Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry III Sedan

Janek. ilajedrzej@poczta.onet.pl, 19 lat temu
Silnik 3.0 188KM 138kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 245 tys. km
Toyota Camry III Sedan 3.0 188KM 138kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Za stosunkowo niewielki pieniądze/ rocznik 92, 93 / z gazem, auto wygodne, ekonomiczne w eksploatacj, niźle ciągnie w każdym zakresie obrotów. Nie ma co się przejmować moimi przygodami z przepływomierzem i obrotami / patrz wyżej /. Po części to była moja wina, bo początkowo przestawienie na zasilanie na lpg miałem ustawione przy obrotach rosnących i przy szybkim dodaniu gazu nastąpił strzał / przepływomierz poszedł się walić / Teraz zmiana zasilania na lpg jest przy obrotach opadających i jest ok. Jednak problemu ciasnych zaworów wydechowych nie da się uniknąć /co ok. 70 tys. km. / Coś za coś.
Wrażenia
4,0
Silnik
auto ostatnie 100 tys. jeździ na gazie,porównywalne osiągi z benzyną
4,0
Skrzynia biegów
za krótka dwójka
4,0
Układ jezdny
przy naszych drogach ok.
Komfort
4,0
Widoczność
da się parkować w ciasnych miejscach
5,0
Ergonomia
wzór do naśladowania
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zbyt mała wydajność, długie przewietrzanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przecież to duże auto
5,0
Wyciszenie
przy 180-200 na godz. można swobodnie rozmawiać, słuchać radia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie w cyklu mieszanym 13 l/100 km. Jężdżę dość ostro, obrotomierz bryka po całej skali
5,0
Stosunek jakość/cena
Moje auto ma 13 lat i jest w bdb stanie. Wartość to ok. 15 tys. PLN.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 100 tys. przetarła się skóra na kierownicy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po założeniu instalacji gazowej padł przepływomierz / cena w ASO 3,5 tys./ Część przyleciała z USA za 5 stówek. Problemy z regulacją zaworów, przy gazie trzeba to robić co ok. 70 tys.km.Były poważne problemy z regularną pracą silnika na wolnych obrotach. Cudowałem na różne sposoby/ zawziąłem się /. W serwisie w Górach koło Płocka też początkowo nie dawali rady, ale postawili sobie za punkt honoru zrobić te "obroty". Ściągneli drugie auto, cudowali, ale zrobili! Wyrazy szacunku dla kierownika warsztatu, który stwierdził w pewnym momencie, że wolałby nie brać zapłaty za dotychczasową pracę i nie robić tego dalej. Naprawa kosztowała mnie 3,5 tys. Teraz z gazem jest ok. ale pewnie za ok. 30-40 tys. km. będzie mnie czekać regulacja zaworów / mam nadzieję, że nie walnie mi znów przepływomierz/
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Camry III Sedan