Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Passat B4 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Volkswagen Passat B4
 
lista silników Volkswagen Passat B4

Podsumowanie 342 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Passat B4

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,22
1% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,27

Mechanika

Silnik

4,27

Skrzynia biegów

4,04

Układ jezdny

4,16

Komfort

Widoczność

4,39

Ergonomia

4,29

Wentylacja i ogrzewanie

4,23

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,81

Wyciszenie

3,60

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,40

Stosunek jakość/cena

4,16

Niezawodność

Drobne usterki

4,00

Poważne usterki

4,18

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
86%
14%
NIE
na podstawie 221 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Układ elektryczny

Silnik

Filtr

Lista 342 ocen

sortuj komentarze od
4,15
dodano 26.11.2008 19:07:21 przez

Zależy kto czego szuka. Jeśli priorytetem są niskie koszty utrzymania, niezawodność i niskie spalanie to ocena 6. Jeśli prestiż i frajda z jazdy to 2. Ja osobiście kupiłem ten samochód w 2005r z przebiegiem ok 600tyś km. W dwa lata zrobiłem nim 50tyś i nie zawiódł ani razu, a nie oszczędzałem go. Często jazda z kompletem pasażerów lub wypchanym bagażnikiem. A jak była możliwość, to próbowałem realizować moje sportowe zapędy (co prawda z marnym skutkiem) ale niejednemu znajomemu, przy takim obchodzeniu się z gazem padł silnik. Od roku samochodem jeździ mój ojciec (ma firmę budowlaną) ma teraz na liczniku ok 700tyś i nadal wszystko ok. Raz na jakiś czas wymienia co należy, ale z tego co wiem są to zazwyczaj części eksploatacyjne, z resztą niema większych problemów. Podsumowując: jeśli ktoś szuka typowego woła roboczego, przestronnego, bezawaryjnego i taniego w utrzymaniu, wątpię, aby znalazł coś lepszego. I nie radzę szukać takich aut z przebiegami niższymi niż 300tyś, bo takich niema :) ale jeśli samochód jest zadbany i ma przejechane 300-400tys km, to przy właściwym traktowaniu zrobi drugie tyle. Samochód oceniałem z perspektywy aut klasy średniej. Od pół roku jeżdżę volvo v70 2.5tdi, i gdybym oceniał z perspektywy tego samochodu, to poza przestrzenią wewnątrz auta i kosztami utrzymania, reszta byłaby o 2 gwiazdki niższa :) pozdrawiam!

więcej »
4,23
dodano 25.02.2012 16:56:43 przez

4+. Samochód jest dobry, ale nie bardzo dobry. Solidny, to chyba najlepsze określenie na niego. Jest to typowy samochód do tyrania, jest wyjątkowo zwyczajny, niczym się nie wyróżnia, ale jeździ i nie sprawia kłopotów. Taki niemiecki polonez. Wydaje mi się, że obecnie jest to jeden z najtańszych w utrzymaniu samochodów. Prosta konstrukcja powoduje i bardzo niskie ceny części generuje niskie koszty. Spalanie niewysokie, a duży, 70 litrowy bak pozwala na przejechanie 1200-1300 km. Passata mam od ponad 4 lat. Kupiłem go przy przebiegu 270 000 km, teraz jest 321 000. Przez ten czas wymieniłem wszystkie łożyska w kołach, zrobiłem zawieszenie, rozrząd, pompę wody, tylne amortyzatory, teraz muszę naprawić rozrusznik i uszczelnić pompę wtryskową. Byliśmy nim w Chorwacji w 2009 r. Przejechał3500 km bez zająknięcia, spalając na autostradzie średnio 6 l/100 km, przy przelotowych rzędu 130-140 km/h. Wielki bagażnik pozwala na zapakowanie praktycznie wszystkiego. Teraz mam budowę więc passat dzielnie służy jako holownik przyczepy. Myślę, że na tym etapie mojego życia jest to idealny samochód i jako taki każdemu bym go polecał. Poradzi sobie jako auto dla rodziny, czy dla ekipy budowlanej, choć nie wzbudzi zazdrości sąsiadów i znajomych. Bo taka jest jego rola - poczciwego woła roboczego.

więcej »
4,23
dodano 25.02.2012 16:53:44 przez

4+. Samochód jest dobry, ale nie bardzo dobry. Solidny, to chyba najlepsze określenie na niego. Jest to typowy samochód do tyrania, jest wyjątkowo zwyczajny, niczym się nie wyróżnia, ale jeździ i nie sprawia kłopotów. Taki niemiecki polonez. Wydaje mi się, że obecnie jest to jeden z najtańszych w utrzymaniu samochodów. Prosta konstrukcja powoduje i bardzo niskie ceny części generuje niskie koszty. Spalanie niewysokie, a duży, 70 litrowy bak pozwala na przejechanie 1200-1300 km. Passata mam od ponad 4 lat. Kupiłem go przy przebiegu 270 000 km, teraz jest 321 000. Przez ten czas wymieniłem wszystkie łożyska w kołach, zrobiłem zawieszenie, rozrząd, pompę wody, tylne amortyzatory, teraz muszę naprawić rozrusznik i uszczelnić pompę wtryskową. Byliśmy nim w Chorwacji w 2009 r. Przejechał3500 km bez zająknięcia, spalając na autostradzie średnio 6 l/100 km, przy przelotowych rzędu 130-140 km/h. Wielki bagażnik pozwala na zapakowanie praktycznie wszystkiego. Teraz mam budowę więc passat dzielnie służy jako holownik przyczepy. Myślę, że na tym etapie mojego życia jest to idealny samochód i jako taki każdemu bym go polecał. Poradzi sobie jako auto dla rodziny, czy dla ekipy budowlanej, choć nie wzbudzi zazdrości sąsiadów i znajomych. Bo taka jest jego rola - poczciwego woła roboczego.

więcej »
4,23
dodano 25.01.2013 17:57:57 przez

Passat jest moim drugim autem po oplu astrze 1. Przez 8 lat użytkowania spisuje się nadal bez zarzutu. Ogromna żywotność silnika, ekonomia może nie budzi zachwytu dzisiaj jednak auto może śmiało konkurować z dzisiejszymi. Przy odpowiednim serwisie i dbaniu jest po prostu niezawodne. Nie jest to samochód dla wszystkich. Niektórzy potrzebują samochodu, żeby się pokazać (jakieś 80 % Polaków). W b4 pokażesz, że nie musisz się pokazywać. Moja wersja to ostatni wypust. Klima, elektryka, a przede wszystkim bardzo dobrej jakości welurowa przyjemna tapicerka. Mimo , iż jest to kombi bagażnik nie należy do największych, gdyż jest po prostu płytki. Oczywiście można odsunąć roletę i ładować pod sam dach. Jeżeli traficie na zadbany egzemplarz auto godne polecenia. Proszę nie bać się przebiegów dwukrotnie wyższych od średniej na rynku. Ja gdy kupowałem dokładnie tak było 274000 w moim, a dookoła ledwie ponad 100000, do aut z przebiegiem 200000 nikt nie podchodził. Duży plus to ogromny bak paliwa. W trasie można zrobić do 2000 km na baku (sprawdzone welokrotnie).

więcej »
4,31
dodano 30.08.2014 20:58:48 przez

samochód posiadam 7 lat. kupiony z przebiegiem ponad 400 tyś. obecnie na liczniku widnieje 609870 km. średnio pali w cyklu mieszanym 5.0-5,2 litra jazda po mieście. od 2 miesięcy domierzam nim do pracy. na kompie wskazania przy oszczędnej jeździe, bez zbędnych przyśpieszeń i hamowaniu silnikiem to 3,1l/100km, lecz z obliczeń dystansu do zalanego paliwa wychodzi mi 3.7l/100 komp trochę oszukuje. oczywiście auto nie posiada kata i dla tego spalanie mniejsze przez 7 lat użytkowania praktycznie 0 awarii, wymiana tylko rzeczy eksploatacyjnych klocki, oleje, filtry, świece żarowe raz do roku. z poważnych awarii tylko alternator i pompa ABS-u. Auto ma już u mnie dożywocie, jest w najbogatszej możliwej wersji jaką wydawał vw w tamtych latach z manualem, posiada skóry klimę pełną elektrykę grzane fotele, komputer itp.

więcej »
4,38
dodano 09.08.2010 13:36:16 przez

Zdecydowanie najlepsze auto dla stosunkowo mało zarabiających. Bez wiekszych przygód jeśli chodzi o awarie na trasie, oczywiście jak się dba - tak się ma. Nie jestem typem pedanta, żeby z każdą ryską lecieć do lakiernika, ale wiem, że jak regularnie wymienię co trzeba, to się nie zatrzymam na trasie. Auto przestronne, przyjemne w prowadzeniu, wygodne i trwałe. jedyny poważny minus - w mojej wersji brak schowka - ale po 5 latach już nawet nie pamiętam że mógłbym go mieć. Przejechałem nim ponad 170 000 km, przewiozłem tony różnych rzeczy, przeciągnąłem nim tony przyczepek, spędziłem w nim kilka nocy (bagażnik po złożeniu foteli ma płaską podłogę...) jakby były nowe takie to innego bym nie kupił. blachy ocynk - brak rdzy (oczywiście jak się ogrodzeniem głaszcze lakier to siły nie ma..)

więcej »
3,92
dodano 10.12.2009 10:53:33 przez

Samochód byłby idealny, gdyby miał blachę jak peżocie 405 (francuskim, nie lubelskim) i jakąkolwiek stylistykę nadwozia. Jest to proste auto do pokonywania trasy z punktu A do punktu B w przyzwoitym komforcie i z dość dobrą dynamiką (około 8 sekund do setki). Nie daje satysfakcji z jazdy, ale można na nim polegać. Stylistyka nadwozia i wnętrza to skandal. Nigdy nie kupiłem bardziej nudnego i nijakiego auta, jednak jestem mężczyzną, więc kupuję nie dla wyglądu czy koloru. Wszystkim panom o wysokiej wrażliwości estetycznej też tak radzę zrobić. Kupić, ale przymknąć oko na wygląd. Plusem są ceny części zamiennych. Są dostępne i bardzo tanie. Chyba tak tanie jak do fordów i fiatów. Spalanie też nieduże, więc jazda może być niedroga.

więcej »
4,85
dodano 04.04.2009 12:10:26 przez

VW PASSAT VARIANT VR6 2.8 gaz sekwencyjny ESGI; po wgraniu nowego programu do komputera sterującego gazem w wersji najnowszej ma bardzo dużo możliwości nastaw i regulacji nawet na każdy cylinder oddzielnie można dawkę ustawić i wile innych; naprawdę super auto - silnik nie zniszczalny, i jest porządny zapas mocy pod prawa nogą, jedzie jak ja chcę, przyspiesza kiedy ja chcę, miejsca dużo, bagażnik pojemny, duży zbiornik paliwa, pełna elektryka, klimatyzacja jak nabita super, potem gaz gdzieś powoli znika...fajny samochód... zasada jest jedna: jak się o VR6 dba i wymienia wszystko na czas to samochód jest nie zawodny i wynagradza nam wszystko - nawet to, że gaz z klimy ucieka

więcej »
4,69
dodano 08.07.2006 00:46:44 przez

Piszę choć tym samochodem jeździłem wiele lat temu (wersja kombi TZW. PRZEJŚCIÓWKA) NAJLEPSZY JAKI MIAŁEM. Teraz stoje przed wyborem nowego auta wszystko wskazuje na Mazdę 6 TD ale gdyby tylko można było kubić paska przejściówkę nowego to uwierzcie mi, że mimo opatrzonej sylwetki WYBRAŁBYM TO AUTO bo 1. nigdzie nie ma tyle miejsca 2. Ekonomicznośc prawie mityczna przy najprostszym motorze 1.9 TDi bez pompowtrysków i innych pierdół 3. Koszty eksploatacji śmieszne. 4. Brak zbytecznej elektroniki, której im więcej tym większa awaryjność - patrz nowe paski. Jeśli auto kupicie nie złożone z 3 to będziecie pomykać nim do emerytury.

więcej »
4,38
dodano 17.04.2011 19:40:04 przez

auto udane, polecam każdemu szukającemu DUŻEGO i w miarę taniego auta. Niestety autko jest absolutnie pozbawione duszy, nie ma w nim tego czegoś, co daje radość z jazdy. Za to sprawnie i wygodnie dowiezie Cię z punktu a do b. Plastiki w kabinie są nędzne i twarde, skrzypią i trzeszczą. Siedzenia wygodne, miejsca cała masa. Może trochę rdzewieć. Silnik 1,9 TDI 90KM jest trwały i wystarczająco dynamiczny, ale pracuje głośno i trzęsie się. Najlepszy wybór w segmencie D, o ile nie przeszkadza Ci wyżej wymieny brak duszy i polotu, a w wersji wysokoprężnej hałas.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Passat

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od tysięcy służbowych kombi.

Volkswagen Passat - zobacz filmy

VW Alltrack, Na każdą okazję
VW Alltrack, Na każdą okazję Na ryby, na grzyby, na lwy by...śpiewał niegdyś Kabaret Starszych Panów. Chyba podobna melodia chodziła po głowie decydentom z Volkswagena, bo zlecili oni inżynierom opracowanie wariantu Passata, który własności jezdne wersji 4MOTION połączyłyby z większym prześwitem i możliwością jazdy w lekkim terenie. Tak powstał model Alltrack, który zaprezentujemy w tym odcinku.
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady W tym samochodzie znacznie łatwiej było o zalety, niż o wady, ale poradziliśmy sobie - zapraszamy do oglądania sporządzonej przez nas listy zalet i wad VW PASSATA.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 249
Volkswagen Passat B4 342

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum