Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

maciek, 16 lat temu
Silnik 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jeżdżę nim jako służbowym - czasem w dłuższe trasy czasem w krótsze. Samochód dobry. Brak większych zastrzeżeń ale też brak superlatyw. Nie ma się do czego przyczepić ale też nic nie przyprawia o żywsze bicie serca. Jest to dobry uczeń, który siedzi cicho w ławce i próbuje dorównać najlepszym ale też nie chce dać się zjeść przeciętniakom. Ot po prostu sprawdza się grupa docelowa tej marki. Za 105 tysięcy można przebierać w ofertach i kupiłbym za tą kwotę coś innego.
Wrażenia
3,0
Silnik
W zasadzie mieszane uczucia. Zależy kto czego oczekuje - dla mnie silnik bez charakteru, ot dla starszego kierowcy, który potrzebuje się przemieszczać. Elastyczność dobra, bardzo cicha praca (no właśnie - nie słychać go). Osiągi? Poprawne ale bez rewelacji (gorsze nawet niż w moim drugim samochodzie A3 1.6 102 konie). Trochę się najadłem wstydu jak mnie wyprzedził Fiat Marea - nie miałem szansy go dojść na autostradzie - odpadłem przy 160km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze. Tylko dobrze. Jest taka...zabawkowa jak dla mnie. Manetka chodzi dobrze, biegi wskakują poprawnie ale człowiek tego "nie czuje". Oczekiwałem więcej charakteru a wyszło...równanie matematyczne.
4,0
Układ jezdny
Jest w porządku - nie ma na co narzekać. Prowadzi się pewnie ale nie ryzykowałem ostrych wejść w zakręty.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na takie gabaryty nie jest tragicznie.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze chociaż jak wsiadłem do niego pierwszy raz bardzo się rozczarowałem. Wszystko takie bardzo plastikowe i wygląda jakby było przeznaczone na materiał dla zabawek. Deska rozdzielcza jak zwykle zaprojektowana od ekierki. Fotele typowe w niemieckich wozach - twarde i niewygodne. Pozycja za kierownicą dobra, dostęp do opcji samochodu też. Bagażnik (kombi) wielki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, chociaż z tyłu po 1,5-2 godzinach jazdy zaczyna być niewygodnie a to za sprawą twardej i niewygodnej kanapy.
5,0
Wyciszenie
Doskonale a nawet więcej. W kabinie jest cisza. Nie słychać niczego. Można zapomnieć że silnik pracuje. Niektórym się to podoba a niektórym nie. Daję doskonale chociaż w moich oczach dźwięk silnika jest beznadziejny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie zwracam za bardzo na to uwagi ale między 9 a 11
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niezbyt wygórowaną cenę dostaje się dobry wóz, który nie traci za dużo na wartości i jest uwielbiany przez Polaków tak więc wybór bardziej z rozsądku niż z miłości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zajmuję się tym więc nie wiem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zajmuję się tym więc też nie wiem.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant