Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

calrissian, 16 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie i układ kierowniczy w Celinie jest perfekcyjny idealnie trzyma się drogi na zakrętach zachowuje się jakby była przyklejona. Rzadko które autko daje tyle przyjemności z jazdy.
5,0
Całokształt
Naprawdę fajne autko dla singla dla rodzinki raczej się nie nadaje.Prowadzi się się fantastycznie zakręty łyka jak lekoman pigułki lecz przydało by się trochę więcej mocy (wersja vvt-i 142KM wersja vvtl-i to zupełnie co innego) .Celinka nawet dzisiaj zwraca na siebie uwagę, ma przyjemne dla oka kształty i rasowy wygląd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie się wykręca zabawa zaczyna się po 4tyś/obr ;)
4,0
Skrzynia biegów
Ok. Nie haczą dobrze wchodzą, idealnie dobrane przełożenia oraz debilnie rozwiązany bieg wsteczny (łatwo o pomyłkę)
5,0
Układ jezdny
idealnie trzyma w zakrętach. Komfort? jak ktoś chce komfortu to nie kupuje takiego samochodu
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko byłoby oki gdyby było coś widać przez tylną szybę
5,0
Ergonomia
Wszystko co niezbędne jest pod ręką. Trzymanie w fotelach bardzo dobre. Jedyna rzecz która mi się nie podoba to ordynarne nakrywki na lusterkach w osłonie przeciwsłonecznej PORAŻKA w aucie za tą kasę mogli się bardziej postarać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa nawet całkiem sprawnie po 3km w ostrej zimie rozchodzi się miłe ciepełko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
autko niby 4 osobowe ale lepiej jeździć samemu lub we dwoje, z tyłu niema miejsca nawet na szeroki uśmiech.
4,0
Wyciszenie
Jechać coupé i nie słyszeć silnika? Do 3tyś jest dość cicho przy tych obrotach na 6 biegu ~120 kmh ale im wyżej wykręcasz tym przyjemniej brzmi :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
:) ) potrafi. Jak lubisz ostrą jazdę to i 20L łyknie ale nie zniechęcaj się jeżdżąc dość dynamicznie spali między 8L a 10L. Osobiście zszedłem do 7L (ale to nie jazda)
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu może nie jest najniższa ale bezawaryjność ma swoją cenę. Autko niestety już nieprodukowane i do dostania tylko z drugiej ręki. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na stan zawieszenia -drogie :(
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna denerwująca rzecz siłowniki tylnej klapy (nie trzymają jak jest zimno)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupiłem Tojkę z drugiej ręki z przebiegiem 62000km przejechałem nią 20000km i nic, wymieniam to co trzeba(nie warto oszczędzać) leje paliwo i jeżdżę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica VII