Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Golf V - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Volkswagen Golf V
 
lista silników Volkswagen Golf V

Podsumowanie 423 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Golf V

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,14
2% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,16

Mechanika

Silnik

4,14

Skrzynia biegów

4,31

Układ jezdny

4,44

Komfort

Widoczność

4,07

Ergonomia

4,41

Wentylacja i ogrzewanie

4,26

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,36

Wyciszenie

3,84

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,95

Stosunek jakość/cena

3,69

Niezawodność

Drobne usterki

4,08

Poważne usterki

4,11

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
76%
24%
NIE
na podstawie 296 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Zawieszenie

Filtr

Lista 423 ocen

sortuj komentarze od
4,00
dodano 28.02.2011 16:46:36 przez

Jest to moje piąte auto. Ogólnie wypada nieźle na pierwszy rzut oka (zrobilem dopiero 1000 km), dynamiczny mocny silnik, mega precyzyjna skrzynia, precyzyjny układ jezdny. Dobre hamulce, sztywne zawieszenie, auto twarde, widoczność niezła choć troche mi przeszkadza prawy przedni słupek, miejsce za kierownicą powinien znaleźć każdy, pasażerowie też nie narzekają. W mieście auto idealne choć może troszke za dużo spala ON, na trasę KM wystarczająco, jest ciężki więc dobrze się prowadzi, na trasie trochę "skacze" pewnie dlatego że jest krótki, przy 120 km/h "nie czuć" prędkości. Co do wad to głośno w środku (głównie od silnika, aczkolwiek przy 180 km/h akceptowalnie w środku), trzeszczy tapicerka przy agresywnym przyspieszaniu, słychać silnik, czuć praktycznie każdą dziurke w drodze, audio do bani, miejsca w bagażniku tyle co na sanki i jedną torbę, rozwiązanie z piórami wycieraczek tragedia. Co do usterek to sie nie wypowiadam bo działa mi wszystko, nic sie nie zepsuło i nie wiem co sie zepsuło wcześniej bo historii pojazdu nie znam. Auto ma to coś, codziennie rano chce się do niego wsiadać, chce się nim jeździć aby mógł zachwycać. Porównując do Toyoty Corolli e12 2.0 D4D ... to toyota wypada jak puszka na kołach, porównując do Vectra C 2.2 dti i Mercedec C w203 2.2 cdi komfort dużo niższy (w końcu to limuzyny) jednak ustępują golfowi w zadziorności, a właściwości jezdne podobne. jak dla mnie wnętrze w golfie wykonane lepiej niż w vectrze C.

więcej »
4,54
dodano 25.06.2014 10:03:03 przez

auto skrojone na miarę - każdy znajdzie w nim to czego szukał. ergonomia na najwyższym poziomie! stosunkowo tani serwis w ASO. wysoka jakość wykonania (choć skrzypi mi kratka na środku deski rozdzielczej przy wyższych obrotach lub na dziurach)... świetne zawieszenie - auto jeździ jak tramwaj! super hamulce! stylowy i ponadczasowy wygląd, absolutna bezawaryjność wszystkich podzespołów, niska utrata wartości - szczególnie w przypadku aut bezwypadkowych i z polskich salonów z bogatym wyposażeniem - takich jak moje, łatwość odsprzedaży... climatronic to bajka, reflektory świecą bardzo jasno i daleko, komfort prowadzenia i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie! ze słabości wymienię: kiepski, miękki i bardzo podatny na wszelkie rysy lakier (nawet gąbką go można porysować podczas mycia), skrzypiące niektóre plastiki, paliwożerny silnik 1,6 (choć faktycznie całkowicie bezawaryjny mimo spalania rzędu 9,5 w mieście bez klimy i 7,5 litra w trasie bez klimy przy prędkościach rzędu 120-130 km/h, bo przy prędkościach rzędu 170-180 km/h potrafi wyssać nawet 14 litrów), rozrząd na pasku a nie na łańcuchu (co powoduje konieczność jego kosztownej wymiany co 5 lat niezależnie od przebiegu), niskie zawieszenie (8,5 cm na polskie drogi to ciut za mało - łatwo porysować podłogę lub progi przy podjeżdżaniu choćby pod najmniejszy krawężnik)... reszta po prostu super!

więcej »
4,54
dodano 15.06.2013 21:23:29 przez

auto ogólnie dobre, zadowoli każdego, próżno porównywać do astry/megane/civica/corolli/aurisa (tymi miałem okazję jeździć astra/megane/corolla - służbowo)wersja sportline (15mm obniżone, kubełki masa dodatków) nie męczy długą jazdą, duuuużo miejsca w środku, oszczędne, wdzięczne, 2.0 tdi - zapas mocy nawet w 4 osoby z bagażem, chce się do niego wsiadać, dołożyłem sporo kasy po kupie w sumie z 5 tyś jednak teraz przez 16 miesięcy spokój, ludzie nie bójcie się silnika 2.0 tdi jest ich z 8 rodzajów a golf posiada ten jeden z najlepszych model BKD, naprawde polecam ale TYLKO sprawdzone i zadbane egzemplarze!!! a teraz o wadach ;) mały bagażnik, poprostu porażka i tyle, słupki z przodu trochę zasłaniają, obniżone zawieszenie to pomyłka na nasze drogi, uszkodzony zderzak z przodu i to 2 razy, zerwane osłony z pod spodu za niski i tyle,skrzypi konsola środkowa (stosunkowo proste do wyeliminowania, wystarczy 2h i trochę taśmy z gąbką :D ), dziwne problemy z klimą to sie nie włącza to nie odprowadza skrolpin etc niezbyt kosztowne jednak uciążliwe, stuki w zawieszeniu (raczej nie do wyeliminowania) no i zamarzające drzwi (może tylko u mnie ;/)Ogólnie polecam to dobre auto, brakuje im do klasy premium jednak nie wiele, w domu jest bmw e90 oraz volvo s60, wiem co mówie ;) POLECAM ZADBANE EGZEMPLARZE Z MOTOREM 2.0TDI !!!!

więcej »
2,54
dodano 18.08.2012 18:36:00 przez

Samochód jest przeciętny a nawet kiepski za taką kase czegoś trzeba wymagać. Niezaprzeczalnie jego największa zaletą jest szybka odsprzedaż bo idiot na tego złoma zawsze sie znajdzie. Najbardziej daje się we znaki polityka producenta tuszowania awarji. VW wypuszcza na rynek auto, i ma nadzieję że fama rzekomej jakośći jakoś obroni te auto i tak jest o dziwo. Samochód jest wybitnie niedopracowany, i testowany tak naprawdę na klientach zamiast na fabrycznych jazdach testowych. To jeszcze mozna zrozumieć - wiadomo, koszty. Ale dlaczego producent istniejący na rynku już tyle lat, nie potrafi się uczyć na własnych błędach? Jednak tam widać wyraźną konsekwencję - mimo że pewnych wpadek nie da się uniknąć, to jednak z generacji na generacje te auta są coraz gorsze golf I ,II , III, były ok ale dalej to tylko kasa kasa a klijent niech się martwi. Czy Golf w ogólnej ocenie pozostaje daleko w tyle za konkurentami? Renault z megan III bije golfa, Ford to samo nawet Peugot robi coraz lepsze auta. dodatkowo spalanie na poziomie 9-10 l to pomylka moja mazda 6 z 2005r pali 8l a jest wieksza i cięższa. Calości dopelnia silnik mimo 115 KM nie daje rady Megance sąsiada a ma on 1.5 dci 86KM to kpina, goryczy dolewaja awarje silnika( i nie tylko) wydałem na naprawy 3600zł a zapowiada się że to nie koniec.

