Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B8 Variant

Piotr, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI 150KM 110kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
3,23
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dsg
Zawieszenie : Głośna praca DCC
Karoseria : Bardzo miękki lakier, każdy kamyk zostawia odprysk.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Do silnika nie mam żadnych zastrzeżeń.
2,0
Skrzynia biegów
Przy przebiegu 33tys padło DSG. (auto na gwarancji) W nowym aucie nie powinny dziać się takie rzeczy, a tu taka niespodzianka.
4,0
Układ jezdny
Wszystko ok
Komfort
4,0
Widoczność
Wporządku
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Strasznie głośne zawieszenie DCC, jeżdząć do serwisu twierdzą że tak ma być. W samochodzie za 180tys wymaga się jednak lepszego wyciszenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiące plastiki,dekory od 20tys km. Głośna praca tylnego zawieszenia. Zacinanie się tylnej automatycznej rolety.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodzona DSG (33tys) Przeguby wewnętrzne. (30 tys)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B8 Variant