Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM od 2013 - Oceń swoje auto

Volkswagen
Passat
B7
Alltrack
2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM od 2013

Ocena Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM od 2013

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM od 2013

z przebiegiem 7 000 km, wyprodukowany w 2013 roku, automatyczna skrzynia biegów, napęd 4x4
Średnia ocena
3,77
~Kris
dodał ocenę 08.08.2013 07:09:45, jeździ tym autem niecały rok, poprzednie auto Skoda Octavia

Całokształt

3,00
Wybierając samochód kombi z napędem 4x4, lekko podwyższonym zbyt dużego pola wyboru nie miałem. Peugeot 508 RHX (Bardzo fajna hybryda, za stosunkowo małe pieniądze). Audi... no cóż ze względu na finanse wchodzi tylko w grę A4 allroad... niemniej przy tym wyposażeniu musiałbym wydać min. 50000zł więcej. A jednak to jest mały samochód. No i jeszcze Subaru... no cóż. Wybór padł na Alltracka głównie z powodu bardzo dobrego wyposażenia dodatkowego m.in. aktywny tempomat, szyberdach, asystenci zmiana pasa ruchu, martwego pola itp.

Mechanika

Silnik

4,00
Silnik 177KM. Całkiem dobrze daje sobie radę z tym samochodem. Mógłby być lepiej wyciszony.

Skrzynia biegów

4,00
DSG. Jak dla mnie trochę za wolna... całe szczęście, że są łopatki przy kierownicy. Przy bardziej sportowej jeździe sprawdzają się wyśmienicie.

Układ jezdny

2,00
Mam napęd 4x4 z DCC. Niestety przy zjeździe z krawężnika, przejazd przez próg zwalniający czy wjazd w dziurę kończy się potężnym hukiem. Jestem umówiony na którąś z kolei wizytę. Porównywałem z innym alltrakiem, ale bez DCC i takich objawów nie było. Gdyby nie te "dolegliwości" do jazdy z rodziną standardowo jadę na komforcie, jak się śpieszę utwardzam zawieszenie. Działa bardzo dobrze. Widać dużą różnicę przy jeździe z dużą prędkością na zakrętach.

Komfort

Widoczność

4,00

Ergonomia

5,00
Wszystko na swoim miejscu. Ciekawy system składanych foteli tylnich. Jeżeli chodzi o bagażnik to przesuwany podłoga to trochę chwyt marketingowy. Wystarczyłoby, żeby w standardzie były szyny mocujące jak to jest np. w Superb

Wentylacja i ogrzewanie

5,00

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

5,00
Mając 1,84cm swobodnie można siedzieć zarówno na przednich jak i tylnich fotelach.

Wyciszenie

3,00
No cóż. Szału nie ma. Wg mnie w parametrach technicznych samochodu obowiązkowo powinno zamieszczać się informację jak głośno jest w samochodzie... choć tu pewnie byłoby jak ze spalaniem :(

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,00
Jeżeli chodzi o przeglądy to trudno coś powiedzieć. Średnie spalanie gdzie większość jazda na odcinkach 15km wynosi ok. 10.0l/100km. Na trasie zszedłem do 8.0l/100km. Ogólnie liczyłem, że będzie trochę mniej palił... choć i tak na tego typu samochód nie jest źle... jeździłem Suvem i tam dopiero jest spalanie.

Stosunek jakość/cena

3,00
Mam wersję w zasadzie z maksymalnym możliwym wyposażeniem. Niestety mocno płaci się za markę... choć przyznaje, nie wiem za co. Gdyby nie ta polityka to pewnie brałbym SKODE... niestety tutaj połowa wyposażenia jest niedostępna :(

Niezawodność

Drobne usterki

5,00
Żeby tu coś napisać to muszę mieć przejechane minimum 100 000km. Na ten moment nic się nie dzieje.

Poważne usterki

3,00
ZAWIESZENIE!!! Samochód od nowości ma stuki. Przy tej kwocie i takiej konfiguracji auto powinno być bez zarzutów. W serwisie rozkładają ręce twierdząc, że wszystko jest w porządku.

Spalanie 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM od 2013

Diesel [l/100km]
Średnie spalanie:
8,3

Minimalne średnie spalanie

:
8,0

Maksymalne średnie spalanie

:
10,0

Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe

:
7,0

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniającego?

Co może zaskoczyć w Alltracku... przecież to jest passat doskonale znany wszystkim. Z jednej strony nudny, z drugiej bardzo wszechstronne auto. Wybierając go kierowałem się rozumem, a nie sercem... ;)

Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego

Potężna stuki przy zjeździe z krawężników, przejaździe przez progi zwalniające

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do wiarygodności ogladanego wpisu, napisz je w powyższym polu i kliknij na przycisk "Wyślij". Na pewno rozpatrzymy Twoją sugestię!

Oblicz koszty własnej jazdy 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM od 2013

Koszt przejechania 100 km [zł]:
Mój styl jazdy
oszczędny
zrównoważony
dynamiczny
Koszt miesięczny [zł]:
5
25
50
75
100
15 tysięcy km rocznie
Komentarze kierowców (1 komentarz)
~mmarco
0
|
0

STUKI SĄ SPOWODOWANE , prawdopodobnie, zbyt długimi chlapaczami z przodu, miałem to samo w swoim Passacie- wariancie, należy je odkręcić i obciąć małym fleksem około 3 cm i nie ma stuków.Dziwię się , że producent lub serwis nie wyeliminował tej wady tylko trzeba sobie radzić samemu.

15.02.2014 10:14:00 | napisz odpowiedź