Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Sedan

krzysztof.maliszewski@elgama.pl, 15 lat temu
Silnik 2.0 TDI 170KM 125kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 51 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bi-xenon. Nie czujesz ze jedziesz w nocy, swiatla mijania praktycznie jak drogowe w przecietnym aucie.
4,0
Całokształt
Dobre auto, ale chyba lepiej kupic 2,0 TFSI (albo 1,8 TFSI z uwagi na przystepna cene), bo ten Diesel ani nie jest super oszczedny, ani super dynamiczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
SIlnik jest w zasadzie dobry, ale wcześniej miałem 1,9 TDI 130 KM, no i może dlatego tez mnie juz nie zachwyca. Przyzwyczaiłem się do turbodziury, ale moim zdaniem jak na 170 KM ten samochód w trasie wcale nie błyszczy, wyprzedzac można jedynie na 4 biegu bo na wyzszych brakuje dynamiki. Ogolnie nie jest zle, no ale nie ma sie tez co zachwycac.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow precyzyjna, moze jedynie za krotka jedynka.
5,0
Układ jezdny
W porownaniu do poprzedniego modelu auto prowadzi sie o klase lepiej, nie przechyla sie na zakretach, a mimo wsyztsko na gorszej nawierzchni pozostaje komfortowy.
Komfort
2,0
Widoczność
No tutaj nie jest najlepiej, jestem wysoki wiec na swiatlach musze sie klasc na kierownicy, a poza tym za szeroki slupek. Ogolnie to co mamy przed soba bardziej przypomina wizjer w czolgu niz porzadna zapewniajaca dobra widocznosc szybe. Nie mam parktronica, a do tylu tez nie za wiele widac. No ale warto kupic Bi-xenon, naprawde swietna rzecz.
5,0
Ergonomia
Wszytsko na swoim miejscu, obsluga intyuicyjna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moj ojciec narzeka (mowi ze jakby nie ustawic to wieje po kolanach), ale ja jestem zadowolony.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troszeczke nad glowa brakuje swobody (mam 190 cm.), a poza tym naprwde kawal limuzyny :).
3,0
Wyciszenie
No coz, TDI z pompowtryskiwaczami nigdy nie nalezaly do cihych, ale jak sie przycisnie mocno gaz to mozna nawet uslyszec rasowy dzwiek wydechu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wczesniej mialem 1,9 TDI 130 KM, nie dosc ze byl rownie szybki to palil znacznie mniej, ten w trasie pali 7,5-8 a w miescie 10-11. Przeglady co 30 tys. km., no i 1-szy kosztowal okolo 650 zl, wiec calkiem przystepnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie, moj kosztowal 116 tys.(Comfortline z pakietem specjalnym i innymi drobnymi bajerami), kupilem z uwagi na korzystny leasing (104 % wartości auta), przy dzisiejszym kursie Euro cena wydaje sie atronomiczna i w ogole bym nie wchodzil do salonu VW, no ale wtedy uznalem to za najrozsadniejszy wybor, bo jednak przyjemnie sie kupuje auto w salonie :).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotychczas nic sie nie działo.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
100% niezawodności.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
4,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Sedan