Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volkswagen Caravelle T4 - Oceń swoje auto

Volkswagen
Caravelle
T4
Wybierz
nadwozie
lub silnik
Volkswagen

Volkswagen

Zmień markę
Caravelle

Caravelle

Zmień model
lista nadwozi Volkswagen Caravelle T4
lista silników Volkswagen Caravelle T4
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 410 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Caravelle T4

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,14
8% lepiej niż w segmencie Dostawcze (3,83)

Całokształt

Całokształt
4,30

Mechanika

Silnik
4,25
Skrzynia biegów
4,06
Układ jezdny
4,18

Komfort

Widoczność
4,51
Ergonomia
4,13
Wentylacja i ogrzewanie
4,10
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,41
Wyciszenie
3,53
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,08
Stosunek jakość/cena
4,00

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
92%
8%
NIE
na podstawie 157 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Silnik

Zawieszenie

Filtr

Lista 410 ocen

5,00
dodano 19.01.2015 przez

Posiadam to auto od 3 lat. Kupiłem z przebiegiem 300 000 km trochę się obawiałem tej liczby, ale czytając opinie że te samochody spokojnie robią 1 mln. km, postanowiłem zaryzykować. Dzisiaj po 3 latach użytkowania i przejechaniu prawie 100 000 km z ręką na sercu powiem że jak bym miał wymienić co w tym aucie jest najbardziej awaryjne to powiem że nie wiem, nie pamiętam jakichkolwiek awarii. Co 10 tys wymiana oleju, o czym przypomina komputer, tak samo przypomina o wymianie klocków ham. kiedy dochodzą. Miałem wcześniej 3 samohody marki Renault i powiem że nie spodziewałem się że można 3 lata jeździć samochodem bez usterek. Kupując vw t4 zaoszczędziłem dużo kasy, którą bym stracił przy eksploatacji moich poprzednich samochodów. Jak czytam dzisiaj opinie ludzi kupujących nowe samochody którzy przejechali nimi nie całe 100 tys i narzekają że ciągle mają jakieś usterki , serwis ich olewa albo źle traktuje i bierze za to grube pieniądze to śmiać mi się chce. Mój staruszek z 2000 r. z przebiegiem 380 tys wygląda i mruczy jak by dopiero z fabryki wyjechał. Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/oceny/volkswagen/caravelle/t4/multivan/silnik-diesla-2.5-tdi-150km-1998-2003/ocena-kierowcy-55619/#ixzz3PGUuuILj

więcej »
3,69
dodano 28.10.2015 przez

Samochód kupiony za psie pieniądze.6500 zł. 9 oobowy. przebieg ponad 500 000. bez haka - to z pewnośćią sprawiło iż silnik jeszcze wzgednie pracuje. duży bak (przejechane 600km na połowie baku. obstawiam ze do 1200 km dojedzie) rok produkcji 1999. Newralgiczne miejsca dla korozji : progi, przednie podszybie, próg pod plastikiem pod drzwiami(warto sprawdzić bo może sie zdarzyć że bedzie tam... nic. flinstonowie), nadkola, pas na wysokości tylnej osi od wewnątrz (jeśli auto jeżdziło w budowlance to mogło być przeładowane tzn wypchana blacha od spodu) silnik 1.9 td pozwala na PRZEMIESZCZASIE sie z punktu A do B. załadowanie 9 osobami upośledza silnik. rakieta to nie jest ale odwdzięcza sie niską awaryjnością. bardzo przecietne wygłuszenie kabiny. ładna praca zawiesznia. przy przeszklonej wersji świetna widoczność 360^0 Aleszrotowe z przebiegeiem 300 tys za 15 tys zł można wepchać między bajki.

więcej »
3,92
dodano 15.01.2012 przez

Auto używane w działalności gospodarczej, pakowne, można zabrać wszystko, a co się nie zmieści to na przyczepę. Ma niewielkie wymagania, jazda bez oleju to nie problem, można dolać po 2 tygodniach jazdy na sucho, zero elektroniki, jazda bez sprawnego alternatora - 180 km, no i coś co w porównaniu z autami którymi jeździłem czyni T4 mistrzem to skręt, jest po prostu niesamowity, co przy tych gabarytach w ruchu miejskim i na budowach niesamowicie ułatwia jazdę. Auto sporo pali, dość często skrzypi na podwoziu. W trasie dość niezawodne. Praca silnika jak w małym traktorze, w zimie wkładam farelke pod maskę na dwie godziny przed startem, i jest OK. Generalnie auto niema ze mną lekkiego życia , ale daje radę .

więcej »
4,77
dodano 23.02.2016 przez

9 lutego nasza T4 obchodziła 20 urodziny. Od 16 lat w rodzinie. Nie ma turbin dwu masów i EGRów szmerów i bajerów po prostu wsiadasz palisz i jazda. Nie jest oszczędzany często gaz do podłogi i kręcenie na obrotach jak jedzie z ładunkiem. Ładowność 1000kg według papierów a tak naprawdę nasza T4 to 2 tony a nawet 2,5t przewozi często i gęsto nie ma z tym problemu przy 2850kg samego ładunku ciśnienie z koła uciekło felgą. Sprzęgło silnik pompa wtryskowa oryginalne przebieg nieznany licznik stanął dawno temu na 214000 a w 4 lata Niemiec zrobił 186000.Myślę koło 400 000 km nalatał.Będzie jeździł aż się złamie w pół. Polecam nie ma lepszego

więcej »
4,08
dodano 21.01.2006 przez

CALOKSZTALT DO TEGO CZASU JEZDZILEM AUDI BARDZO DOBRE AUTO ALE TEZ MIALO SWOJE DOLEGLIWOSCI TRZEBA PILNOWAC TEN MAM KROTKO POLECAM KUPNO Z ZAUFANYCH RAK ALBO Z WARKSZTATU WIECIE COFANIE LICZNIKA I SERWIS TEN MUSI BYC SPRAWDZONY JAK KUPISZ KOTA W WORKU TO MOZE BYC DROGO:SAMOCHOD POLECAM DLA RODZIN Z DZIECMI I GOSPODARSTW I MALYCH PRZEDSIEBIORSTW JEST TO SAMOCHOD BEZ KONKURENCYJNY LEPSZY OD WSZYSTKICH MERCOW TE MAJA TEZ SWOJE UJEMNE STRONY ALE ZNAM TAKICH CO PRZESIEDLI SIENA VW Z MERCA I SA ZADOWOLENI TE AUTA LATAJA 500:000 BEZ PROBLEMOW TYLKO SERWIS :SERWIS I JESZCZE RAZ SERWIS

więcej »
4,54
dodano 10.11.2004 przez

Zawsze mu ufam bez względu na to gdzie ajde i naarzie udaje sie wspólna współpraca . jak byłem na badaniu z ciekawości ciśnienia w cylindrach to mechanik powiedzial ze teoretycznie wygląda to na połowe żywotnosc tego silnika . a Jeżdże nim czasami ponad 170km / h na autostradach i chula .I z góry zaznaczam że to nie jest Max tego auta. Juz nie jeden z górnej pólki się zdziwił na stracie . Ostatnio ścigałem sie z sprinterem ( włoch ) 2.9 i na odcinku 380 km (wszystko autostrada) , niestety kolega Makaron odpadł z gry choc naprawde był to godny rywal . a poza tym wiele by jesczze pisać.

więcej »
3,85
dodano 12.01.2010 przez

jak dotychczas to moj najlepszy samochod jest bardzo wygodny i wszechstronny polecam go dla wiekszych rodzin i malych przedsiebiorcow nadaje sie doskonale do pokonywania dlugich tras a i przez swoj spory przeswit mozna nim nieco zboczyc z aswaltowej drogi bez obawy zawisniecia sie czy uszkodzenia czegokolwiek idealny dla turystow mozna w nim sie wygodnie wyspac i zjesc posilek gdzies w trasie ja osobiscie jestem wedkarzem i spedzam sporo wolnego czasu poza domem,to nie przyczepa kampingowa ale pozwala na odrobine luksusu i mozna sie spokojnie zabrac ze wszystkim

więcej »
4,85
dodano 17.04.2012 przez

jestem posiadaczem tego auta od 5 mies. więc jeszcze nie długo, bardzo obawiałem się przebiegu ponad 300 tys, ale jak na razie jestem bardziej zadowolony z tego silnika niż z silnika DCi w autach Renault, przy przejechaniu 200 tys zaczynały się sypać, o zawieszeniu nie wspominając. Ogólnie t4 2,5TDI 150KM Multivan to bardzo rodzinne auto, wygodne i przestrzenne ze świetnym silnikiem któremu mocy nie brakuje, przy jeździe bez pasażerów można się spokojnie spróbować z większością osobówek na drodze którzy często okazują zdziwienie.

więcej »
2,46
dodano 03.08.2006 przez

przeglądy co 15.000 km - lekka przesada jak na busa... usunięcie każdej awarii trwa w serwisie w Polsce ok. 10 dni!!! serwisy nie mają części, które ściągaja z Niemiec i trwa to stanowczo zbyt długo! generalnie jednak nie polecam zakupu... może i ładnie wygląda ale jest to zawodny samochód, Panowie inżynierowie z VW - nie popisaliście się... Jeżeli tak samo zaprojektowaliście i wykonaliście Craftera to nie wróżę niczego dobrego... I choć od lat jestem uzytkownikiem VW to jednak poważnie zastanawiam się nad zmianą marki.

więcej »
4,54
dodano 15.02.2013 przez

Bardzo dobry samochód! O mały włos kupiłbym coś innego. Uniwersalny- mam wersję osobową Transportera- nadaje się do pracy i na wycieczki. Droższy od konkurencji, ale wart każdej złotówki. Świetny "kolega z pracy"- można na nim polegać, nie ma fochów, wszystko zrobi i nie marudzi. Wszędzie wjedzie i nie trzeba się trząść o jakość dróg. Super jako bus i osobówka w jednym. Tym modelem Volkswagen tworzył swoją legendę i przyznam, że warto zapłacić za ten znaczek. Dziś już nie robią niestety takich samochodów.

więcej »