więcej »
3,92
dodano 03.03.2011 10:49:27 przez

Dobry samochód do codziennej eksploatacji. Nie nastręcza większych problemów, jeśli jest regularnie serwisowany i jeździ nim człowiek znający zasady jazdy współczesnym turbodieselem. Wygodne fotele, dobrej jakości materiały, trochę nudne i smutne wnętrze. W sumie przeciętny samochód, który ani nie powala na kolana, ani też nie pozwala na siebie narzekać. Brakuje mu odważnej stylistyki Francuzów czy Włochów. Wnętrze aż prosi się o rozjaśnienie. Samochodem można jeżdzić z przyjemnością ,bo dobrze się prowadzi i daje trochę radości z jazdy. Zawieszenie wybacza błędy i zapewnia dobrą współpracę kierowcy z nawierzchnią. Jestem trochę wybredny w samochodach, ale też zachowuję rozsądek i nie wymagam od golfa wrażeń, jakie dostępne są dla limuzyn >250kEUR. Samochodzik jest jednak sympatyczny, sprawny i skutecznie jeździ. Sądzę, że najlepiej oddać go jednym słowem: "Skuteczny pojazd". Na tle innych kompaktów do codziennego jeżdżenia, został opracowany chyba z myślą o konkretnych ludziach, którzy potrzebuję gabloty do przemieszczenia się z punktu A do puntu B bez specjalnych wrażeń, ale też bez większych problemów.

więcej »
4,00
dodano 01.04.2012 07:28:52 przez

moja 2 opinia. Uwaga na roczniki 1.4 tsi 122KM wszystkich VW z okresu przed 01.06.2010 - wtedy zastosowano nowe napinacze.Serwis - żenujący. Strasznie naciągają ale żeby jeszcze robili. Byłem w Poznaniu na pierwszym serwisie 2 razy puknął w oponę , spr temp płynu chłodzącego wymienili mi filtr paliwa na chińszczyznę i 1500 zł.Pukało mi całą drogę do domu. Wróciłem, jakiś baran mi mówi co to jest rezonans a ja mu co to jest gwarancja i średnio mnie interesują jego wywody. Wpadli na pomysł że to pompa paliwa i .. ją wymienili!!!W wawie okazało się że to filtr paliwa zamiennik z Chin wpadał w rezonans - podłożyli mi ..."gąbeczkę" żeby nie pukał.Mógłbym tak godzinami o serwisach VW ale nie ma tyle miejsca....Reasumując Golf jest bardzo fajny dopóki niemiecki, od momentu jak wjeżdża do Polski narażony jest na polskie serwisy... Kiedy go kupowałem pan w salonie zdziwił się że mam otwieracz w podłokietniku bo często ginie jeszcze w Poznaniu -żenada...

więcej »
5,00
dodano 11.04.2008 12:23:30 przez

Za 63 tys. kupiłem auto bardzo dobrze wyposażone z (jak dla mnie) kosmicznymi osiągami. Po 1,6 (115 kM) w megane wydaje mi sie że jeżdżę co najmniej autem z silnikiem 2,5 litra. Moment obrotowy 200 Nm dostępny od 1,5-4 tys obrotów. Po prostu KOSMOS !!! Testowałem chyba wszystko co jest dostępne na rynku: (wszystko z silnikami 1.6) - Meganem jeździłem wcześniej, - Focus, - Kie cee'd, - Honda civic, - mitsubischi lancer (nowy), - opel astra, - suzuki SX4 sedan (fajne auto) - hyundai i30 - citroen c4 Żaden z rywali nie dorównuje golfowi. Oczywiście może niektóre są ładniejsze, ale oceniając całokształt golf zmiata konkurencję ze sceny. Najbardziej byłem zdziwiony tym że honda civic z bardzo dobrym silnikiem 1.8 140kM prowadziła sie dużo gorzej i przede wszystkim miała gorsza skrzynie biegów. Mimo to bardzo mi sie podoba, jednak jej cena jest ok 10 tys wyższa bo honda nie daje prawie żadnych upustów.

