Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Toyota Celica VII - Oceń swoje auto

Toyota
Celica
VII
Wybierz
silnik
lista silników Toyota Celica VII
Pb Benzynowe
Mniej

Podsumowanie 93 ocen tego auta

Oceny Toyota Celica VII

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,27
2% lepiej niż w segmencie Auta sportowe (4,20)

Całokształt

Całokształt
4,51

Mechanika

Silnik
4,31
Skrzynia biegów
4,23
Układ jezdny
4,55

Komfort

Widoczność
3,97
Ergonomia
4,46
Wentylacja i ogrzewanie
4,65
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,08
Wyciszenie
3,54
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,14
Stosunek jakość/cena
4,16

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
88%
12%
NIE
na podstawie 76 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Zawieszenie

Silnik

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Karoseria

Filtr

Lista 93 ocen

4,00
dodano 11.02.2015 przez

Za całokształt daje 4+. To auto sportowe o sportowym charakterze i w takich kategoriach trzeba je oceniać choć nie do końca. Więc prowadzi się rewelacyjnie zwinne skrętne z wygodnymi wyprofilowanymi lecz twardymi siedzeniami. Przestrzeń dla kierowcy i pasażera jest dobra. Przyspieszenie też jest ok i tu jeśli ktoś szuka czegoś na tor i wyścigi to nie ten silnik. Do normalnej jazdy i żeby gdzieś przycisnąć wystarczy. Dlatego należy ten samochód oceniać jako o sportowym charakterze a nie auto wyczynowe. Spalanie 9,5/100 w normalnej jeździe mieszanej ( dojazd do miasta 5 kilometrów z kawałkiem miasta zimą) Być może na trasie lub w lato wyjdzie mniej ale nie badałem. Oceniam to auto jako fajną zabawkę do przemieszczania się kawałkami. Nie oceniajcie tego samochodu jako auta wyczynowego lub limuzyny. Plusy: - wygodne fotele i spora przestrzeń dla pasażera i kierowcy - jako pasażer możecie wyprostować nogi i w nim leżeć ( nie zrobicie tego w wielu autach - szóstka skrzynia, można jeździć na 5 po mieście - w miarę ekonomiczne - zajebisty wygląd - szybko się nagrzewa - cichutki na biegu jałowym - jak pociśniesz fajnie ryczy - spory bagażnik Minusy ( z czego ja nie uważam tego za minusy wiedząc jakie auto kupujesz i czego oczekujesz, ale to można uznać za rzeczy które mogą się nie podobać): - twarde zawieszenie może przeszkadzać na dołach, łatach po prostu trzęsie - mało miejsca z tyłu, w zasadzie uznajcie że go tam nie ma - słabe wygłuszenie, czujesz jakbyś siedział na dworze a silnik warczał Ci koło ucha i był koło siedzenia. - nie zapierdziela to tak jakbys sobie wyobrażał 190km/h i koniec. - przyspieszenie fajne ale tylko w ramach normalnej jazy, **** nie urywa jeśli chcesz się ścigać to nie ten silnik. - cieżko się wsiada i wysiada ale hmmm coś za coś. Kup sobie multiplę pewnie będzie wygodniej wsiąść do środka.

więcej »
3,69
dodano 21.12.2011 przez

Fajny samochód dla młodych kierowców. Ładny chodz trochę już starzejący się wygląd zewnętrzny. Posiadałem ten samochód trzy lata i muszę przyznać że byłem zadowolony. Mieszkam w małym miasteczku i tylko ja jezdziłem celica, co miało dużo plusów. Mało kto przechodził obojętnie;). Ładnie również wewnątrz. Kubełkowe fotele super trzymają. Sześciobiegowa skrzynia biegów najbardziej podobała mi się w tym aucie. Miejsca z przodu wystarczająco, jednak z tyłu nie chciał nikt ze mna jeżdzić ;( Auto tak naprawdę dla dwóch osób, chodz fajnie ze dwa dodatkowe miejsca są... W razie kryzysu zawsze można kogoś wepchnąć. Spalanie naprawdę mnie zaskoczyło pozytywnie. Przy mało oszczędnej jezdzie ok 10 litrów, przy oszczednej nie całe 8 litrów. Najbardziej rozczarowłem się silnikiem. ZA MAŁO MOCY!!!!! Tak naprawdę tej wersji 143 konnej nie można nazwać sportową. 200 km/h max prędkość. Jeżdziłem więcej (oczywiście na niemieckich autostradach) samochodami z silnikiem 1.6 np vectra b. Przyspieszenie do 100 km/h bez rewelacji myśle że też na poziomie aut z silnikami 1.6. Jezdziłem Toyotą Celicą trzy lata i przed samą sprzedażą pękła sprężyna z przodu. Musiałem wymienić dwie i ustawić zbieżność. Nie uważam tego za poważną usterkę ponieważ to jedyna przykrość ze strony celicy jaka mi sie przydażyła przez trzy lata. W sumie stało się to dzień po powrocie z Francji (1300km jazdy prawie bez przerwy), także to normalne zmęczenie materiału. Jeszcze często zapalała się kontrolka od silnika. Mechanicy stwierdzili że to sonda lambda. Wymieniłem sondę i problem powracał. Jeżdziłem z paląca się kontrolka, bo mechanicy pewnie wymyslaliby inne powody, aż trafiliby w problem. Polecam wszystkim, którzy nie potrzebują wozić pasażerów na tylnich siedzeniach. Jakbym miał kupić drugi raz wybrałbym wersję 196 konna.

więcej »
4,38
dodano 18.02.2016 przez

To moja druga opinia na tym forum o tym aucie. Pierwsza była przy 118.000 km teraz po 130.000km. Po 12.000 km mogę doprecyzować moją opinię. Nie wiele się ona zmieni. Uważam to auto za bardzo udane o oceniam nadal na 4+. Do wszystkich którzy nosicie się z zamiarem kupna celicy VII. To auto jest dla młodych ludzi którzy jeżdżą sami. Ciągłe wsiadanie i wysiadanie z tyłu może denerwować. Za każdym razem musisz ustawiać fotel. Nie wraca on do swojego ustawienia. Pół biedy gdy to fotel pasażera ale kierowcy to już jest męczące. To taki mały minus. Potwierdza się to co pisałem to auto dla dwóch osób. Tyły pojazdu to torebka lub ktoś okazjonalnie pamiętajcie o tym. Jeśli chcesz jeździć w większym gronie niż 2 osoby to nie to auto. Spalanie od 7 w trasie do 10 w cyklu mieszanym. Po samym mieście nie mam pojęcia może ze 12 a jak się pobawisz i pokręcisz wysoko to i więcej. Średnio jest to spalanie rzędu 9,5l/100km. Awaryjność bardzo mała jedyne co miałem zepsute to koło VVTI zmieniające fazy ale to od początku zakupu. Tak po za tym żadnej usterki. Rozpatrując auto jako zabawkę to dobry zakup. Auto zabawka do przemieszczania się w dwie osoby na niedalekie odległości. W dalekie trasy mogą dac o sobie twarde siedzenia. Są wygodne wyprofilowane lecz twarde. Tak na trasy do 300km to nie przeszkadza. Auto o fajnym wyglądzie dość niska sylwetka ( trzeba uważać ktoś czasem może Cię nie zauważyć). Generalnie nie jest nisko zawieszone można i wjechać w las. Słabe wygłuszenie ale taki urok tego auta. Przyspieszenie fajne i fajnie czuje się to na mieście. Ładnie kręci się od 4 tyś w górę i wydaje tam super dźwięki. Auto polecam jako dodatkowa zabawka lub auto na krótkie trasy. Auto dla młodych ludzi. Auta nie polecam na długie trasy i dla większej ilości osób niż 2szt.

więcej »
4,85
dodano 09.07.2008 przez

bardzo dobre auto, wymaga serwisowania w terminie, odwdzięczy się za to. Oceniając to auto nie porównujemy go oczywiście do dużych sedanów (np miejsce) tylko z innymi autami sportowymi (coupe, a nie dużymi limuzynami z dużym silnikiem) To jest bardzo fajne, sprawne małe sportowe autko, dające dużą frajdę z jazdy, na drodze może znacznie więcej od przeciętnego samochodu (chodzi o prowadzenie) chociaż nie jest może najszybsze, jeśli chodzi o wersję GT. Często spotykanym określeniem w gazetach czy telewizji jest - małe Ferrari. Tak też wygląda, czy tak samo jeździ? To może powiedzieć osoba która jechała również Ferrari, niemniej cena jest bardzo przystępna. Jeśli zastanawiasz się czy kupić, to kup, a na co zwracać uwagę? dowiesz się tego od miłośników tego modelu skupionych w klubie www.celica-club.org.pl

więcej »
3,77
dodano 22.08.2009 przez

Trudno jednoznacznie ocenić Celice,auto ma wiele mankamentów typu praca skrzyni biegów,przeciętny silnik,głośny i troche mułowaty,ale są też plusy,przyzwoite spalanie,niezłe wyposażenie,dobre blachy i ciekawa stylistyka.Komfort jazdy bdb na autostradach i drogach bez dziur,na gorszej nawierzchni niestety duzo gorzej,zalety to dobre hamulce i duży bagażnik. Moja ocena Celicy jest przeciętna, auto porywa wyglądem i ciekawą stylistyką, ale do sportowej jazdy czasem nie nadaje.Może gdyby drogi były lepsze a tak niestety komfort jazdy jest słaby.Toyota nie dopracowała skrzyni biegów,a silniki vvt-i z tej seri również są przeciętne. Mimo mankamentów, warto wsiąść i pojeżdzić, to ciekawe auto, nazwa i historia, ale czy jakość nieco nie upadła w porównaniu do poprzednich generacji?

więcej »
3,00
dodano 03.03.2013 przez

Auto "sportowe" auto małe z brakiem jakiejkolwiek wygody, sam jeżdżę tym autem sporadycznie jak stoi bliżej wyjazdu lub jak moje audi jest niedysponowane, zamysł tego auta jest jeden to auto jest na pokaz, dlatego właścicielem jest moja siostra, to jej pierwsze auto więc jak wiadomo było kupowane " bo ładne " i to główna zaleta tego dźgajka. Jak dla mnie to auto dla kobiet do przemieszczania się z punktu A do B jeżeli ktoś oczekuje czegoś więcej od samochodu to może się zdziwić to auto szybciej wygląda jak jedzie. W zimę ratunkiem są tylko dobre opony nie jakieś nokiany barumy i inny szajs, do tego bardzo ciężko dostać opony 205/50/16 za to wejdą 195/55/16 które już są ogólnodostępne. Podsumowując mężczyzną nie polecam ale dla pań jak najbardziej :)

więcej »
4,38
dodano 31.01.2010 przez

Ujmijmy to tak: agresywna linia, ładne wykończenie dodajmy do tego delikatne przetłoczenia na bokach i efektowny wlot powietrza na masce i mamy samochód, którego nie można nie zauważyć. Tylko co z tego? Tylko 4, właściwie 3.5 bo: ma to być auto sportowe o czym świadczy niestety tylko wygląd i brak wyciszenie wnętrza. Osiągi jednostki napędowej są poniżej przeciętnej i nawet niskie spalanie w trasie nie jest w stanie tego zrekompensować. W końcu nie kupujemy Pandy MultiJet by mało paliło, a jednak choćby namiastkę sportowych emocji. Na tak kiepski silnik nie pomaga nawet doskonałe prowadzenie auta. Samochód bardziej do lansu niż na wyścigi. Mimo wszystko kupiłbym je jeszcze raz ale na pewno z mocniejszym silnikiem i w wersji po lifcie.

więcej »
4,69
dodano 23.10.2009 przez

Oceniam to auto na 5 z malutkim minusikiem ale tylko za to, że nie ma turbo. Co rekompensuje niskim spalaniem . Chce się nim jeździć, czasami bez powodu. Porównując do BMW czy innych popularnych marek jest niesamowicie oryginalne i piękne. Jeszcze nigdy nie usłyszałem słów krytyki. Silnik 1.8 jest wystarczający aby poczuć przedsionek sportowej rozrywki a tak prawdę mówiąc-na zatłoczonych, polskich drogach ciężko o więcej. Na torze nie byłem i się nie wybieram. Polecam to autko dla każdego kto chce mieć pojazd w ponadczasowym stylu i nie siedzieć na kawie w serwisach. Warto o nie dbać a będzie długo i niezawodnie służyło. W skrócie made in Japan.Polecam.

więcej »
4,15
dodano 17.10.2010 przez

Celica jest autem za którym nie da się nie obejrzeć widząc je pierwszy raz, naprawdę jak ktoś jest młody i lubi sportowe auta celica na pewno przypadnie do gustu. Wersja Gt 143km jest dla oszczędnych, bo jeżeli nie chcecie żeby was byle 2,5tdi wymiotło trzeba wziąć TS ale to trzeba niestety z 10 15 tyś dzisiaj dopłacić. Powiem tak Audi TT 2.0 silnik Turbo 5 zaworów na cylinder i i tak ok 180km, Celica 1,8 bez turbo 4 zawory ale dzięki zmiennym fazom rozrządu osiąga 192km ścigałem sie z TT Hyundayem Cupe 2,6V6, peugeotem 406 Cupe 3.0 V6 200km i celica zawsze wygrywała:)

więcej »
4,15
dodano 14.11.2011 przez

Samochód dla młodych, dynamicznych ludzi, którzy chcą wyróżnić sie z tłumu. Niezawodnosc oraz niskie spalanie z pewnością zadowoli każdego. Piękny, ponadczasowy wygląd oraz rewelacyjne trzymanie sie drogi rekompensuje kiepską skrzynię biegów a wspaniały dźwięk silnika ten niski moment obrotowy. Auto nie jest tak sportowe na jakie wyglada ale napewno jak będziesz do niego wchodził to za kazdym razem bedzie wywoływało uśmiech na Twojej twarzy. Polecam niezdecydowanym.

więcej »