) do tego fatalnie zabezpieczona przed korozją w mniej narażonych na uderzenia kamykami miejscach, kiepskie plastiki (te których najwięcej gorsze niż w mojej starej Skodzie - brzydkie i bardzo podatne na zarysowania, np. plastik przy słupku od strony kierowcy po roku jeżdżenia jest cały obtłuczony od uderzeń klamry pasów bezpieczeństwa), kiepska jakość montażu, brak indywidualnego nawiewu na tylne siedzenia (jest tylko spod siedzeń przednich), brak gniazda elektrycznego w bagażniku, brak czujników i kontrolki zużycia przednich klocków hamulcowych, brak czujnika przepalenia żarówek, jeden przycisk włączający dwie funkcje: podgrzewanie lusterek i tylnej szyby. I żeby była jasność: nie czepiam się, tylko wymieniam te elementy wyposażenia, które miałem w poprzednim tańszym aucie, a których brak w tej "prestiżowej" Toyocie!!! Na (moje) pocieszenie mogę tylko napisać: kolega ma wersję Luna (najtańsza) i tam to dopiero jest kiepsko: w części bagażowej wykończenie jak w dostawczaku - krawędzie plastików odstają podobnie jak u mnie, ale wyglądają, jak by je ktoś ręcznie nożem wycinał. Do auta za prawie 80 tys. zł to nie pasuje. Reasumując: jest to bardzo duże (nie licząc bagażnika - ten tylko duży), dość wygodne "wozidło" dla 4-osobowej rodziny. Dobre do spokojnego i w miarę ekonomicznego przemieszczania się. Ma się świadomość, że zawsze jest jakaś rezerwa, żeby po redukcji kilku biegów w miarę dynamicznie przyspieszyć. Pewne rzeczy można by poprawić, a pewne już poprawiono po ostatnim "face-liftingu" (np. brak świateł do jazdy dziennej). Generalnie dość przyzwoite auto, ale nazywanie go prestiżowym (tak mówią w ASO), czy super oszczędnym to przesada. Liczę na niezawodność - choć nie obyło się już bez usterki. Po tej przesiadce na Toyotę nie dam jednak złego słowa powiedzieć na Skodę - może według niektórych "obciachowe" (bo spod znaku "zielonej kury"), ale dopracowane w drobiazgach auto - dużo bardziej niż ta Toyota. Bo moim zdaniem ta Toyota w tej wersji wyposażenia to połączenie bardzo ładnego wyglądu zewnętrznego oraz najnowocześniejszych rozwiązań ułatwiających jazdę i zwiększających bezpieczeństwo z niedoróbkami i kiepskimi rozwiązaniami bardziej pasującymi do tanich produktów samochodpodobnych np. firmy TATA. Jednak czytając opinie z tego forum myślę, że "Toyociarze" będą z niego bardzo zadowoleni - wygląda na to, że ten samochód jest znacznie lepszy od swojego poprzednika. Na szczęście to moja pierwsza (i raczej ostatnia) Toyota. Inaczej żyłbym w błogim przeświadczeniu, że (cytat z tego forum): "są auta i jest Toyota" :).

więcej »
4,38
dodano 01.09.2011 23:07:38 przez

Całą opinię o aucie zamieszczam w tej pozycji. To moja 3 Toyota, wcześniej jeździłem Avensis II z 2008 roku z silnikiem 2.0 D4D 126 KM, a przygode z Toyotą zaczynałem od Corolli. Jeżeli chodzi o legendarną niezawodność Toyoty to poprzednia Avensis mocna nadszarpnęła ten wizerunek (Corrolla 1.4 benz. odwrotnie - przez 5 lat jazdy i 180 000 km zero usterek). Avensis II przez 3 lata użytkowania zrobiłem 120 tys km - w tym czasie regularnie co zimę miałem problemy z zapalaniem w temp. poniżej - 10 stopni, serwis nie poradził sobie z tym do końca - tłumaczyli, że mam wersje na południowe rynki, muszą wgrać nowe oprogramowanie silnika, ale kolejne updaty nie rozwiązywały problemu, dlatego często interesowała mnie prognoza pogody:-) Dodatkowo na koniec uzytkowania przy przebiegu 95 000 padła turbina i to mimo delikatnego traktowania - na zimnym silniku zawsze spokojnie, bez wysokich obrotów, po powrocie z trasy minuta ciszy na schłodzenie turbiny - na szczęście samochód był jeszcze na gwarancji. Jednak mimo nie najlepszych doświadczeń z Avensis II moje kolejne auto to znowu Toyota. Dlaczego? Zapracował na to wysoki poziom obsługi w serwisie i podejście do Klienta, czułem, że nie intersowali się mną tylko w salonie gdy zostawiłem u nich 90 tys za nowe autoę, ale także w serwisie dalej byłem Klientem, a nie gościem, ktory zawraca głowę - jeżeli nie potrafili rozwiązać problemu to mi nie ściemniali, że ten typ tak ma tylko dalej szukali przyczyn. Zawsze na czas pobytu auta w serwisie otrzymywałem samochód zastępczy tej samej klasy, jak nie miałem czasu na wizyty u nich to przyjechali do domu zabrali samochód, zostawili zastępczy, w sumie nie odczułem, aż tak bardzo problemów z samochodem, no może poza wyjazdem na narty do Włoch, gdzie - przy minus 11 Avensis odpalił mi za 25 razem. Paliwo tankowałem tylko na renomowanych stacjach, czasami dopłacałem za V-Powera. Tym razem aby uniknąć problemów z odpalaniem zimą, turbiną i filtrem cząstek stałych, który mają już wszystkie nowe silniki diesla (co gwarantuje spore problemy i wydatki przy jeździe w większości miejskich korkach) wybrałem wersje benzynową - 1.8 147 KM. Po roku użytkowania i pokonaniu 30 000 km jestem z samochodu i silnika zadowolony - spala średnio 7 l/100km tj. o litr więcej niż Avensis II 2.0 D4D 126 KM, dynamika także ok, oczywiście na 5 czy 6 biegu nie zbiera się tak dobrze jak diesel, zatem podczas wyprzedzania potrzebna jest redukacja na 3 czy 4 bieg ale wtedy przyspieszenie jest zdecydowanie lepsze i zakres obrotów jest dużo większy niż w dieslu, dynamicznie przyspiesza w zakresie od 3000 do 6500 obr/min. No i nie ma turbiny - zatem już minuta ciszy nie jest potrzebna po zakończeniu jazdy - można od razu wyłączyć silnik i iść dalej;-) Obawiałem się, że benzyna będzie głośna, ale dzięki 6 biegowej skrzyni przy 100 km/h mam 2250 obr/min, czyli jest cicho, można spokojnie rozmawiać. Trzeba przyznać, że Avensis II była bardzo dobrze wyciszona, w trasie nie było w ogóle słychać, że pod maska pracuje diesel. Co na plus w Avensis III do poprzednika - na pewno lepiej się prowadzi, ma nieco bardzie sztywne zawieszenie ale bez uszczerbku na komforcie, jest po prostu bardziej sprężysty, Avensis II bujała się bardziej na zakrętach, w środku jest więcej miejsca, z tyłu mamy płaską podłogę, bagażnik troche większy ale dalej zawiasy wchodzą do środka - Toyota nie potrafi zrobić klapy od bagażnika w sedanie na teleskopach, trzeba uważać na bagaże. Spasowanie elementów w środku bardzo dobre nic nie trzeszczy na naszych dziurach. Niestety już ich jakość nie zachwyca, mam wrażenie, że są gorsze niż w Avensis II np. skórzana kierownica jest twarda, jakby była z tworzywa - mój znajomy mówi, że jest zrobiona z plastikowej krowy... . Wpadka ergonomiczna to uchwyt na kubek obok skrzynik biegów, jak włoży się coś większego niż puszka 0,33 to przeszkadza podczas zmiany biegów. Generalnie Toyota Avensis III to samochód, ktory nie wywołuje specjalnych emocji, nie zachwyca inowacyjnością, czy super wykonaniem i materiałami w środku ale pozwala spokojnie połykać kolejne kilometry. I za to się ceni Toyote. Nie wiem jeszcze, czy kolejny samochód to znowu będzie Toyota, zobaczymy jak się będzie sprawować autko na kolejnych 70 000 km, a gdy stuknie 100 000 przyjdzie czas na zmianę. Wtedy też dopisze finalny komentarz.