więcej »
3,15
dodano 19.02.2010 09:58:30 przez

Jeżdziłem golfem 5 ponad rok, jeżdzilem również poprzednimi generacjami 3, 4. I niestety ale w nowych golfach widać dużą oszczędność, na każdym kroku, jak kupiłem golfa 4 w 2000 roku to było widać dopracowanie w każdym szczególe np lampki w osłonach przeciwsłonecznych, wnętrze nie było tak plastikowe. W nowych golfach widać obniżenie standardu , dogoniły a nawet przegoniły go takie modele jak fiat brava czy ford focus. Jest to przęciętny samochód z wysoką ceną. Nie spodobało mi się : głosny silnik, długo nagrzewa się wnętrze w zimie( klimatronik), biegi wchodzą precyzyjnie ale czuć jak by delikatny zgrzyt na 2 i 3 biegu, no i legendarne już, tandetne fabryczne nagłośnienie ( i nie wiem jak wyłączyć w nim to cholerne samo-podgłośnianie). Myśle nawet że opinie o golfach są mocno naciągnięte przez ludzi którzy nigdy nie jeździli lepszym autem

więcej »
2,69
dodano 30.12.2008 17:38:06 przez

Kupiłem w 2005r nowy .Od samego początku są kłopoty .np: folia odblaskowa w (wewnątrz)przednich reflektorach popękała(efekt wymiana reflektorów) ,rdza się pojawiła na progach przy kołach tam gdzie woda spływa od wewnętrznej strony (naprawa poprzez wycięcie i wspawanie nowego) silnik to już komedia ogólnie problem z elektroniką ,pękł też rozrrząd (wymiana góry silnika na gwarancji) Dosłownie można by wymieniać mase drobnych awarji typu mikroprzełączni itp.Osobiście miałem 2potem 3 golfa i było miodzio ten co teraz mam to nieporozumienie.Moja rada dla kupującego to sprawdzaj czy niema ognisk rdzy w podwoziu oraz pod tylną kanapą (u mnie była żywa blacha wogle bez lakieru )silnik dokladnie na maszynie ,zawieszenie szczegulnie oś napędowa bo szybko siada i lubi się urwać.Samochod idealny dla dziadka co ma nerwy i czas na servis

więcej »
3,85
dodano 08.01.2013 13:03:13 przez

Auto mamy od nowości. Przejechaliśmy 105 tys. km. 50% w mieście, 50% na trasie. Golf to dobrze wykonany samochód, po tym przebiegu wnętrze jest w bardzo dobrym stanie, nie trzeszczy, nie ma obtarć, obić itp. Ma bardzo duże wnętrze i bardzo dobre zawieszenie. Silnik jest słaby - nadaje się najlepiej do jazdy po mieście. Zawieszenie świetne, idealny kompromis komfort/prowadzenie. Naprawdę nic w nim przy tym przebiegu nie stuka, ale fakt, że dziury w drodze zawsze omijam. Awarie były na początku (przed 15 tys. km) - wynikały ze słabej jakości niektórych części (szczegóły poniżej). Ich wymiana została wykonana w ramach gwarancji, choć to wiązało się z oczekiwaniem. Po ich wymianie, auto zupełnie bezawaryjne i moim zdaniem bardzo trwałe. Zobaczymy co będzie dalej - auto będzie przez nas użytkowane jeszcze co najmniej 5 lat.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style

Demonstracyjny SEAT Leon Style

Rocznik: 2013. Przebieg: 9 069 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.

Cena: 86 929  ►  68 990 zł

Zyskujesz 17 939 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.

Cena: 70 500  ►  59 900 zł

Zyskujesz 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy o marketingu i szumnych zapewnieniach Volkswagena, które każą nam uwielbiać GTI zanim jeszcze do niego wsiądziemy. Skupmy się na faktach. Przedstawiam państwu Golfa GTI w wersji Performance takim, jaki w mojej opinii jest.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Hungaroring - 6 racing weekend Volkswagen Castrol Cup (1 wyścig)
Hungaroring - 6 racing weekend Volkswagen Castrol Cup (1 wyścig) W pierwszym z dzisiejszych wyścigów zwyciężył Mateusz Lisowski, co nie jest niespodzianką. Niespodzianką jest za to 16-letni Paweł Krężelok, który ze stratą niewiele ponad 5 sekund do lidera zajął trzecie miejsce i zdobył swój pierwszy puchar. Podczas dekoracji zobaczyliśmy 3 polskie flagi!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania Volkswagen Golf GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM to połączenie sportu z oszczędnością. Przyspieszenie już zmierzyliśmy, więc przechodzimy do kwestii oszczędności. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 028
Volkswagen Golf V 423

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum