Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volkswagen Caravelle T4 Transporter - Oceń swoje auto

Volkswagen
Caravelle
T4
Transporter
Wybierz
silnik
Volkswagen

Volkswagen

Zmień markę
Caravelle

Caravelle

Zmień model
lista silników Volkswagen Caravelle T4 Transporter
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 277 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Caravelle T4 Transporter

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,12
7% lepiej niż w segmencie Dostawcze (3,84)

Całokształt

Całokształt
4,27

Mechanika

Silnik
4,22
Skrzynia biegów
4,09
Układ jezdny
4,16

Komfort

Widoczność
4,45
Ergonomia
4,10
Wentylacja i ogrzewanie
4,04
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,31
Wyciszenie
3,45
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,09
Stosunek jakość/cena
4,05

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
90%
10%
NIE
na podstawie 93 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 277 ocen

3,69
dodano 28.10.2015 przez

Samochód kupiony za psie pieniądze.6500 zł. 9 oobowy. przebieg ponad 500 000. bez haka - to z pewnośćią sprawiło iż silnik jeszcze wzgednie pracuje. duży bak (przejechane 600km na połowie baku. obstawiam ze do 1200 km dojedzie) rok produkcji 1999. Newralgiczne miejsca dla korozji : progi, przednie podszybie, próg pod plastikiem pod drzwiami(warto sprawdzić bo może sie zdarzyć że bedzie tam... nic. flinstonowie), nadkola, pas na wysokości tylnej osi od wewnątrz (jeśli auto jeżdziło w budowlance to mogło być przeładowane tzn wypchana blacha od spodu) silnik 1.9 td pozwala na PRZEMIESZCZASIE sie z punktu A do B. załadowanie 9 osobami upośledza silnik. rakieta to nie jest ale odwdzięcza sie niską awaryjnością. bardzo przecietne wygłuszenie kabiny. ładna praca zawiesznia. przy przeszklonej wersji świetna widoczność 360^0 Aleszrotowe z przebiegeiem 300 tys za 15 tys zł można wepchać między bajki.

więcej »
4,77
dodano 23.02.2016 przez

9 lutego nasza T4 obchodziła 20 urodziny. Od 16 lat w rodzinie. Nie ma turbin dwu masów i EGRów szmerów i bajerów po prostu wsiadasz palisz i jazda. Nie jest oszczędzany często gaz do podłogi i kręcenie na obrotach jak jedzie z ładunkiem. Ładowność 1000kg według papierów a tak naprawdę nasza T4 to 2 tony a nawet 2,5t przewozi często i gęsto nie ma z tym problemu przy 2850kg samego ładunku ciśnienie z koła uciekło felgą. Sprzęgło silnik pompa wtryskowa oryginalne przebieg nieznany licznik stanął dawno temu na 214000 a w 4 lata Niemiec zrobił 186000.Myślę koło 400 000 km nalatał.Będzie jeździł aż się złamie w pół. Polecam nie ma lepszego

więcej »
4,54
dodano 10.11.2004 przez

Zawsze mu ufam bez względu na to gdzie ajde i naarzie udaje sie wspólna współpraca . jak byłem na badaniu z ciekawości ciśnienia w cylindrach to mechanik powiedzial ze teoretycznie wygląda to na połowe żywotnosc tego silnika . a Jeżdże nim czasami ponad 170km / h na autostradach i chula .I z góry zaznaczam że to nie jest Max tego auta. Juz nie jeden z górnej pólki się zdziwił na stracie . Ostatnio ścigałem sie z sprinterem ( włoch ) 2.9 i na odcinku 380 km (wszystko autostrada) , niestety kolega Makaron odpadł z gry choc naprawde był to godny rywal . a poza tym wiele by jesczze pisać.

więcej »
4,08
dodano 21.01.2006 przez

CALOKSZTALT DO TEGO CZASU JEZDZILEM AUDI BARDZO DOBRE AUTO ALE TEZ MIALO SWOJE DOLEGLIWOSCI TRZEBA PILNOWAC TEN MAM KROTKO POLECAM KUPNO Z ZAUFANYCH RAK ALBO Z WARKSZTATU WIECIE COFANIE LICZNIKA I SERWIS TEN MUSI BYC SPRAWDZONY JAK KUPISZ KOTA W WORKU TO MOZE BYC DROGO:SAMOCHOD POLECAM DLA RODZIN Z DZIECMI I GOSPODARSTW I MALYCH PRZEDSIEBIORSTW JEST TO SAMOCHOD BEZ KONKURENCYJNY LEPSZY OD WSZYSTKICH MERCOW TE MAJA TEZ SWOJE UJEMNE STRONY ALE ZNAM TAKICH CO PRZESIEDLI SIENA VW Z MERCA I SA ZADOWOLENI TE AUTA LATAJA 500:000 BEZ PROBLEMOW TYLKO SERWIS :SERWIS I JESZCZE RAZ SERWIS

więcej »
2,46
dodano 03.08.2006 przez

przeglądy co 15.000 km - lekka przesada jak na busa... usunięcie każdej awarii trwa w serwisie w Polsce ok. 10 dni!!! serwisy nie mają części, które ściągaja z Niemiec i trwa to stanowczo zbyt długo! generalnie jednak nie polecam zakupu... może i ładnie wygląda ale jest to zawodny samochód, Panowie inżynierowie z VW - nie popisaliście się... Jeżeli tak samo zaprojektowaliście i wykonaliście Craftera to nie wróżę niczego dobrego... I choć od lat jestem uzytkownikiem VW to jednak poważnie zastanawiam się nad zmianą marki.

więcej »
4,54
dodano 15.02.2013 przez

Bardzo dobry samochód! O mały włos kupiłbym coś innego. Uniwersalny- mam wersję osobową Transportera- nadaje się do pracy i na wycieczki. Droższy od konkurencji, ale wart każdej złotówki. Świetny "kolega z pracy"- można na nim polegać, nie ma fochów, wszystko zrobi i nie marudzi. Wszędzie wjedzie i nie trzeba się trząść o jakość dróg. Super jako bus i osobówka w jednym. Tym modelem Volkswagen tworzył swoją legendę i przyznam, że warto zapłacić za ten znaczek. Dziś już nie robią niestety takich samochodów.

więcej »
4,38
dodano 05.03.2016 przez

Autko kupione za 22tys w 2014r z przebiegem 300000. Były obawy o przebieg, żywotność. Zrobiłem 130000 i zero problemu! 2 x rozrząd + olej 5w40 co 120000 i chodzi idealnie. Warto montować porządne zamienniki bo auto się odwdzięcza niezawodnością. Na hamulcach i zawieszeniu po przebiegu 70000 dalej jeżdze i jest ok. Do pracy, na budowy nr1. Na autostradzie tempomat i 140 non stop bez problemu zapakowany. Znajomi kupili vivaro, transita troche młodsze za podobną kasę i co chwila jakieś problemy.

więcej »
4,85
dodano 21.05.2012 przez

Miałem w swoim życiu bardzo dużo samochodów, bardzo dużo jezdze i jak dla mnie T4 to jedyny słuszny sprzęt którego jest pewien na 100%. Wiem że jak teraz wsiądę do niego to zawiezie mnie 1000 czy 2000km bez żadnych niespodzianek dlatego z czystym sumieniem polecam. Mógłbym sobie kupić nowszy może i ładniejszy i bardziej "cool" pozostaje tylko pytanie po co...T4 równa się prostota i niezawodność gdzie w nowszych autach niestety tego nie ma.

więcej »
4,38
dodano 06.09.2004 przez

mój ciągle pracuje w ostrym terenie obciążony na max często wielokroć ponad dopuszczalną normę ponadto częste bardzo dalekie wyjazdy cała europa wzdłuż i wszerz ten samochód jest moim najważniejszym narzędziem pracy i bije beemke siódemke na głowę jeśli chodzi o ciągnięcie kabli w błotnistym terenie pośrodku lasu i jak na moją ekstremalną eksploatację to nie psuje się nic co by miało jakikolwiek wpływ na mój dobry humor

więcej »
4,31
dodano 03.04.2005 przez

Jest to dobre auto,ale jesli stac Cie tylko na zakup nie biorac pod uwage pewnych napraw ktore sa kosztowne niekiedy to odradazam,chyba ze nie wkurzają cie stuki,wycieki oleju,rzężące sprzego itp to ok.Jedno jest pewne to auto chyba nigdy nie stanie Ci na drodze bedzie cos stukac pukac ale bedzie jechac bo to jest VW. Jaaprawiam wszysto co mi sie zepsuje,nie zawsze od razu,nigdy mi nie odmowil posłuszenstwa w trasie.

więcej »