Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Toyota RAV4 II 2.0 i 16V 150KM 2000-2006 - Oceń swoje auto

Ocena Toyota RAV4 II 2.0 i 16V 150KM 2000-2006

Toyota RAV4 II 2.0 i 16V 150KM 2000-2006

z przebiegiem 140 000 km, wyprodukowany w 2002 roku
Średnia ocena
3,54
~Mariusz
dodał ocenę 21.12.2010 16:45:32, jeździ tym autem niecały rok, poprzednie auto Opel Vectra A

Całokształt

3,00

Mechanika

Silnik

4,00

Skrzynia biegów

3,00
krótka piątka - powoduje, że przy wyższych prędkościach trzeba mocno kręcić obroty

Układ jezdny

3,00
jak dla mnie za twarde zawieszenie, spodziewałem się, że terenówka będzie lepiej amortyzować nierówności na drogach

Komfort

Widoczność

4,00

Ergonomia

4,00
butla LPG zajmuje miejsce w bagażniku i to sporo miejsca - ostatnio nie mogłem przez to włożyć małej zamrażarki

Wentylacja i ogrzewanie

4,00

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,00

Wyciszenie

3,00
zawieszenie hałasuje, powyżej 110 km/h silnik robi sie głośny z powodu krótkiej piątki

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,00
przy dość dynamicznej jeździe spala ok 15 litrów LPG średnio, choć było i ponad 17. Nie da się zejść poniżej 12 w trasie. Nie wiem, na ile może to miec związek z szerokimi oponami o profilu 235mm. Dodatkowo pobiera olej z lubryfikatora (potrzebny do smarowania ceramicznych zaworów) co kosztuje 1 zł/100km za olej plus 700 zł koszt lubryfikatora.

Stosunek jakość/cena

3,00

Niezawodność

Drobne usterki

4,00

Poważne usterki

4,00

Spalanie 2.0 i 16V 150KM 2000-2006 + LPG

LPG [l/100km]
Średnie spalanie:
11,0

Minimalne średnie spalanie

:
9,3

Maksymalne średnie spalanie

:
15,0

Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe

:
8,8

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniającego?

Karoseria

świeża stylistyka pomimo upływu lat

Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego

Przeniesienie napędu

krótka piątka

Silnik

wyższe zużycie paliwa niż myślałem, dziś zastanowiłbym się nas dieslem

Zawieszenie

dość sztywne hałasujące zawieszenie

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

Sugeruję usunięcie, bo:

Oblicz koszty własnej jazdy 2.0 i 16V 150KM 2000-2006

Koszt przejechania 100 km [zł]:
Mój styl jazdy
oszczędny
zrównoważony
dynamiczny
Koszt miesięczny [zł]:
5
25
50
75
100
15 tysięcy km rocznie
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców

Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota RAV4, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Toyota RAV4

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Toyota RAV4

Toyota RAV4 2.0 D4D - skok do nowego segmentu?
Toyota RAV4 2.0 D4D - skok do nowego segmentu? W maju minęło dwadzieścia lat historii RAV4. Przez ten czas japońskie auto sprzedało się w ilości ponad 5 mln egzemplarzy, stając się legendą. W roku swoich dwudziestych urodzin pionier kompaktowych samochodów rekreacyjnych z napędem 4x4 doczekał się nowej wersji. Napęd na cztery koła, do niedawna dostępny jedynie ze 150-konnymi silnikami, obecnie jest do kupienia również w tańszym i najpopularniejszym dieslu 2.0 o mocy 124 KM. Ile zostało z charakteru klasyka i jak mniejszy diesel poradzi sobie z cięższą wersją 4x4?

Toyota RAV4 - zobacz filmy

Toyota RAV4 2.0 D-4D 124 KM - acceleration 0-100km/h
Toyota RAV4 2.0 D-4D 124 KM - acceleration 0-100km/h Toyota RAV4 2.0 D-4D 124 KM - dokładny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DriftBoxa.
Toyota RAV4 2.0 D-4D AWD 124 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
Toyota RAV4 2.0 D-4D AWD 124 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Toyota RAV4 przez cztery generacje zmieniała się bardzo wyraźnie. Pierwsza generacja była niewielka i młodzieżowa, druga już nieco bardziej poważna i nakierowana na jak największy sukces rynkowy. Trzecia zdaniem niektórych to kwintesencja crossovera, natomiast czwarta mocno urosła i zaczęła zbliżać się do wyższego segmentu. W naszym teście sprawdzamy, czy wraz ze wzrostem wymiarów idzie w parze większa praktyczność i funkcjonalność. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów 190 455

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum