Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Toyota Yaris III - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Toyota Yaris III
 
lista silników Toyota Yaris III

Podsumowanie 46 ocen tego auta

Oceny Toyota Yaris III

, produkowany od do roku
Średnia ocena
3,80
3% gorzej niż w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt

3,65

Mechanika

Silnik

3,33

Skrzynia biegów

3,65

Układ jezdny

4,13

Komfort

Widoczność

3,80

Ergonomia

3,93

Wentylacja i ogrzewanie

4,00

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,15

Wyciszenie

3,72

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,02

Stosunek jakość/cena

3,39

Niezawodność

Drobne usterki

3,89

Poważne usterki

3,70

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
50%
50%
NIE
na podstawie 46 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Silnik

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Przeniesienie napędu

Karoseria

Filtr

Lista 46 ocen

sortuj komentarze od
1,69
dodano 11.12.2012 13:22:50 przez

Cała prawda o nowych toyotach Jak chcesz żyć - odradzam Zanim kupisz dzisiejszą toyote zastanów sie 2 razy, jak się zastanowisz to jeszcze raz to przemyśl na spokojnie i jak nadal będziesz chciał ją kupić to przeczytaj moją historie. Nie opisuje modelu Yaris III bo takiego nigdy nie kupie , nawet za darmo bym go nie chciał po tym co przeżyłem z modelem II generacji nowym kupionym w salonie 1.4D skrzynia MMT rocznik 2006 Ostatnia toyota jaką kupiłem - nigdy więcej. Samochód może byłby w porządku gdyby nie skrzynia MMT- tragedia. Awaryjność -brak słów a i ceny z kosmosu. Ja za ten syf dałem ponad 70 000zł . Trzy razy lawetowany dokladnie co jakieś 60 000km awaria skrzyni biegów ,komputera sprzegła - koszt w serwisie naprawy 12 000zł. I tak non stop w kółko co 60 000km. Dwa razy prawe łożysko, kpl tarcz, o dziwo klocki bardziej żywotne niż tarcze , klocki wymieniasz co 40 000km tarcze co 80 000,łożyska tylne z piastami no i ta skrzynia. Samochód jest niebezpieczny na drodze dla użytkownika podczas wyprzedzania potrafi wyrzucić bieg na N i już nie jedzie - hamować i sie chować bo już nie da rady wyprzedzić. Takie sytuacje kilkunastokrotnie podczas użytkowania miały miejsce.Samochód stanowi poważne zagrożenie dla życia jego użytkownika. Wiem co mówie bo samochód posiadam od nowości troche nim przejechalem prawie 200 000km.Serwis nie potrafi tej wady usunąć skrzynie naprawiali mi przy przebiegu 55 000km w ramach gwarancji, później pomimo że dostałem list o wadzie fabrycznej i darmowej naprawie przy 120 000 jak mi sie skrzynia popsuła w Toyota Marki odmówili naprawy, twierdząc że te części wymienili na zmodyfikowane w 2008r przy naprawie 55tys km a modyfikacja weszła dopiero po 2009r, udało się w innym salonie . Przy 180 000km sam już na własny koszt naprawiam cały czas tą samą usterkę. Tym samochodem nie da sie normalnie jezdzić co z tego ze go naprawisz skoro i tak za 60 000km czeka cie kolejna wymiana sprzegła sterownika, komputera. Toyota smieje sie takiemu użytkownikowi jak ja w twarz. Ponadto trzeba wymieniać filtr paliwa ponieważ nie wymieniany daje takie same efekty dla silnika 1.4D jak moja skrzynia MMT .Jedziesz , wyprzedzasz i nagle nie wiadomo skąd silnik sie wyłącza bez żadnych wcześniejszych oznak, świecą sie tylko wszystkie kontrolki i znów walczysz o życie musisz hamować i się chować mi się udawało dlatego jeszcze żyje. Tym samochodem nie da się jezdzić, cały czas przy wyprzedzaniu prześladuje mnie myśl czy skrzynia nie nawali, wyrzuci na N , lub czy filtr paliwa nie jest zanieczyszczony i silnik sie nie wyłączy. I tak non- stop przy wyprzedzaniu zastanawiasz sie czy sie uda czy nie. Zalety trwałe zawieszenie , dość dużo miejsca w środku pakowny nic więcej. Wady żarówki mi sie przepalały co 2 miesiące - wymiana serwis. Ja zmienialem sam rece zawsze pokaleczone. Niewygodne fotele - w trasy sie nie nadaje - to jest samochód typowo miejski na krótkie odcinki. Plastiki strasznie skrzypią wrażenie jakby samochód mial się za chwile rozpaść, rozlecić. Zawieszenie na dziurach twarde, jak było nowe do 40 000km przy nierownościach drogi na zakrętach potrafił podskakiwać i lecieć w powietrzu jakieś 20cm- całkowity brak przyczepności , pózniej ok . Plusem promień skrętu. To jest moja 3 toyota w rodzinie od nowości i moge z całą odpowiedzialności powiedzieć ze dzisiejsze toyoty to syf . Toyta Verso 2004r 2.0D też mi sie psuła - laweta w trasie - sprzęgło skrzynia manualna po 50 000 na gwarancji wszystkie serwisowane w ASO w Toyta Marki. Dzisiejsze Toyoty to bardzo awaryjne samochody z ukrywanymi wadami fabrycznymi.W życiu mialem samochodów już kilka różnych marek Mercedes,Daewoo,Ford. Nabardziej pozytywne zaskoczenie Daewoo Espero 400 000km przejechane a silnik i sprzegło od nowości to samo żyleta - nigdy mnie w trasie nie zawiódł. Jak ktoś sie uparl juz na tego Yarisa i chce go koniecznie posiadać szkoda zdrowia swojego i rodziny. Dobry dla samobójców - polecam. Kontakt do mnie Laureat1@o2.pl

więcej »
5,00
dodano 23.02.2014 16:39:35 przez

Proponuję tym którzy wystawiają negatywną ocenę o uzasadnienie. Każdy może sobie tak generować negatywy będąc np. przedstawicielem konkurencji :) Według mnie jest to wprowadzanie przyszłych nabywców w błąd. Jestem właścicielem już 2 samochody tej marki i tego modelu. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona zarówno z pierwszego jak i drugiego modelu, chociaż ten ostatni jest zdecydowanie bardziej przestronny, elegancki i dynamiczny. Określenie "muł" jest zdecydowanie nieadekwatne do tego auta- ale cóż zrobić, jak jeden z drugim niedoświadczony laik wystawia oceny dla zabawy. Aktualna wersja toyoty yaris jest moim 3 samochodem i jestem z niego bardzo zadowolona. W związku z tym, że robię dziennie około 120-200 km, potrzebowałam niezawodnego samochodu i ten właśnie takim jest :)

więcej »
3,85
dodano 22.07.2014 12:47:47 przez

O ile jakość jak zwykle bez zarzutu, to auto zdecydowanie gorsze od Yaris I jeśli chodzi o projekt. Wkurza mnie wiele dodanych nowych elementów. Np. nie można mieć otwartych drzwi i włożonego kluczyka do stacyjki, bo piszczy. Niezapięte pasy - piszczy. Standardowo pojazd jest sprzedawany bez koła zapasowego (jest wyposażeniem dodatkowym. W porządku, ale bez koła zapasowego, po włożeniu ciężkiego bagażu do bagażnika cienka mata zapada się do środka i łamie. Trzeba to przerobić we własnym zakresie. Mimo wielu drobnych mankamentów i zacofania w stosunku do Yaris I auto jest nadal godne polecenia.

więcej »
4,62
dodano 05.04.2014 19:15:21 przez

Ogólnie samochód bardzo dobry, dość cichy, zawieszenie przez 58tyś zero problemów, silnik żwawy i energiczny do miasta, powyżej 3 tyś obrotów dostaje kopa ( 1,33) Negatywne komentarze piszą chyba ludzie którzy nigdy nim nie jechali a wiem co mówię bo jeździłem 2 lata Yarisem II a teraz kolejne 2 lata od nowości Yaris III ładniejszy większy lepiej wykonany...wszystko na plus. Auto użytkuje na nauce jazdy więc wytrzymuje trudy codziennej pracy. Szczerze polecam ! Minus to trochę za drogie uważam że ceny powinny być od 36tyś do max 42 ...no ale cóż to Toyota :)

więcej »
4,38
dodano 10.10.2013 01:23:14 przez

Potrzebowałem niedrogiego w utrzymaniu auta dla rodziny 2+1 (+1 w chwili zakupu 1,5 roku) w większości do jazdy po mieście (Warszawa). Wybór padł na Yarisa 1.0 trochę przypadkiem gdy zobaczyłem to auto w komisie przy salonie Toyoty i do niego wsiadłem. Urzekł mnie przestronnością, a następnie prowadzeniem i zawieszeniem (wszystko oczywiście w odniesieniu do klasy auta, nie jest to przestronność Scenica czy prowadzenie BMW). Po dodaniu małego spalania i prawdopodobnej niezawodności Toyoty zdecydowałem się i jestem zadowolony.

