Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

~krasz, 12 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 134 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Znakomite trzymanie sie drogi
4,0
Całokształt
Samochód dla młodych, dynamicznych ludzi, którzy chcą wyróżnić sie z tłumu. Niezawodnosc oraz niskie spalanie z pewnością zadowoli każdego. Piękny, ponadczasowy wygląd oraz rewelacyjne trzymanie sie drogi rekompensuje kiepską skrzynię biegów a wspaniały dźwięk silnika ten niski moment obrotowy. Auto nie jest tak sportowe na jakie wyglada ale napewno jak będziesz do niego wchodził to za kazdym razem bedzie wywoływało uśmiech na Twojej twarzy. Polecam niezdecydowanym.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na japonca bardzo lubi wysokie obroty, na niskich obrotach nawet nie ma co myśleć o wyprzedzaniu bo wtedy on nawet nie istnieje, spi i bylejaki diesel nas zje i zwymiotuje, zabawa zaczyna sie dopiero od 4,5 tys obrotów, samochód pięknie chodzi, jest zwawy, cudowny odgłos dla uszu i dla portfela ;)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w tym samochodzie to chyba największy mankament, skrzynia co prawda 6 biegowa ale lepsza byłaby 5 w której biegi byłyby dłuższe a nie trzeba je zmieniać tak często jak w dieslu. Do tego bardzo kiepsko wchodzi bieg 1 i wsteczny. jedynym plusem jest to ze ma krótkie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzymanie drogi, jedzie jak przyklejone, po szynach, rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze, decydując sie na takie auto trzeba spodziewać sie gorszej widoczności przez tylna szybę.
4,0
Ergonomia
Jak na samochód o charakterze sportowym to bardzo dobrze, dużo schowkow itp itd
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, jeśli chodzi o precyzyjne ustawienie temp w tej klimatyzacji automatycznej to troszkę oszukuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, mam 188cm i waże 110kg, dla mnie miejsca wystarczająco, jeśli chodzi o tył to jak najbardziej wejdą 2 osoby na krótsza podróż lub na jakiś dojazd ;)
4,0
Wyciszenie
Twarde zawieszenie sprawia ze słychać jazdę na naszych \"cudownych\" polskich drogach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależnie od stylu jazdy, na trasie do 120km/h spalanie 7.5l, w mieście kręcąc do 6tys obrotów spalanie pewnie dwukrotnie większe, średnio miasto trasa przy jeździe dynamicznej do 4.5tys obrotów wychodzi spalanie koło 9. Wszystko zależy od Twojej nogi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Warto poszukać zadbanego egzeplarzu który odwdzięczy sie niezawodnoscia i zadowalajacymi osiagami za stosunkowo niska cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód japoński i nie ma co mówić o usterkach, bo jest ich brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście jeszcze nie miałem ani jednej, w końcu to toyota

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica VII