więcej »
4,85
dodano 09.06.2010 00:35:21 przez

TOYOTA AVENSIS 2.0 152KM AUTOMAT. Pierwsza ocenę dokonalem juz jakis czas temu i teraz,po 3 latach i60tys km postanowiłem ją zaktualizować.Jestem bardzo zadowolony. To moja czwarta toyota w tym segmencie i cieszy mnie ze producent za kazdym razem wyciaga wnioski i w nowych modelach eliminuje wiekszosc (choc nie wszystkie) niedociagniec poprzedników.Samochód bardzo solidny,chociaz po 60 tys. km czasem da sie usłyszec jakies stukniecie czy prace plastików(sporadycznie i nienahalnie,jednak to juz nie to samo co stara Carina E,w której o ile dobrze pamietam przez 4 lata nie spaliła sie nawet zadna zaroweczka)Cichy silnik super automat, pełne wyposazenie, niskie spalanie, komfortowe zawieszenie. Szkoda ze avensis nie oferuje mocniejszej jednostki benzynowej,niemniej ten motor jest doskonały do grzecznej jazdy (do ostrzejszej brakuje odrobinkę mocy). Słaby sprzet audio-wymaga delikatej interwencji w ramach audio tuningu. Przewiduje dalszą bezawaryjną kilkuletnia przygodę z tym autem. Nauczony własnym doswiadczeniem,przekazuje kilka porad dla zastanawiajacych sie nad tym modelem-na co warto zwrócic uwage podczas zakupu: 1.na rozmiar kół. Auta demo stoja zazwyczaj na 17" ( w zimie na 16"),jesli wybierzesz bogatsze wersje to dostajesz auto na 18 calach.Warto przetestowac rózne opcje.Na polskich drogach 18" i 19" to głosnosc,wyzsze spalanie a przede wszystkim gorszy komfort.Warto za wczasu to sprawdzic i ewentualnie dogadac sie z dealerem na zamiane.Ja tego nie zrobiłem i póżniej na własna reke sprzedawałem 18ki i kupowałem nowe 17ki(wyszło znacznie drozej).No chyba ze ktos przedkłada wyglad nad komfort to nie ma sprawy. 2.Fabryczna nawigacja-dotykowy,kolorowy ekran na konsoli wyglada bardzo efektownie,ale sama nawigacja jest juz taka sobie-problemy z nawigowaniem,jezykiem, caly czas sie włacza. Navi posiada niby ogromny dysk audio(chyba 20GB)ale nikt nie dodaje ze nie da sie na nim zapisac formatu mp3 tylko audio!Jedyna przydatna rzecz to mozliwosc współpracy ekranu z kamera cofania oraz dotykowo wybierane nr telefonu. Ja zrezygnowałem z navi i dostałem w to miejsce zmieniarke na 6 CD z mozliwoscia odsłuchu mp3 oraz zostaw bluetooth z głosowym wybieraniem.Jestem bardzo zadowolony, zas navi mam przenosna bo uzywam "raz na ruski miesiąc" 3.Jesli kupisz najbogatsza wersje to w standardzie otrzymasz elektrycznie ustawiana kolumne kierownicy-jej zakres regulacji moze okazac sie za krótki dla wysokich kierowców.Dla mnie wystarczy,niemniej warto to sprawdzic. 4.Jesli zalezy Ci na automacie,to nalezy przetestowac wersje 2.0 benzyne i 2.2 150KM diesel-ja wybrałem benzyne i z pesrpektywy czasu podpisuje sie pod tym wyborem obiema rekami (diesel współpracuje z zupełnie innym i subiektywnie baaardzo słabym automatem-trzeba sprawdzic i porównac).Ciekawą alternatywa byłby silnik diesel 2.2 177KM ale niestety nie ma specykikacji z automatem). Szkoda,ze szklany dach oferowany jest tylko w wersji kombi.

więcej »
3,15
dodano 14.11.2014 21:54:30 przez

Oszustwo? od lat jeżdżę (prywatnie) przede wszystkim Toyotami, jeździłem różnymi markami służbowo i prywatnie i z innymi były mniejsze bądź większe problemy - Corolki nigdy mnie nie zawodziły, łącznie nawet z drobiazgami - to też nie szwankowało, a szwankujące drobiazgi również potrafią doprowadzić do szału więc następna miała być Toyota ale ... ale obecnie Toyota to już nie japończyk (kraj produkcji/składania: Anglia, Turcja inne) wiec zacząłem się zastanawiać, a tu jeszcze to !od wakacji obserwuję ceny Toyoty, ale znając rzeczywistość stwierdziłem, że poczekam do wyprzedaży rocznikowej bo chcę nowy samochód (nie używany i z gwarancją) ale nie zależy mi na roczniku w dowodzie - samochód dla mnie a nie na handel już czy za rok, dwa). W grę wchodzi Corolla (obszerne wnętrze, urosło - większe od tej którą mam) Avensis albo Verso - auto rodzinne, nie śpieszy mi się więc tak sobie obserwuję od marca 2014 i czekam na promocję :) niemal CAŁY rok Toyoty kosztowały: Corolla Active 62 900, Avensis Active 83 900. Teraz Toyota pisze o/obiecuje "kwotowe" rabaty i tak np. Corolla Active 5 000 - czyli z 62 900 na 60 900 ! bo w cenniku cenę starą/podstawową podają jako 65900! Avensis Active 17 000 czyli z 83 900 na 69 900 ! bo znowu do połowy lutego (Corolla analogicznie) cena za Active była 83 900 a od połowy lutego gdy Toyota daje rabat 17 tysi cena podstawowa w katalogu magicznie zmieniła się w cenę 86 900! Podobnie Verso choć jego cen w tej chwili nie pamiętam :) Zawsze kochałem i doceniałem Toyoty ale to co robi ostatnio Toyota Polska to wygląda na zwykłe oszustwo. A "zabawę" taką z magicznymi przekształceniami "standardowych" cen od których naliczany jest SUPER rabat, z dnia na dzień w okolicach listopada, obserwuję w Toyocie od 3 lat! Nie dość, że wygląda to na zwykłe hamskie oszustwo to jeszcze dodatkowo ... hmm ... chyba uważają swoich klientów za idiotów? Pozdrawiam użytkownik 4 Toyot, zastanawiający się nad zmianą marki :( Szkoda, że Mazda swoją 3 przy pięknej stylistyce nadwozia, dobrych gabarytach zewnętrznych i OKi roztawie osi (obecnie 270 cm tak w 3-ce jak i w Corolli) zrobiła trójce takie ciasne wnętrze :(( gdyby nie to nie zastanawiałbym się nawet dnia !

więcej »
4,23
dodano 09.01.2010 09:06:11 przez

To moje pierwsze spostrzezenia po zakupie. Ogolnie pozytywne wrazenia na dzien dobry. Nie wszystko mozna od razu ocenic. Najwazniejsze to mocny silnik, dobre doskonale zawieszenie(w toyotach dlugowieczne)i cisza wewnatrz. Szkoda tylko ze jest wyposazony w filtr czastek stalych. I moze sie on oczyszczac tylko prz wiekszych przelotach. Na krotkie trasy jest to rozwiazanie niekorzystne. Bo filtr sie pozatyka. Oceniam to auto lepiej, wyzej niz passata 2.0 140 KM diesel. Byl to byl glowny rywal dla avensisa prz zakupie. Jest glosniejszy pomimo ze tez common rail, niemiecki :)no i jakis nijaki w srodku. Wogole nie ta stylistyka. Ma podobnie jak toyota poprzedniej generacji problemy z kolem dwumasowym. No ale zeby pekaly glowice?! No wlasnie, dlatego nie mam passata. Mazda 6 jest zbyt ascetyczna jak na moj gust. Laguna odpadla w przedbiegach ( nie jestem milionerem i potrzebowalbym i tak drugiego samochodu zeby czyms wogole jezdzic).Toyota miala wpadke jakosciowa w avensisie T25. Mam nadzieje, ze wyciagneli odpowiednie wnioski.Przesiadlem sie z aurisa. Wiadomo nie ta polka, auris sie cofnal w rozwoju jezeli chodzi o jakosc zastosowanych materialow wewnatrz w stosunku do corolli. W avensisie odnioslem przeciwne wrazenie. Tu nic nie udaje niczego. Materialy przyjemne miekkie. Wnetrze stalo sie przytulne. Duza sprawa w dieslach to uzytkowanie. Sa drozsze w naprawach. To fakt. Ale wielu rzeczy mozna sie ustrzec. Padajace turbo nie pada z reguly jezeli nie gonimy zimnego silnika i wychladzamy turbine. Uklad wtryskowy tez podziala jezeli nie bedzie wlewane jakies badziewie do zbiornika paliwa. Dwumas rozpadnie sie szybciej jak ma sie ciezka noge i robi dymy z opon na kazdym skrzyzowaniu.Jak troche posmigam to dopisze co nieco jeszcze o tym samochodzie. Tymczasem dziekuje za uwage :)

więcej »
3,92
dodano 18.04.2010 21:49:19 przez

Toyota zawsze była przeciętna i taka niestety pozostała. Koncept Avensisa III był ładny - wersja produkcyjna niestety nudna. A wielu robi to lepiej - Honda Accord, Mazda 6, Opel Insignia - to auta o epoki do przodu w designie karoserii jak i wnętrza. Dynamika przeciętna, spalanie dalekie od bajek w folderach, wykonanie przyzwoite, ale znowu inni robią to dużo lepiej. Bagażnik płytki i udziwniony, chociaż brawa za przestrzeń na narty w tylnej kanapie. Przy zakupie zdecydowanie polecam mocniejszy silnik, choć w sumie jak ktoś chce auto dające przyjemność z jazdy i ma żyłkę sportowca niech od razu o Avensisie zapomni - silnik to nie wszystko (np. Toyota pięknie zadusza swoje niezłe skądinąd benzynowce skrzyniami o długich przełożeniach, układ jezdny nie zachęca do ostrej jazdy). Auto też trochę niepotrzebnie urosło i przytyło, teraz dużo lepiej czułbym się w kompakcie, jazda po mieście nie jest tak przyjemna jak w moim poprzednim Avensisie I... Ratuje jedynie cena jedna z lepszych w klasie. I ponoć bezawaryjność, zobaczymy. Przeciętność i niska cena - Toyota chyba zamieni się lada dzień na miejsce z Kia która z kolei zrobiła ogromny postęp... Dobrze, że to auto służbowe. Sam w życiu takiego auta bym nie kupił - moją Hondą Civic aktualnej generacji jeździ się o klasę przyjemniej i poręczniej, a pali podobnie mimo benzynowego silnika (sic!).

więcej »
4,54
dodano 21.09.2014 14:18:20 przez

Oceniłem na tym forum już kilka poprzednich swoich samochodów. Porównam go do innych samochodów z rożnych klas. O avensisie mogę powiedzieć: samochód posiada mało wyraźnych wad oraz zalet Większość elementów jest na średnim poziomie. Jedni będą to lubić inni nie. Słabsze od samochodów tej samej klasy jest moim zdaniem wykończenie (materiały). Samochód jest jednak dobrze zmontowany, na przykład pod naciskiem trzeszczą plastiki centralnej konsoli, a w czasie jazdy, nawet po wybojach nic jednak nie skrzypi. Oceniałem samochód mając na uwadze do czego służy, czyli do codziennej jazdy po Warszawie i okolicach oraz trochę w trasie, nie zaś do jazdy terenowej ani do rajdów. Tu należy zauważyć, że nie lubi wysokich krawężników, chociaż nie zawadzamy spodem o progi zwalniające, nawet tam gdzie innym samochodom się to zdarza. Faktycznie lakier lichy, łatwo się rysuje. Zastanawiałem się czy kupiłbym go jeszcze raz i powiem szczerze, choć nie jest idealny, to w tych pieniądzach ciężko znaleźć coś sensowniejszego. Niby są ładniejsze, niby są diesle, niby benz. turbo, ale w codziennej eksploatacji trudno coś mu zarzucić, leje się benzynę i jeździ.

więcej »
3,92
dodano 17.06.2014 11:12:32 przez

Właśnie mija rok od zakupu mojej Avensis. Może 20 000km, które nią pokonałem nie jest wyjątkowo miarodajne ale już mam jakieś opinie. Auto kupione komisu przy salonie Toyoty od pierwszego właściciela. Użytkowane 50/50 miasto/autostrada. Na początku byłem przerażony ogromnym spalaniem, które w mieście (włączone AC, korki) oscylowało wokół 8,5L. Jednak wystarczyło "nauczyć się" nią jeździć co zajęło mi 2 tygodnie. Teraz 7L/100km w mieście oznacza, że "się spieszyłem". Tak jak wspomniałem wcześniej autko wybrałem spośród używanych przy salonie Toyoty (Warszawa-Klaudyny). Poprzedni właściciel zostawił ją w rozliczeniu. ASO zrobiło mi duży przegląd 90k, udostępniło pełną historię i przedłużyło o rok gwarancję. Przez ostatni rok nie pomyślałem o jej wykorzystaniu bo kompletnie nic się nie stało. Ale przed jej zakończeniem na pewno poproszę o wymianę siłowników tylnej klapy (bardziej profilaktycznie korzystając z gwarancji niż z pilnej potrzeby) gdyż nie podnoszą jej już do samej góry. Za miastem autko bardzo przyjemnie się prowadzi. Sunie przed siebie nie męcząc kierowcy i pasażerów.

więcej »
4,08
dodano 26.09.2010 14:50:47 przez

Najlepszy samochod jakim jezdzilem. Kilka mankamentow by sie znalazlo. Chociazby niektore plastiki. Ale Pancerwageny tez maja slabe. Niestety dzisiejsze disle to produkty high-tec. Wiec nie ma mowy o bezawaryjnosci... elektronika np. Zeby jezdzic tym w miare bezawaryjnie trzeba dbac. Przy wymianie glupiego filtra powietrza nie mozna dopusic do dostania sie czegokolwiek do kanalu dolotowego, nawet drobiny piasku. Wystapuje wtedy zagrozenie awaria turbiny. Nie wspomne o lekiej jezdzie na zimnym silniku, wychladzaniu turbo na goracym, czy chociazby stylu jazdy z filtrem czastek stalych.Stosowanie olejow Low-saps i paliwo dobrej jakosci bez zadnych dodatkow bio. Diesle Toyoty nie lubia generalnie przegrzania, pojawiaja sie wtady problemu z uszczelka pod glowica. Przed zakupem nalezaloby przeczytac ksiazke o dislach :) Zawsze mozna trafic na jakis wadliwy zlom. Pewnych marek i rocznikow nalezy unikac jak ognia ( Laguna II czy Passat B6 do 2008)

więcej »
3,00
dodano 19.06.2012 11:50:12 przez

Auto naprawdę na tle konkurencji wypada bardzo bardzo blado. Jest to mój służbowy samochód, rocznik 2012 kupiony w promocji za 86 tyś zł brutto. Wyposażenie podstawowe, ale w aucie za 86 tyś zł (niby to dużo, biby mało) klimatyzacja manualna, tylne szyby na korbki, tandetne zaślepki w desce rozdzielczej i zapach "nowości" - który u konkurencji jest przyjemny - w Toyocie to okropny smród kiepskiego plastiku - to coś co uważam za niedopuszczalne. Mimo dużych gabarytów nadwozia, auto w środku przestronnością absolutnie nie bije, bagażnik długi, wąski i płytki. Ogólnie rzecz biorąc auto urodą nie grzeszy, jakość wykończenia jest bardzo niska, podstawowe wyposażenie - cienizna. Za te pieniądze można wybrać dużo lepiej, choćby Insignię lub Passata - które są autami z obecnej epoki, bo avensis przypomina auta z końca lat 90tych. Ogólnie auto jeździ przeciętnie i wygląda przeciętnie. Osobiście bym tego nie kupił za więcej niż 50 tyś zł.

więcej »

Pewne oferty od dealerów

Toyota Avensis Sol

Toyota Avensis Sol

Rocznik: 2008. Przebieg: 204 616 km. Silnik: 2.0 olej napędowy.

Cena: 29 900

Toyota Avensis Luna

Toyota Avensis Luna

Rocznik: 2011. Przebieg: 107 000 km. Silnik: 1.6 benzyna.

Cena: 47 900

Infiniti FX S Pre

Infiniti FX S Pre

Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 olej napędowy.

Cena: 280 850 zł  ►  219 000

Zyskujesz 61 850Zobacz szczegóły »

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 191 300 zł  ►  134 900

Zyskujesz 56 400Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Toyota Avensis

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Toyota Avensis

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - zobacz filmy

Toyota Avensis Wagon 2.0 152 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
Toyota Avensis Wagon 2.0 152 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl Toyota Avensis jest na rynku już od jakiegoś czasu i jest autem bardzo dojrzałym. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić wersję Wagon i przy okazji porównać ją do konkurencji z podobnej półki cenowej. Co z tego wyszło? Zapraszamy do oglądania!
Toyota Avensis Wagon - zapowiedź testu
Toyota Avensis Wagon - zapowiedź testu Już wkrótce na naszym kanale pojawi się test modelu Toyota Avensis Wagon, w którym sprawdzimy wszystkie jego wady i zalety. Subskrybuj nasz kanał i śledź naszą stronę, aby niczego nie przegapić!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 191 168
Toyota Avensis III 184

Polecamy!

Opony letnie - promocja!