więcej »
4,08
dodano 22.08.2012 21:10:00 przez

Yaris III na pewno lepiej wygląda niż poprzednicy przód samochodu zdecydowanie zmienił się na plus. Środek jak zwykle funkcjonalny i przestrzenny w trójce niema już tylu schowków za którymi zresztą nie tęsknie. Najważniejsza sprawa to licznik znajduje się w prawidłowym miejscu i wygląda naprawdę przejrzyście- należę do osób które nie przepadały za wyświetlanym prędkościomierzem. Wnętrze jest bardziej eleganckie niż w starszych jarkach. Radio gra dużo lepiej i można podpiąć pendrive. Polecam

więcej »
3,31
dodano 16.03.2014 18:59:52 przez

To pierwsza toyota z jaka mam kontakt i jest po prostu średnio. Auto strasznie słabe silnik trzeba mocno kręcić żeby jechało. 95% przebiegu jeżdżę sam zero bagażu, przy czterech osobach wyprzedzanie staje się bardzo trudne, wręcz niebezpieczne. Auto używam od nowości przy przebiegu 68 tys w desce koło licznika coś puka, plastiki trzeszczą, z podwozia dobiegają dziwne stuki. Strach pomysleć co będzie po 100 tyś. Na szczęście to auto firmowe.

więcej »
2,38
dodano 30.03.2012 20:26:04 przez

ponoc to male zwinne i dynamiczne auto !! OKAZALO SIE JEDNA WIELKA TRAGEDIA i wrecz prowadzi do niebezpiecznych sytuacji !! Jazda tym autem jest bardzo meczaca - bo jest ono nieprzewidywalne , nigdy nie wiadomo czy uda ci sie zmienic BIEG !!skrzynia biegów po prostu tragedia !!!!!Silnik wydaje dzwieki jakby sie dusil!! auto za 57 tys nowe z salonu a starym reno kangoo jezdzi sie lepiej - JEDNA WIELKA PORAZKA !! ODRADZAM

więcej »
3,69
dodano 19.06.2014 22:29:29 przez

TOytote mam od nowości. Jest to służbowe auto i dlatego moja ocena powinna wydać się bardzo wiarygodna i obiektywna. Z auta jestem ogólniie zadowolony. Spalanie jest na przyzwoitym poziomie. Podróżując samemu jest całkowicie wystarczające. Zwinne w manewrowaniu na drodze i poręczne do parkowania w mieście. Niestety rozczarowało mnie dwukrotnie, ale może być to przypadek konkretnego egzemplarza. O tym niżej.

więcej »
4,54
dodano 16.12.2012 14:52:52 przez

Auto kupione jako drugi pojazd do użytkowania w rodzinie, do codziennej jazdy w mieście i na krótkie trasy poza. Sprawuje się doskonale, łatwe do parkowania, wystarczająco zwinne, oszczędne i jak na razie zupełnie niezawodne. Brakuje: świateł do jazdy dziennej, tarcz hamulcowych z tyłu, większego zbiornika płynu spryskiwaczy, elektryki szyb z tyłu, podświetlenia obsługi radia na kierownicy..

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.

Cena: 51 690  ►  44 900 zł

Zyskujesz 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.

Cena: 51 100  ►  43 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Yaris, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Toyota Yaris

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Toyota Yaris

Toyota Yaris - rosnąca forma
Toyota Yaris - rosnąca forma Yaris przeszedł kurację odmładzającą. W ramach najdroższego w historii Toyoty faceliftinu wymieniono aż 1000 elementów. Czy to wystarczy, by Toyota Yaris mogła konkurować z najchętniej wybieranymi modelami segmentu B?
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 737
Toyota Yaris III 46

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum