Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Kociejsko, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 291 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy , ilość miejsca w środku i wygoda. Wbudowane webasto to super sprawa. Mięciutki i płynie po drodze. Kupił bym jeszcze raz ale po przekroczeniu 150 tys km przed wymianą rozrządu pozbywać się i to szybko.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Zatarcie się pompy wtryskowej i zapchanie opiłkami całego układu paliwowego. Cena wymiany oryginalnej pompy 800 Eur. Wtryski x4 1600 EUR. Razem ponad 10 tys zł. A stało się to przy przebiegu 210 tys km.
Silnik : Padły obydwa serwomechanizmy. Jeden ten przy EGR co steruje jedną klapką, a na następny rok drugi ten co steruje jakimś popychaczem przy silniku. 2 tys złotych wymiana obydwu.
Układ hamulcowy : Elektryczny ręczny padł i działa raz na 6 prób.
3,0
Całokształt
Auto powyżej 170 tys km. zaczyna sprawiać problemy.
Wrażenia
3,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak jechałem strasznie powoli to dało radę na wskazaniu nawet 3.9 uzyskać na docinku 70 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant